Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Noor bedre og bedre, hun er den eneste som prøver å beholde husfreden, og få dem til å slutte. ikke tar hun parti som de andre heller...

Gjest Catwoman
Skrevet

Der tror jeg Lene sank til bunn for min del.

Og jeg tror hun har best av å komme seg hjem - virker som oppholdet på PH har tatt knekken på henne psykisk.

For hva er egentlig greia? At hun ikke liker Margrethe er jo greit nok - man kan ikke like alle. Men derfra til å hate noen - er et godt stykke.

Også er vel Lene fryktelig sjalu, fordi Mats pratet til Margrethe - og attpåtil syntes hun var hyggelig.

Da har jo selvflølgelig Margrethe gjort noe gæernt - siden hun får Mats til å like henne. Det sier seg jo selv :roll:

Gjest Catwoman
Skrevet

Overrasket over at ingen gjorde mer for å stoppe det.... kun et par halvhjerta forsøk fra Noor og Kevin.

Skrevet

Jeg er også sjokkert over andre ingen andre grep inn. Det gjorde vondt å se det på TV, hvordan har det da vært i virkeligheten? Vanvittig at de andre er så likegyldige at de bare ikke gidder å bry seg.

Mats sier jo nå at han ble sjokkert over mobbingen, at han synes det var dårlig gjort og så videre. Hvorfor grep han ikke inn da Lene skrek til Margrethe? Han lå jo rett bak henne. Håper han sier noe til henne i dag, og at de andre tar seg sammen. Det er jo takket være den tause gjengen at Lene fortsetter! Hun brukte jo som argument at alle de andre var enige med henne i det hun sa og så videre. Da hadde det selvfølgelig hjulpet hvis noen sa at det ikke stemte og ba henne holde kjeft.

Skrevet

Selvfølgelig bryter ingen inn, da får jo de et hælvete også!

Det her viser hvordan tilskuer effekten fungerer i praksis...

Skrevet

Nettopp. Dessuten er Margrethe voksen og syntes å klare det fint.

Tror egentlig alle der bare synes Lene dreit seg ut, og ikke gadd bry seg.

Er det bare meg eller virket det litt som at hun skulle vise hvor tøff bitch hun var for Mats ?

Da de satt inne på rommet mens hu snakka dritt sa han "du er crazy ass" eller noe, da smilte hun litt før hun fortsatte plapringa.

Etter drittbomba mot M gikk hun rett til han og sa "ser du hvor mye jeg hater henne nå?" Litt sånn "sesese så tøff jente jeg er!"

Skrevet

For noe tull. De andre er jo VENNENE hennes. Selvfølgelig kan de si fra på en klar og tydelig måte at det er uakseptabelt og vise at de er enige om det, uten å være redde for "et hælvete". Da vil jo Lene uansett stå alene mot resten.

Gjest annemor30
Skrevet
Klem til lene.

Jeg synes ikke det er underholdende å se en voksen som Lene faktisk etter alder skal være utøve slik munnbruk! Helt forkastelig! Jeg heier ikke på noen der inne.. Den som sitter igjen med gevinsten der inne som er mye mere verdt enn 300000 er margrethe.. Hun sitter igjen med respekten i behold!

Skrevet

Men hva ser jenter egentlig i Mads?

Han finnes ikke pen.

Skrevet
Men hva ser jenter egentlig i Mads?

Han finnes ikke pen.

Han er så "kul" :eeeh:

Skrevet

Det er nesten så jeg lurer på om Dronninguken til Lene gikk rett i nøtta på henne... :eeeh:

Oppførselen til Lene i gårsdagens episode forbauset og sjokkerte nok alle oss tittere. Jeg trenger vel ikke si mer om den.

At ingen grep inn? Nei, pleier man å gripe inn når noen mobbes?

Jeg tror faktisk ikke det skjer så ofte som vi liker å tro.

Det skuffet meg at Karita valgte å følge "gruppen" i går. Det skuffet meg veldig. Jeg kan forstå henne, men skuffelsen er det.

Vel, jeg gleder med til kveldens episode. :-)

Gjest Catwoman
Skrevet

Utrolig hvor mye makt Lene og Nanna har over de andre der inne.

For det er vel de to som drar gruppa.

De er gjennomsnittlig elleve personer der inne - og to stykker klarer å overkjøre, manipulere og herse med alle de andre. Det er ganske utrolig.

Kevin har igrunn klart det kunststykket å være med i et realityshow, og fremeles være like anonym. Vi vet jo egentlig ingenting om han. Hva slags type person han er, eller noen private ting. Godt gjort.

Skrevet

Jeg forstår heller ikke hva som er så spesiellt med Mats. Han ser ikke akkurat ut som mors beste barn heller og da tenker jeg ikke på tattisene hans.

Skrevet
Utrolig hvor mye makt Lene og Nanna har over de andre der inne.

For det er vel de to som drar gruppa.

De er gjennomsnittlig elleve personer der inne - og to stykker klarer å overkjøre, manipulere og herse med alle de andre. Det er ganske utrolig.

Jepp! Det er rett og slett utrolig. :-/

Skrevet
Jeg forstår heller ikke hva som er så spesiellt med Mats. Han ser ikke akkurat ut som mors beste barn heller og da tenker jeg ikke på tattisene hans.

Det mest spesielle med Mads er vel at han er bestisen til Kuse - Petter.

Skrevet

Men herregud, hvorfor er Margrethe så slapp i trynet? Hun viser så disrespect overfor Lene og gjengen. Ikke gidder hun å prate med dem, overser dem tvert. Da det kommer inn en ny jente, gjør hun alt for å tekkes henne. Hun er falsk og dobbeltheten selv. Ikke smiler hun heller. Kan ikke forstå at folk liker henne.

Skrevet
Lene bekrefter bare mitt inntrykk av psykologi-utdannede. De tar jobben for å utøve makt over pasientene sine. Jeg har møtt på noen av dem.

Men det finnes også psykologer som virkelig vil hjelpe, jeg har møtt på dem også heldigvis.. selv om jeg tror at de som vil utøve makt er i flertall..

Det er forskjell på psykologi-utdannede (f.eks. bachelor/master i alt fra biologisk psykologi til sosialpsykologi) og psykologer. Sistnevnte har studerte klinisk psykologi, og kan ha pasienter. Uansett litt drøyt å skjære alle over en kam...

Går hun profesjon eller bachelor/master?

Skrevet

Puh, da har jeg karret meg gjennom alle sidene som har kommet siden i går og fått sett gårsdagens episode.

Det er helt utrolig hvos lavt ned Lene sank i går. Det me at hun kommenterte Margrethes utseende tok kaka for min del. Det er så usaklig som man kan få det.

Det er også veldig trist at ingen av de andre deltagerene virkelig prøver å få stoppet Lene i utbruddene sine.

Kjekt å ha Mats tilbake, men veldig synn at Alex måtte gå. Jeg kan godt forstå hvorfor karita valgte som hun gjorde, men synes hun burde beholdt Alex for sin egen del.

Det er bra at hun har innsett at "fellesskapet" kun er noen få personer der inne!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Margrethe er utrolig falsk, skjønner ikke hva hun gjør i et program som Paradise Hotel! Klarer man ikke å fungere sammen med andre mennesker kan man jo holde seg hjemme..

Men enig i at Lene gikk altfor langt igår! Margrethe fortjener å høre det, men ikke på den måten og foran alle andre. Lene må ha vært VELDIG full!! Men digger fortsatt dama! Bra noen tør å si fra (selv om det ble litt drøyt)! Håper margrethe går ut uka her:)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...