Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Kirsebaer
Skrevet
Dette var rett og slett vondt å se på. Angripe og plukke på et menneske på den måten. Jeg syns det er stort at Margrethe greier å holde maska. Det er ingenting som rettferdiggjør at Lene snakker slikt til henne, uansett hvor intenst det er innpå der. Forkastelig og usmakelig å oppføre seg sånt, mennesket må fullstendig mangle empati.

Jeg tror ikke jeg har opplevd maken til stygg personlighet. Skremmende rett og slett at noen mennesker kan oppføre seg på den måten.

Enig!

Har ikke ord for hvor sjokkert og provosert jeg er, så jeg lar det være med det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mobbing er ut!
Skrevet

Det var vondt å se på.

Men hvis det skal komme noe positivt ut av alt sammen, må det vel være at mange av oss kan lære noe av mobbingen på PH.

Selv om jeg for guds skyld håper at PHdeltagerene ikke er et representativt utvalg av den norske befolkning, er det en sørgelig sannhet at mobbing finner sted overalt i norge hver dag. på skolen, på jobben, blandt barn, ungdom og voksne.

Den sterkeste tanken jeg sitter igjen med etter å ha sett dagens program, er at jeg virkelig håper jeg hadde grepet inn og sagt klart ifra til lene,nanna og alle de andre hva de driver med. selv om det var Lene som dreit seg kraftigst ut ikveld, er "hoffet" også medskyldige. De burde skamme seg like mye som Lene.

Det ER vanskelig å si ifra, oftest fordi man har et visst overlevelsesinnstinkt og ikke vil sette seg selv i faresonen. Men det er da faen meg en plikt man har når man ser noen bli behandlet så urettferdig og nådesløst verbalt!

Lene og alle som stille ga sitt samtykke burde skamme seg.

Og vi som så på og lot oss engasjere burde bruke engasjementet til noe konstruktivt, og la Mobbe-Lene angre ifred. Hun har fått sin straff.

Skrevet

Jeg vet ikke jeg. Jeg tror nok Lene angrer og er flau nå, sikkert oppriktig også. Men jeg er ikke så sikker på at hun (og andre der) noen gang hadde forstått, og angret hvis de bare hadde blitt der i paradiset, uten fordømmelsen til alle tv-seere osv., hvis hun bare kunne sittet på tronen sin og fortsatt med trakasseringen, og alle andre støtter eller tier… Får litt sånn ”Fluenes herre” feeling jeg.

Gjest mobbing er ut
Skrevet
Jeg vet ikke jeg. Jeg tror nok Lene angrer og er flau nå, sikkert oppriktig også. Men jeg er ikke så sikker på at hun (og andre der) noen gang hadde forstått, og angret hvis de bare hadde blitt der i paradiset, uten fordømmelsen til alle tv-seere osv., hvis hun bare kunne sittet på tronen sin og fortsatt med trakasseringen, og alle andre støtter eller tier… Får litt sånn ”Fluenes herre” feeling jeg.

Enig i at det er ekkelt å se på og Fluenes herre sammenligningen er veldig treffende.

Jeg tror også at Lene hadde fortsatt i samme stil, hvis det ikke hadde vært kameraer, seere og TV3 inni bildet. Da hadde hun nok ikke angret så fort, og sannsynligvis heller ikke sett sin egen oppførsel.

Men da det er sagt, er faktisk situasjonen slik den er, og hun angrer nok. Om det er av "riktige" grunner, får man aldri vite, men hun angrer nok ganske heftig. Og det fortjener hun.

Men jeg mener at det mest konstruktive for oss tv.seere er å fokusere på temaet mobbing i hverdagen våres, og prøve å gjøre en forskjell der vi kan. Ikke å bruke energien vår på å hate, trakassere og hevne oss på Lene.

Uansett om hun fortjener det eller ikke.

Det kommer rett og slett ikke noe godt ut av det for noen.

Skrevet (endret)

Jeg blir så KVALM av Lene! Er det mulig å vær så usaklig? Hun klarer ikke matche sko til antrekket sitt, ja da er hun hore! Kjenner jeg ikke orker se Paradise mye lenger nå. Dette blir for dumt. Jeg hadde smekka til Lene forlenge siden om jeg var Margrethe!!

Endret av venus_
Skrevet
Jeg blir så KVALM av Lene! Er det mulig å vær så usaklig? Hun klarer ikke matche sko til antrekket sitt, ja da er hun hore! Kjenner jeg ikke orker se Paradise mye lenger nå. Dette blir for dumt. Jeg hadde smekka til Lene forlenge siden om jeg var Margrethe!!

Primitivt..

Skrevet

Det ser ut til at Margrethe er blant de få som kan gå ut av hotellet med respekten i behold.

Skrevet

Jeg blir faktisk kvalm av dere. Sitte her å skjelle ut stakkars Lene på det verste, jeg føler med henne. Håper hun har en god armkrok til disposisjon i natt. Dere går langt over streken med hensyn til fordømmelsen av Lene. Klippingen til TV3 får være straff nok. Jeg tror nok at mye av historien ikke har kommet frem ennå. Ja, hun er nordlending, og som vi vet er nordlendinger litt vel direkte, noe som støter mange pripne søringer. Det at hun angrer og har forsonet seg med Margrethe vitner vel om at damen besitter langt mer selvinnsikt en mange av forumsdeltakerne her.

Til Lene: Jeg håper at du har noen hos deg nå. Det er tøft, men du blåser av stormen. Du er en liten tiger og jeg heier på deg. Margrethe når deg ikke opp til tåneglene engang!!!

Skrevet
Primitivt..

Mulig. Men den er heller ikke mye primitiv den oppførselen som vises på tv i kveld!

Gjest *smak*
Skrevet

Lene bekrefter bare mitt inntrykk av psykologi-utdannede. De tar jobben for å utøve makt over pasientene sine. Jeg har møtt på noen av dem.

Men det finnes også psykologer som virkelig vil hjelpe, jeg har møtt på dem også heldigvis.. selv om jeg tror at de som vil utøve makt er i flertall..

Skrevet

Skjønner ikke at det er mulig å hate en person så intenst fordi hun er sjenert...

Skrevet
Lene bekrefter bare mitt inntrykk av psykologi-utdannede. De tar jobben for å utøve makt over pasientene sine. Jeg har møtt på noen av dem.

Men det finnes også psykologer som virkelig vil hjelpe, jeg har møtt på dem også heldigvis.. selv om jeg tror at de som vil utøve makt er i flertall..

Det er det dummeste jeg har hørt. Hvor i all verden har du det fra? "Ta jobben"? Det er vel ikke bare en jobb man kan ta? Hva slags makt mener du forresten? Du skriver "jeg tror" - jeg tror du tror veldig feil.

Snakk om kunnskapsløshet. :roll:

Skrevet

Hvordan "makt" er det du mener psykologer har over pasientene sine ?

Gjest *smak*
Skrevet

Det er ikke en del av livet mitt lenger så jeg vil ikke rippe opp i gamle minner.

Dere får har deres meninger så har jeg mine.. okay? :)

Skrevet

Den tråden her tar jo helt av :ler: 17 nye sider, på de seks-sju timene jeg ikke har vært på KG... orket ikke å lese alt jeg. Men.

Jeg ble faktisk skikkelig ille berørt av å se dagens episode jeg også, nordnorsk lynne og alt det der, men den skyllebøtta der var jo virkelig helt på trynet... Lov å bli sint, lov å bli irritert, men herregud så overdrevent usaklig og barnslig. Og jeg er en av de som har likt Lene, men nå gikk hun virkelig laaaangt over streken.

Skrevet
Det er ikke en del av livet mitt lenger så jeg vil ikke rippe opp i gamle minner.

Dere får har deres meninger så har jeg mine.. okay? :)

jeg synes ikke det er helt okay at du sprer feilinformasjon om en hel yrkesgruppe, nei.

Skrevet
Jeg blir faktisk kvalm av dere. Sitte her å skjelle ut stakkars Lene på det verste, jeg føler med henne. Håper hun har en god armkrok til disposisjon i natt. Dere går langt over streken med hensyn til fordømmelsen av Lene. Klippingen til TV3 får være straff nok. Jeg tror nok at mye av historien ikke har kommet frem ennå. Ja, hun er nordlending, og som vi vet er nordlendinger litt vel direkte, noe som støter mange pripne søringer. Det at hun angrer og har forsonet seg med Margrethe vitner vel om at damen besitter langt mer selvinnsikt en mange av forumsdeltakerne her.

Til Lene: Jeg håper at du har noen hos deg nå. Det er tøft, men du blåser av stormen. Du er en liten tiger og jeg heier på deg. Margrethe når deg ikke opp til tåneglene engang!!!

Signerer!!!!

Skrevet

Klem til lene.

Skrevet

Blir sjokkert over alle de tingene Lene klarte å lire av seg i dag. Jeg tror ikke hun har så godt av å være der inne. Hun virket veldig sympatisk og oppegående den første tiden. Hva har skjedd?

Kommentaren om at skoene ikke matcher antrekket var så dum at jeg nesten begynte å le. Må si jeg synes Margrethe tar situasjonen veldig bra. Håper hun fortsetter i samme stilen og ikke gir Lene tilbake med samme mynt.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...