Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dette lurer jeg å på! hadde jeg stått bak kamera å oppdaget en slik situasjon, ville jeg grepet inn.

Meget mulig at det står i kontrakten demmes at de ikke har lov til å blande seg inn i det som skjer på hotellet. Jobben demmes er å filme det som skjer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, Lene var ikke særlig snill igår.. Det er jeg helt enig i! Men det kommer faktisk inn nye gjester hver uke, og alle har blitt tatt godt imot. Det sier gjestene som sjekker inn selv! Men det er jo rart at det bare er 1 person som ikke kommer overens med resten, når alle andre klarer det! Bare se på Karita som kom inn for noen uker siden, Negar som kom inn litt før. Alle har fått en fin og inkluderende velkomst! Det er hvordan Margrethe har taklet å komme inn som ny deltaker som er kritikkverdig. Hadde hun bare prøvd å bli litt kjent med jentene også, så hadde det jo gått mye greiere:)

Forskjellen på Karita og margrethe er vel at de er to vidt forskjellige mennesker og at Karita var villig til å bli en av "mobberne" for å bli med i "fellesskapet". Jeg ville IKKE vært en del av en så vond og usympatisk gjeng bare for å komme langt i dette spillet. De var vel ikke så veldig "inkluderende med negar heller, de var vel ganske stygge i kjeften om/mot henne også.

Skrevet
Ja, Lene var ikke særlig snill igår.. Det er jeg helt enig i! Men det kommer faktisk inn nye gjester hver uke, og alle har blitt tatt godt imot. Det sier gjestene som sjekker inn selv! Men det er jo rart at det bare er 1 person som ikke kommer overens med resten, når alle andre klarer det! Bare se på Karita som kom inn for noen uker siden, Negar som kom inn litt før. Alle har fått en fin og inkluderende velkomst! Det er hvordan Margrethe har taklet å komme inn som ny deltaker som er kritikkverdig. Hadde hun bare prøvd å bli litt kjent med jentene også, så hadde det jo gått mye greiere:) Greit at man er en guttejente altså, men går jo an å snakke litt med jentene også:) er jo ikke bare lene som føler det slik, retsen av jentene har også sagt det (noor, nanna og karita)

Jo, selvfølgelig spørs det helt hvem man er med! Men du er jo fortsatt samme person når du er med bestemoren din og venninnen din:) du er ikke overlegen og slem mot venninnen, for å så være overhyggelig mot bestemoren din! Man har fortsatt de samme verdiene, uansett hvem man er med. Verdiene man har, handler man etter. Dessuten er det ikke så stor forskjell på deltakerne på hotellet at man trenger å forandre oppførselen deretter. Hvis man er åpen, inkluderende og sosial med alle, kommer man mye lengre:)

Er faktisk mulig at en jente kan redde henne ja! Bare se på Lene som fikk bestemme forrige uke hvor folk skulle stille seg! Plutselig kan det komme en twist;) Dessuten kommer du deg mye lengre i paradise hvis du har noen venner:) Er ikke nok å bare være et par.. Se på rune og ida f.eks:)

Er nok for sent for Margrethe nå ja.. Fullt mulig at hun egentlig er en hyggelig person, bare synd hun ikke fikk vist det i Paradise:)

Mener du at Negar ble behandlet pent? Da har du ikke fulgt med... I tillegg må du huske at det var var andre mennesker der inne den tiden, Lene regjerte ikke hotellet i den grad hun gjør nå.

Jeg synes Margrethe har fått vist at hun er en veldig hyggelig person jeg!

Skrevet
Mener du at Negar ble behandlet pent? Da har du ikke fulgt med... I tillegg må du huske at det var var andre mennesker der inne den tiden, Lene regjerte ikke hotellet i den grad hun gjør nå.

Jeg synes Margrethe har fått vist at hun er en veldig hyggelig person jeg!

Hun ble TATT IMOT pent, ikke nødvendigsvis behandlet så pent etterhvert:)

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Hun ble TATT IMOT pent, ikke nødvendigsvis behandlet så pent etterhvert:)

De to ble kanskje behandlet pet. men når det kom til M så satt de og snakket sammen og bestemte seg for å ikke være hyggelig til den nye som kom inn. De skulle ikke prøve å få kontakt i det hele tatt de sa de for de vile ikke ha inn ei ny jente. Da er de ganske forutinntatt i det M kommer inn da og ga henne aldri en real sjanse.

Skrevet

Lene kalte vel Negar for "den mest løsslupne hora som har satt sine bein her" etter at hun pratet med noen av gutta den ene kvelden, så det er ikke bare Margrethe som har fått gjennomgå.

Jeg synes Margrethe har fått vist seg som en veldig koselig og søt jente. Og ikke minst en som er behersket, har sterk psyke og ikke lett lar seg vippe av pinnen. Hun nye jenta, Camilla, sa jo at hun synes hun virket superhyggelig.

Gjest Alabama
Skrevet
En klok dame/mann som sa noe jeg syns dere alle børe tenke over, TV3 velger hvordan personene skal se ut på tv, vi får se 45 minutter av 24 timer. Hva vet vi? Det kan godt hende Margrethe har gjort noe helt forferdelig hun også, det er alltid muligheter for å se 2 sider av en sak.

Hvis hun hadde gjort noe forferdelig, så er det rart Lene ikke har noe mer konkret å være sint for. Da kunne jo Lene begrummet sinnet sitt med dette, istedenfor å si at hun er falsk og ikke klarer å matche klærne sine...

Etter drittbomba mot M gikk hun rett til han og sa "ser du hvor mye jeg hater henne nå?" Litt sånn "sesese så tøff jente jeg er!"

Jeg tolket det litt som at hun vil ha sympati da hun sa dette. "Stakkars meg, jeg hater henne jo!!"

Skrevet
Meget mulig at det står i kontrakten demmes at de ikke har lov til å blande seg inn i det som skjer på hotellet. Jobben demmes er å filme det som skjer..

Uansett mener jeg at man har et moralsk ansvar som medmenneske!!! Ingen arbeidskontrakt sier at man skal tolerere mobbing..

Skrevet

Og stakkars Camilla da, som kom inn midt i all den møkka.

Før fikk Margrethe tyn fordi hun ikke snakket, hun beklaget seg under Pandoras forrige uke. Så kommer ei ny inn, hyggelig dame, så hun faktisk får god kontakt med og snakket sammen. Jammen meg er det feil også, ikke lett å vite hva som er rett og galt der inne.

Skrevet
Jo, selvfølgelig spørs det helt hvem man er med! Men du er jo fortsatt samme person når du er med bestemoren din og venninnen din:) du er ikke overlegen og slem mot venninnen, for å så være overhyggelig mot bestemoren din! Man har fortsatt de samme verdiene, uansett hvem man er med. Verdiene man har, handler man etter. Dessuten er det ikke så stor forskjell på deltakerne på hotellet at man trenger å forandre oppførselen deretter. Hvis man er åpen, inkluderende og sosial med alle, kommer man mye lengre:)

Det er sånn jentetrioen er da, ikke M.

Skrevet

Uff, det er jo "synd" på Lene. Hun er en person som har så mye hat, sinne og sjalusi inne i seg. Hun godtar ikke at andre er penere og klokere enn henne, og at guttene liker andre jenter. Da bobler hennes sjalusi, og hun skriker opp i et voldsomt sinne og kaller de horer.

Det er trist at et "voksent" menneske (utifra alder) ikke har kommet lengre i livet, og ikke forstår at de overalt vil treffe mennesker som er vakrere og klokere enn de.

Jentene som kommer inn dit, og som guttene liker - blir hennes rivaler med èn gang...Det bunner nok i enormt dårlig selvtillitt inderst inne, og hun burde selv ta noen timer hos en psykolog - før hun ødelegger andre mennesker med sin grusomme oppførsel..

Syntes Margrethe taklet spydighhetene veldig bra. Hun var ganske rolig midt oppe i det hele... Voksent.

Gjest Gjest_anneli_*
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan Lene kan sitte og si at Margrethe er så falsk....var det ikke Lene som i begynnelsen av serien skulle være sååå hyggelig og grei mot alle, sa ikke et stygt ord om noen og virket laidback og glad...nå er hun jo bare totalt motsatt! Jeg blir kvalm av oppførselsen hennes.

Det var morsomt hvordan Nanna og Lene lignet på to hyener der de trippet rundt Karita for å få henne til å velge Mats. Jeg er møkk lei av psyko-bitchen Lene, over-manipulerende Nanna og ryggslikker-Karita.

Dersom Lene og disiplene hennes skal proppe Camilla full med hat-Margrethe-propaganda i dagens episode (slik det så ut på reklamen av hva som skjer), så blir jeg fysisk kvalm.

En annen ting som gjør meg kvalm er Petter som hele tiden skal kommentere utseendet på jentene. At de ikke er bra nok. Har fyren sett seg selv i speilet eller? Han har da ingen som helst grunn til å vurdere noens utseende. Lurer virkelig på hvilke jenter det er han får vanligvis, som han skryter av, for jeg har ennå til gode å høre en jente kalle han fin. Det eneste bra med Nanna var da hun faktisk tok det opp med Petter...at det gikk inn på henne hvordan han kommenterte jentene.

Da Camilla kom inn, sa han "Samme standard" eller noe sånt....provserende!

Skrevet

Pandoras pleier å være på onsdager...

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Håper så inderlig TV3 har nok bein i nesa til å sende ut Lene, eller i det minste gi de 'eteblerte' et valg under parsermonien de er DØMT til å tape.

Ordet fellesskap har vel aldri blitt mer misbrukt enn i akkurat PH. Nanna og Lenes 'trøsting' av Karita i går var tragisk. Kunne like godt rettet to pistolminnuinger mot tinningen til Karita. Faen at hun ikke stod i mot presset og sendte ut Mats, og dermed ødelagt hodene dems skikkelig. Noor er endelig på vei til å vise seg en fin person, hun sier i det minste fra, selv om jeg ikke likte henne i starten.

Kebab-Lene har i hvert fall satt ny norsk rekord for utdriting på TV. Mulig Mona+Ramsey-saken i BB med utroskap på direkten er på lik linje.

Gjest paradise*addict
Skrevet

Jeg forstår ikke at dere kan forsvare Lene sin oppførsel. Ja hun har det sikkert tungt nå men var ingen som tvang henne til å skjelle ut M på den måten. :kjefte:

Jeg håper hun skammer seg og merker konsekvensene for slik mobbing. Det hun gjorde var så galt på så mange måter!! Slik hun oppførte seg var så smakløst at man kan jo faktisk bli kvalm mindre!

Men det ser jo ut som om det skjer noe spennede på pandoras eske, og det ser ut til at tv3 griper inn i situasjonen :jepp:

Gøy å se så mange engasjerte :ler:

Hun Camilla virker som en søt jente, håper hun ikke blir dratt ned i dritten hun og. :)

Skrevet

Nå er situasjonen slik at det er ikke lenger plass til Margrethe og Lene der inne samtidig. Det kommer det ikke noe godt ut av. På onsdag ryker nok en av dem...og det sier seg vel selv hvem.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg forstår ikke at dere kan forsvare Lene sin oppførsel. Ja hun har det sikkert tungt nå men var ingen som tvang henne til å skjelle ut M på den måten. :kjefte:

Jeg håper hun skammer seg og merker konsekvensene for slik mobbing. Det hun gjorde var så galt på så mange måter!! Slik hun oppførte seg var så smakløst at man kan jo faktisk bli kvalm mindre!

Men det ser jo ut som om det skjer noe spennede på pandoras eske, og det ser ut til at tv3 griper inn i situasjonen :jepp:

Gøy å se så mange engasjerte :ler:

Hun Camilla virker som en søt jente, håper hun ikke blir dratt ned i dritten hun og. :)

Hehe, kjempeartig at et program skaper så mye engasjement ja:) gleder meg allerede til episoden ikveld:)

Camilla virker som en tøff og jordnær jente! Det trengs på paradise:) litt for mye action nå, men det er vel det tv3 vil ha frem også da.. Skal jo være "underholdning"! hehe:)

Virker ikke akkurat som om Lene er så stolt av oppførselen sin i ettertid nei.. Aldri hørt en så dum krangel før jeg.. Hva har det vel å si at skoene til M. ikke matcher antrekket?? Nei, da kunne lene og de andre heller tatt en diskusjon på tomannshånd (i edru tilstand).. Skjønner godt at de ikke er så begeistret for Margrethe, men det finns andre måter å håndtere det på:)

Skrevet
Ordet fellesskap har vel aldri blitt mer misbrukt enn i akkurat PH.

Enig, det var greit nok å snakke om "felleskapet" når man snakket om alle bortsett fra to. Det er noe helt annet når man snakker om en gruppe på 4-5 personer.

Det har ingenting med fellesskapet å gjøre, det er for gruppa.

Skrevet
Uansett mener jeg at man har et moralsk ansvar som medmenneske!!! Ingen arbeidskontrakt sier at man skal tolerere mobbing..

:enig:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...