Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2461 Skrevet 20. april 2009 Synes noen han tipse mediene om denne tråden. "220 brukere raser over tv-mobbing". hehe.. Håper det står om det i avisene i morgen, sånt bør virkelig få oppmerksomhet og bør absolutt IKKE være akseptabel underholdning. 220 er jo bare sååå mange da! Blir sjokka om KG kommer i mediene sånn.
Gjest Paradisefreak Skrevet 20. april 2009 #2462 Skrevet 20. april 2009 Har lest igjennom her, og herregud folkens. Det er helt greit å være engasjert, men enkelte her er litt mer engasjerte enn andre, jeg støtter ikke på noen som helst måte det Lene har gjort de siste episodene, absolutt ikke, forkastelig spør du meg. En klok dame/mann som sa noe jeg syns dere alle børe tenke over, TV3 velger hvordan personene skal se ut på tv, vi får se 45 minutter av 24 timer. Hva vet vi? Det kan godt hende Margrethe har gjort noe helt forferdelig hun også, det er alltid muligheter for å se 2 sider av en sak.
missluna Skrevet 20. april 2009 #2463 Skrevet 20. april 2009 Er ikke sikkert hun ser den. Jeg tiper at hun får så mange meldinger at hun ikke får sett over alle... Men veldig bra! Jeg skal sende linken jeg også Nei hvorfor i alle dager skulle hun gidde å lese alle drittpostene hun får fra folk hun ikke kjenner for tiden? Det er helt meningsløst å gå til personlig angrep på henne synes jeg. Hun har driti seg loddrett ut der inne og jeg synes vi kan holde oss til forumene når man skal prate om dette og la være å synke til hennes nivå med personlige angrep på folk man ikke kjenner.
Torine Skrevet 20. april 2009 #2464 Skrevet 20. april 2009 Nå har noen laget en slags hate-Lene-gruppe på facebook også, ser jeg, der man sitter og slenger dritt om henne... Er jo egentlig ikke et hakk bedre enn hun selv er da, spør du meg. Jeg blir vanvittig provosert av henne jeg også, men aldri om jeg lar meg selv synke ned på hennes nivå. Den hatgruppa blir sikkert slette, det er ikke lov til å henge ut enkeltpersoner på FB. Ok, nå har jeg sendt en støttende melding til Margrethe på facebook, føler hun trenger det mest. Det er hun som har blitt tråkka på. Hun kan jo trenge en liten boost på selvtilitten nå i dag:-) Blir sikkert en dyktig lærer, og kan håndtere mobbesaker der f.eks jentene ikke har riktig farge på støvlene.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2465 Skrevet 20. april 2009 Noen som kan gi en oppsummering om hva Kevin og Noor sa/gjorde for å prøve å forsvare Margrethe? Fikk ikke sett det og vet ikke helt om jeg vil se denne episoden heller.
missluna Skrevet 20. april 2009 #2466 Skrevet 20. april 2009 220 er jo bare sååå mange da! Blir sjokka om KG kommer i mediene sånn. det var ironisk...
Gjest chico Skrevet 20. april 2009 #2467 Skrevet 20. april 2009 Så et klipp hvor Nanna sa "Ikke synk ned på hennes nivå" til Lene, sannsynligvis i forbindelse med Margrethe. Har den episoden gått?
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2468 Skrevet 20. april 2009 Når ble dette spilt inn?? Noen som vet?? Forundrer meg ikke om folk går videre med livene sine...
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2469 Skrevet 20. april 2009 Synes noen han tipse mediene om denne tråden. "220 brukere raser over tv-mobbing". hehe.. Håper det står om det i avisene i morgen, sånt bør virkelig få oppmerksomhet og bør absolutt IKKE være akseptabel underholdning. Er nok mange fler enn 220 personer som har vært innom denne tråden i kveld.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2470 Skrevet 20. april 2009 Nei hvorfor i alle dager skulle hun gidde å lese alle drittpostene hun får fra folk hun ikke kjenner for tiden? Det er helt meningsløst å gå til personlig angrep på henne synes jeg. Hun har driti seg loddrett ut der inne og jeg synes vi kan holde oss til forumene når man skal prate om dette og la være å synke til hennes nivå med personlige angrep på folk man ikke kjenner. Det er jeg enig i. Hun får garantert med seg det som skrives i diverse forum, og det får holde. Ikke noe poeng å sende stygge meldinger til henne for dette altså.
missluna Skrevet 20. april 2009 #2471 Skrevet 20. april 2009 Er nok mange fler enn 220 personer som har vært innom denne tråden i kveld. Det var ikke alvorlig ment, jeg sa det på fleip fordi det har vært sånn oppstandelse over hvor mange som har vært her inne i kveld. Det om at mobbesaken bør komme i media var alvorlig ment though.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2472 Skrevet 20. april 2009 Noen som kan gi en oppsummering om hva Kevin og Noor sa/gjorde for å prøve å forsvare Margrethe? Fikk ikke sett det og vet ikke helt om jeg vil se denne episoden heller. Kevin prøvde å gripe inn og si at de burde ta dette når de var edru. Da protesterte Nanna, og da sa Kevin rett ut at det var fordi hun var feig. Noor spurte om de ikke kunne la være å ødelegge stemningen, og heller ta det en annen gang. Ganske tamt forsvar i grunn.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2473 Skrevet 20. april 2009 Når ble dette spilt inn?? Noen som vet?? Forundrer meg ikke om folk går videre med livene sine... Er vel ett halvt år eller noe sånt siden. Marg og Lene har forøvrig skværet opp seg imellom.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2474 Skrevet 20. april 2009 Nå står det jo på Seher.no at dem har skværa opp, så da er det sikkert ikke så rart om det er venner på facebook eller sånne ting..
Gjest TittTitt Skrevet 20. april 2009 #2475 Skrevet 20. april 2009 Det var ferdig inspilt i Februar, mener jeg.
Ole27 Skrevet 20. april 2009 #2476 Skrevet 20. april 2009 Kommentarene til saken på seher.no er mye grovere, der truer folk Lene med juling og sånt Tydelig at dette engasjerer, litt spent på seertallene for dagens episode ...
Torine Skrevet 20. april 2009 #2477 Skrevet 20. april 2009 Kevin prøvde å gripe inn og si at de burde ta dette når de var edru. Da protesterte Nanna, og da sa Kevin rett ut at det var fordi hun var feig. Noor spurte om de ikke kunne la være å ødelegge stemningen, og heller ta det en annen gang. Ganske tamt forsvar i grunn. Ja, det er sant. Glemte det jeg da, men skjønner jo at de blir redd denne gale dama da.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2478 Skrevet 20. april 2009 SITER(Torine @ 20.04.2009 (23:07) ) * men samtidig er det Margrethe som har opplevd å ha en hel mobb mot seg uten at noen reagerer, og det er faktisk UTROLIG FEIGT av de andre å ikke gripe inn. De er faktisk medskyldige. Dette er ufattelig viktig å bevisstgjøre folk om. Enkelte kom med en kommentar eller to, eller overså situasjonen. Men i slike tilfeller, så tar man aktiv klare standpunkt! :klappe:
Ole27 Skrevet 20. april 2009 #2479 Skrevet 20. april 2009 Stem på Margrethe som kremtopp http://www.sol.no/underholdning/kremtoppen...cgi?kat=kvinner
missluna Skrevet 20. april 2009 #2480 Skrevet 20. april 2009 Ja, det er sant. Glemte det jeg da, men skjønner jo at de blir redd denne gale dama da. Redd?? Jeg hadde vært FLAU over meg selv om jeg satt taus uten å forsvare margrethe eller be lene dempe seg i en sånn mobbesak på norsk tv! Jeg synes det er helt forkastelig av de der inne at det ikke var noen som sto opp for å bekjempe mobbinga!
Fremhevede innlegg