Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2601 Skrevet 21. april 2009 Hun skal jo ikke tolerere mobbing. Ingen skal tolerere mobbing. Ikke tv-seere, ikke de andre deltakerne, ikke produksjon/tvselskap, ikke mobbeoffer, ikke samfunn
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. april 2009 #2602 Skrevet 21. april 2009 Synes grimasene til M var festlige - sett i forhold til at hun insinuerte hva Lene drev med. Jeg synes det er feigt at ingen andre som var der stoppet dette - men bare gikk.
Gjest paradise*addict Skrevet 21. april 2009 #2603 Skrevet 21. april 2009 Uttalelsene til Margrethe forklarer Lene med at det var kun hennes meninger som ble vist på TV, og at det var mange som mente det samme. - Men rettferdiggjør det å si slike ting? - Jeg står for det jeg har sagt, og jeg sa det rett ut til Margrethe i stedet for å snakke bak ryggen hennes. Så får man heller skvære opp i etterkant, sier Lene. Så hun anger ikke altså?
^^Belle^^ Skrevet 21. april 2009 #2604 Skrevet 21. april 2009 Uttalelsene til Margrethe forklarer Lene med at det var kun hennes meninger som ble vist på TV, og at det var mange som mente det samme. - Men rettferdiggjør det å si slike ting? - Jeg står for det jeg har sagt, og jeg sa det rett ut til Margrethe i stedet for å snakke bak ryggen hennes. Så får man heller skvære opp i etterkant, sier Lene. Så hun anger ikke altså? Slik jeg har forstått det, angrer hun ikke noe særlig, hun er bare veldig flau. Hun sier jo selv at hun står for det hun sa/det som skjedde der inne. Prøver å bortforklare det med at hun er fra Nord-Norge og slikt... :file:
Gjest Paradise*addict Skrevet 21. april 2009 #2605 Skrevet 21. april 2009 Vet at ingen skal tolerere mobbing var ikke det jeg mente. Men vist vi ser yrkesmessig så har ikke Lene akkurat vært eksemplarisk i forhold til psykologutdannelsen hun holder på med. M derimot var beundringsverdig. Er nok ikke mange som hadde tålt å stå der uten å kalt Lene både det ene og det andre
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2606 Skrevet 21. april 2009 Det å kunne få seg til å kalle en person for pedohore sier mye om den som faktisk får seg til å bruke slike ord. Ut med Lene!
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2607 Skrevet 21. april 2009 Men vist vi ser yrkesmessig så har ikke Lene akkurat vært eksemplarisk i forhold til psykologutdannelsen hun holder på med. hon studerer vel ikke psykolog men psykologi?
Gjest paradise*addict Skrevet 21. april 2009 #2608 Skrevet 21. april 2009 Wow koblet ikke det. Ups. Vel uansett så syns jeg Lene sin oppførsel var kvalm
Spoven Skrevet 21. april 2009 #2609 Skrevet 21. april 2009 OT! Ser enkelte unnskylder Lenes oppførsel med hennes nordnorske lynne. Vel, jeg er nordlending, har bodd i nærheten av Tromsø alle mine år, og vil bare få frem at kraftsalvene hennes har ingenting å gjøre med at hun er nordlending. Ja, kanskje vi banner mye, og bruker ord og utrykk som støter mange som ikke er vant til det, men de fleste av oss har da også folkeskikk også. Og mange av oss modererer språkbruken vår etter hvem som hører på. Vi her oppe som har fulgt med på serien er like rystet over utbruddene hennes som de aller fleste andre er. Dette siste var ikke en nordnorsk måte å reagere på, det får Lene ta på sin egen personlige kappe. Jeg kjenner i alle fall svært få, om noen, kvinner som kaller andre kvinner for horer straks de føler seg truet. Eller har slike tantrum for den del.
Gjest paradise*addict Skrevet 21. april 2009 #2610 Skrevet 21. april 2009 OT! Ser enkelte unnskylder Lenes oppførsel med hennes nordnorske lynne. Vel, jeg er nordlending, har bodd i nærheten av Tromsø alle mine år, og vil bare få frem at kraftsalvene hennes har ingenting å gjøre med at hun er nordlending. Ja, kanskje vi banner mye, og bruker ord og utrykk som støter mange som ikke er vant til det, men de fleste av oss har da også folkeskikk også. Og mange av oss modererer språkbruken vår etter hvem som hører på. Vi her oppe som har fulgt med på serien er like rystet over utbruddene hennes som de aller fleste andre er. Dette siste var ikke en nordnorsk måte å reagere på, det får Lene ta på sin egen personlige kappe. Jeg kjenner i alle fall svært få, om noen, kvinner som kaller andre kvinner for horer straks de føler seg truet. Eller har slike tantrum for den del.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2611 Skrevet 21. april 2009 OT! Ser enkelte unnskylder Lenes oppførsel med hennes nordnorske lynne. Vel, jeg er nordlending, har bodd i nærheten av Tromsø alle mine år, og vil bare få frem at kraftsalvene hennes har ingenting å gjøre med at hun er nordlending. Ja, kanskje vi banner mye, og bruker ord og utrykk som støter mange som ikke er vant til det, men de fleste av oss har da også folkeskikk også. Og mange av oss modererer språkbruken vår etter hvem som hører på. Vi her oppe som har fulgt med på serien er like rystet over utbruddene hennes som de aller fleste andre er. Dette siste var ikke en nordnorsk måte å reagere på, det får Lene ta på sin egen personlige kappe. Jeg kjenner i alle fall svært få, om noen, kvinner som kaller andre kvinner for horer straks de føler seg truet. Eller har slike tantrum for den del. Enig her og:) Bor i Tromsø, og at hun legger skylda på at hun er fra nord norge syns eg høres helt bak mål.
Gjest dalieo Skrevet 21. april 2009 #2612 Skrevet 21. april 2009 OT! Ser enkelte unnskylder Lenes oppførsel med hennes nordnorske lynne. Vel, jeg er nordlending, har bodd i nærheten av Tromsø alle mine år, og vil bare få frem at kraftsalvene hennes har ingenting å gjøre med at hun er nordlending. Ja, kanskje vi banner mye, og bruker ord og utrykk som støter mange som ikke er vant til det, men de fleste av oss har da også folkeskikk også. Og mange av oss modererer språkbruken vår etter hvem som hører på. Vi her oppe som har fulgt med på serien er like rystet over utbruddene hennes som de aller fleste andre er. Dette siste var ikke en nordnorsk måte å reagere på, det får Lene ta på sin egen personlige kappe. Jeg kjenner i alle fall svært få, om noen, kvinner som kaller andre kvinner for horer straks de føler seg truet. Eller har slike tantrum for den del. Signerer.. Dårlig unnskyldning, og dårlig rykte for nordlendinger.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2613 Skrevet 21. april 2009 Enig her og:) Bor i Tromsø, og at hun legger skylda på at hun er fra nord norge syns eg høres helt bak mål. Må bare si at de jeg har snakket med som kommer fra nord banner og har en måte å uttrykke seg på som jeg synes er på kanten. Tenkte kanskje Lene har fått dette inn med morsmelken siden hun er så grov i kjeften.
missluna Skrevet 21. april 2009 #2614 Skrevet 21. april 2009 Nå er situasjonen slik at det er ikke lenger plass til Margrethe og Lene der inne samtidig. Det kommer det ikke noe godt ut av. På onsdag ryker nok en av dem...og det sier seg vel selv hvem. Jeg kan ikke begripe om Margrethe skal "straffes" for å bli mobbet, så jeg tipper nok det er en av "fellesskapets" damer som må forlate hotellet. Hun holdt seg rolig ja, jeg sa ikke noe på det.. Nesten litt FOR ROLIG, hun svarte jo ikke på noe!! Kunne jo prøvd å forsvare seg, istedenfor å bare stå der og glise tåpelig.. Mistet ærlig talt litt respekten for henne når hun begynte å vræle med denne trollgrimasen.. Går jo an å svare som voksne mennesker!! (ikke tolk dette som et forsvar for lene, hun gikk over streken.. syns bare grimaser er skikkelig barnslig) Hva er det å forsvare seg imot når noen kommer og rakker ned på deg for hvilke klær du går i, hvordan du sminker deg og for at du ikke smisker deg inn under "fellesskapet" første dagen? Hvorfor skal man gidde å forsvare seg når noen synker så lavt og blir så usakelige i en diskusjon at de kaller deg en pedohore fordi hun var begeistra for en som var 6 år yngre, men i høyeste grad "lovlig"?? (Forresten, om Nanna hadde fått "viljen" sin med Kevin; hadde ikke han da også vært en "pedohore"? Aldersforskjellen der er vel på nivå med Margrethe/Alex?) Jeg synes det var riktig og utrolig sterkt av henne at hun klarte å stå der og ta imot all dritten uten å angripe Lene tilbake, men heller heve seg over det og flire over hvor utrolig tåpelige folk kan være.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. april 2009 #2615 Skrevet 21. april 2009 Vet at ingen skal tolerere mobbing var ikke det jeg mente. Men vist vi ser yrkesmessig så har ikke Lene akkurat vært eksemplarisk i forhold til psykologutdannelsen hun holder på med. M derimot var beundringsverdig. Er nok ikke mange som hadde tålt å stå der uten å kalt Lene både det ene og det andre Helt enig i at dette var svært uprofesjonelt av Lene.. Men hvis vi skal se yrkesmessig på det, er Margrethes oppførsel titusen ganger verre!!! Hun er tross alt lærer og skal framstå som et forbilde!! Det første hun gjør på paradise er å kle av seg for aleks(hun skulle ALDRI gjøre noe seksuelt på PH, "pappa skal jo se på"!!). Deretter skal hun briefe med at hun har hatt sex på doen på skolen.. Og til slutt presterer hun å si at hun har hatt sex med sjefen sin?!?!? Attpåtil virker hun stolt over alt dette, som det er noe kult å fortelle om! Nei, dette er ikke noe forbilde jeg ønsker for mine barn. Syns dette er urovekkende og svært uprofesjonelt, og ikke verdier vi ønsker i den norske skolen.. Er så glad for at hun ikke er lærer på skolen barna mine går!!
Gjest Paradise*addict Skrevet 21. april 2009 #2616 Skrevet 21. april 2009 Den episoden må jeg ha gått glipp av :S Men men. Jeg er ikke noe fan av M etter den Jeg har aldri leken. Virket som om hun hele tiden prøvde å få folk til å få vite ting om seg selv. Hun sa hele tiden Jeg har aldri...bla bla bla og så drakk hun selv den syns jeg var helt super teit. Men jeg syns synd på henne etter "MonsterLene" angrepet
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2617 Skrevet 21. april 2009 Helt enig i at dette var svært uprofesjonelt av Lene.. Men hvis vi skal se yrkesmessig på det, er Margrethes oppførsel titusen ganger verre!!! Det er ikke noe vits å sammenlikne disse tingene. Hvem er egentlig du som prøver å trykke ned Margrethe her inne? Du kritiserer hennes valg om sex, fremtoning og diverse annet. Lett å kjenne igjen skrivestilen din.
waco Skrevet 21. april 2009 #2618 Skrevet 21. april 2009 Hvorfor skriver dere M??? Hva er bokstaven M, er det en forkortelse for noen mennesker? Uansett, margrethe ble fredet da hun ankom. Det var guttene som bestemte dette. En kvinne trenger ikke større grunn til å hate en annen kvinne enn at hun er likt blant andre.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. april 2009 #2619 Skrevet 21. april 2009 Jeg kan ikke begripe om Margrethe skal "straffes" for å bli mobbet, så jeg tipper nok det er en av "fellesskapets" damer som må forlate hotellet. Hva er det å forsvare seg imot når noen kommer og rakker ned på deg for hvilke klær du går i, hvordan du sminker deg og for at du ikke smisker deg inn under "fellesskapet" første dagen? Hvorfor skal man gidde å forsvare seg når noen synker så lavt og blir så usakelige i en diskusjon at de kaller deg en pedohore fordi hun var begeistra for en som var 6 år yngre, men i høyeste grad "lovlig"?? (Forresten, om Nanna hadde fått "viljen" sin med Kevin; hadde ikke han da også vært en "pedohore"? Aldersforskjellen der er vel på nivå med Margrethe/Alex?) Jeg synes det var riktig og utrolig sterkt av henne at hun klarte å stå der og ta imot all dritten uten å angripe Lene tilbake, men heller heve seg over det og flire over hvor utrolig tåpelige folk kan være. Helt enig med deg:) helt tåpelig å rakke ned på andre på denne måten! usaklig og usmakelig var det (som du ser, skrev jeg at dette ikke er noe forsvar for lene). Men uansett hva folk sier av dumme ting til meg; jeg kan svare bedre for meg enn å komme med en barnslig grimase!! Var bare det jeg ville frem til:) Ikke at noen har rett/galt, bare at det er passe teit å begynne å vræle til lene på denne måten:) Er for øvrig helt enig i forhold til aldersforskjellen også! Synd at det skal være forskjellige normer for gutter og jenter... Er en gutt 7 år eldre enn jenta har det plutselig ingenting å si:p Er vel bare sånn samfunnet vårt har blitt..
waco Skrevet 21. april 2009 #2620 Skrevet 21. april 2009 Er det ikke litt morsomt at det bare er kvinner som kaller andre kvinner for horer?
Fremhevede innlegg