Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Haha, andre som måtte le litt av "trollgrimasen" til Margrethe "uæuæuæ" ?? hihi.. Snakk om å være barnslig da! Greit at hun jobber med barn, men trenger vel ikke kopiere oppørselen til en 5-åring for det?? måtte bare flire! hihi:)

Videoannonse
Annonse
Gjest paradise*addict
Skrevet

Ja det fins da grenser. Jeg er ikke kjempe fan av M men akkurat nå har jeg kjempe sympati for henne. :sjenert:

Jeg likte ikke Noor så mye den første uken men hun har vokst på meg. Hun virker jo som den eneste der inne som klarer å forholde seg litt nøytral. :jepp:

Jeg syns det er synd at Lene har satt seg selv i denne situasjonen for hun var en av de jeg likte best i begynnelsen men nå i det siste kan jeg ikke fordra henne. Jeg syns hun gikk forlangt med Neegar (selv om hun var en SLØV kniv!) men når M kom ble jeg helt sjokkert over oppførselen hennes. Hun er ikke bedre enn en snørrunge på ungdomsskolen.

Jeg er litt revet på om tv3 skulle sendt det eller ikke. På en måte syns jeg ikke mobbing hører til på tv så lenge det ikke er i en film og er "meningen" og på en måte syns jeg det er bra for folk får se hvor idiot hun er. I tillegg hadde det vært rart å kutte det bort hvis du ser hva som skjer på pandoras, da hadde det jo ikke passet inn med situasjoen. De kan jo ikke klippe bort alt, PH deltagerene kommer jo til å diskutere dette der inne i ettertid og.

Gjest Christabelle
Skrevet

Rart hun ikke har tatt kontakt med mediene for å gi en unnskyldning (?)

Damage control :lur:

Skrevet
Haha, andre som måtte le litt av "trollgrimasen" til Margrethe "uæuæuæ" ?? hihi.. Snakk om å være barnslig da! Greit at hun jobber med barn, men trenger vel ikke kopiere oppørselen til en 5-åring for det?? måtte bare flire! hihi:)

margrethe gjorde jo dette for å etterligne troll-lene :)

Gjest paradise*addict
Skrevet

Det jeg skrev med at det er bra lene blir framstilt som en idiot ble kanskje skrevet litt feil Jeg ble bare litt revet med.=P Det jeg mente var at jeg syns det er bra at folk kan få se hvordan noen mennesker egentlig er.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
margrethe gjorde jo dette for å etterligne troll-lene :)

Hehe, kanskje det :) Men hun kunne jo bare hevet seg over situasjonen og gått derfra, istedenfor å synke ned på dette nivået :P

Gjest Paradice*addict
Skrevet

Hun har jo stått fram i se og hør da og sagt hun har sagt unskyld til M men hun burde unnskyldt seg litt mer offentlig. Hun har noen sterke gloser kan man vel se. Så akkurat reklamen for kveldens episode og hun er ikke ferdig med M enda ser det ut som:S

Skrevet

Lene er et klart bevis på det folk kaller "ei dame fra nord som banner som en mann, rett og slett ei harry dame! Å Nanna er den typiske kalde bortskjemte berte typen som det desverre finnes mange av.

Men spillet handler jo om penger så det er vel mennesker griskhet vi er vitne til.

Skrevet
Meget mulig at det står i kontrakten demmes at de ikke har lov til å blande seg inn i det som skjer på hotellet. Jobben demmes er å filme det som skjer..

Dem krip inn se på tv3 under dette skjer i uke 7.

Skrevet

tror egentlig nanna er en svak sjel og veldig sårbar.. men hun er manipulert av lene og ser så opp til henne, at hun tør ikke annet enn å være dust hun også :)

Skrevet
Hehe, kanskje det :) Men hun kunne jo bare hevet seg over situasjonen og gått derfra, istedenfor å synke ned på dette nivået :P

Så tåpelig sagt! Margrethe holdt seg imponerende rolig gjennom hele utpsykings-seansen. Hun sank ikke ned på noe nivå i det hele tatt.

Gjest paradise*addict
Skrevet

Syns det var sterkt av M og stå der med henne. Haddu hun gått hadde det blitt sett som på en svakhet og lene hadde spist henne levende!

Skrevet
Dem krip inn se på tv3 under dette skjer i uke 7.

Men slik det ble framstilt på tv var det ganske grov utskjelling over lengre tid. Det mener jeg kvalifiserer for å bryte inn med en gang. Ser man reality-serier fra f.eks usa, så nøler de ikke med å gripe inn dersom det er alvorlige hendelser, og det er det jeg mener kameracrewet burde gjort. Misforstå meg rett, det er bare de kommer i ettertid, men når det er såpass nivå på uttalelser, så burde de grepet inn i selve situasjonen der og da. Det blir litt sånn "la oss først få alt på film, så hjelper vi til"...

Gjest kvakk_Kvakk
Skrevet

Syntes Magrethe er den eneste Normale personen inne på paradise. De andre eier ingen hjerne og er utspekulert å falske til de grader! Lene dreit seg ut totalt i går. Kjerringen er sprø. Hun skal liksom virke som en moden og "rettferdig person" men dama oppfører jo seg som en 16 åring og har ingen sakelige argumenter ang magrethe.

Det er bare et personangrep. Lene, nanna, noor & Carita er et supert eksempel på SØPPEL kvinnfolk! Dramatiske dukker asså. E det mulig å bli mer blåst? :filer:

Skrevet
Syntes Magrethe er den eneste Normale personen inne på paradise. De andre eier ingen hjerne og er utspekulert å falske til de grader!

Hva med camilla og aleksander f.eks. synes da de virker oppegående og normale..

Skrevet
Så tåpelig sagt! Margrethe holdt seg imponerende rolig gjennom hele utpsykings-seansen. Hun sank ikke ned på noe nivå i det hele tatt.

Hun holdt seg rolig ja, jeg sa ikke noe på det.. Nesten litt FOR ROLIG, hun svarte jo ikke på noe!! Kunne jo prøvd å forsvare seg, istedenfor å bare stå der og glise tåpelig.. Mistet ærlig talt litt respekten for henne når hun begynte å vræle med denne trollgrimasen.. Går jo an å svare som voksne mennesker!! (ikke tolk dette som et forsvar for lene, hun gikk over streken.. syns bare grimaser er skikkelig barnslig) :)

Gjest paradise*addict
Skrevet

De lot det nok gå litt langt ja. Hadde jeg vært M hadde de måtte grepet inn for lengst for jeg hadde hoppet i strupen på henne. Hadde ikke klart å bare mota den dritten til Lene. Hun hadde fått seg en klabb for lengst

Skrevet
Hva med camilla og aleksander f.eks. synes da de virker oppegående og normale..

Fra side2.no :

Nykommer

Det ble også litt av en overraskelse for nykommer André da han sammen med William gikk igjennom kofferten til Camilla (21).

Det viste seg at hun var ekskjæresten til André - og det forholdet hadde ikke akkurat endt med en avskjedsklem. André forteller at dekkene på bilen hans ble kuttet opp, lakken ripet opp og ruter forsøkt knust.

- Eksen min var utro, så han ba vel litt om det selv også, forklarer Camilla om episoden.

Ville en normal person gjort dette? :klø:

Alexander er/var den mest normale, oppegående og hyggelige personen der inne synes jeg. Ville ikke at han skulle ut, selv om jeg gjerne ville at Mats skulle inn igjen også...

Skrevet

Nå har det kommet ut en Paradise Hotel cd. Hehe!

Gjest Paradise*addict
Skrevet

M er jo lærer er hun ikke? Hun skal jo ikke tolerere mobbing. Syns det var sterkere av henne det hun gjorde enn hvis hun hadde begynt å slenge med leppa hun og.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...