Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

oh my, ceiling eyes snakker om irriterende stemme, hahahaaa. total miss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, å se denne episoden idag var tung og ekkel!

Hadde vondt i hele magen mens Lene holdt på og sitter og skjelver her for man ønsker så fælt å bare skrike ut over sånn oppførsel! Jeg kan ikke fatte at Margrethe tok det så pent, jeg hadde klikka i vinkel!

Nå håper jeg virkelig straffen blir hard for Lene (spesielt) men også Nanna!

De to har holdt på og styrt alt for lenge!!

Skrevet
Hva om noen lager en facebook-gruppe, "nei til mobbing på tv" eller noe i den dur - slike grupper har en tendens til å få mediedekning

Ja, gjør det for guds skyld!

Føler et enormt sinne mot Lene akkurat nå, men samtidig er det Margrethe som har opplevd å ha en hel mobb mot seg uten at noen reagerer, og det er faktisk UTROLIG FEIGT av de andre å ikke gripe inn. De er faktisk medskyldige.

Det å føle at man står alene mot alle, at ingen griper inn kan være like sårende som at Lene Sortevik står og roper usaklige ting opp i tryne ditt samtidig som hun peker rundt seg på alle som er enig.

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet
Nå bør vel ikke vi gå hen å trakasere folk vi ikke kjenner heller da...

Satt akkurat og tenkte på det. Selv om hun har oppført seg bedritent er det viktig å ikke gå i samme baret selv.. Men er sjokkert over oppførselen hennes, det er klart..

Skrevet

Nå har noen laget en slags hate-Lene-gruppe på facebook også, ser jeg, der man sitter og slenger dritt om henne... Er jo egentlig ikke et hakk bedre enn hun selv er da, spør du meg. Jeg blir vanvittig provosert av henne jeg også, men aldri om jeg lar meg selv synke ned på hennes nivå.

Skrevet

Føler et enormt sinne mot Lene akkurat nå, men samtidig er det Margrethe som har opplevd å ha en hel mobb mot seg uten at noen reagerer, og det er faktisk UTROLIG FEIGT av de andre å ikke gripe inn. De er faktisk medskyldige.

Det å føle at man står alene mot alle, at ingen griper inn kan være like sårende som at Lene Sortevik står og roper usaklige ting opp i tryne ditt samtidig som hun peker rundt seg på alle som er enig.

Det var jo tross alt flere av de som reagerte og jeg regner med at hun fikk litt mer støtte fra de andre enn det som kom frem her også. Satser på at dette får konsekvenser for Lene til uken :) Da skal jeg i tilfelle bake kake hehehe :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg kjenner ikke Lene, og synes det er vanskelig å skulle dømme henne nord og ned etter det som skjedde i kveld. LANGT over streken var det, ingen tvil om det. Og hun har tydeligvis et eksplosivt temperament. Det var veldig vondt å se på. Og hun har sikkert grudd seg til i kveld.

Kankskje er hun av dem som bør være veldig forsiktige med alkohol..? Uansett så sklir nok dette over også, som alle andre TV-skandaler, og Lene kan praktisere som psykolog om det er det hun vil med utdannelsen sin. Muligens er det en god ide å praktisere litt sinnemestring aller først...

Nå har noen laget en slags hate-Lene-gruppe på facebook også, ser jeg, der man sitter og slenger dritt om henne... Er jo egentlig ikke et hakk bedre enn hun selv er da, spør du meg. Jeg blir vanvittig provosert av henne jeg også, men aldri om jeg lar meg selv synke ned på hennes nivå.

Jeg tenkte på akkurat det samme jeg og. Lett å skape lynsjestemning, enten det er på PH eller KG.

Endret av Emera
Gjest TittTitt
Skrevet

Ja lag en gruppe, noen?! Jeg er så dårlig på det, men jeg joiner. Glatt!!!

Si her hva den heter!

Skrevet

Hvis man kan generellt litt om psykologi overrasker ikke Lenes utbrudd ikveld stort.

Hun likte ikke ida noe særlig og det var vel kansje mest på grunn av at ida var den som man følte hadde mest "makt" der inne.

Når hun fikk dyttet ut Ida var det Lene som jobbet seg fram til "sjefen" på hotellet.

Det har jo Lene klart pga den psykologilæren som hun har.

og det har jo funket for henne fram til de siste dagene.

Lene føler margrete som en trussel.margrete får kontakt med gutta bedre enn de andre jentene.Dette er vel det største problemet for Lene.

Derfor hun gikk ut av sitt gode skinn ikveld var jo pga at marg og mats hadde sine samtaler.

Desverre klarte ikke Lene og holde sin viktige,klare og rolige figur ovenfor omverdenen lengre.

Hun sprakk og viste hva som finner seg under overflaten når ting går imot henne.

Manipuleringen,pratemåte og oppførselen gjennom hele programmet sier alt.

Og husk at øynene er sjelens speil folkens.og da sikter jeg ikke til øyenbryn...

Skrevet

Helt enig. Jeg kan ikke fatte og begripe at de andre er for sløve til å reagere. Ubegripelig at de kan sitte og se på noe sånt!

Men; en liten stjerne til Kevin og Noor som prøvde å si fra.

Gjest Gjest_May_*
Skrevet

Margrethe skulle ha helt det som var igjen av øl glasset sitt over Lene.. Helt utrolig å se en person være sånn som Lene.. En voksen person..

Skrevet
men samtidig er det Margrethe som har opplevd å ha en hel mobb mot seg uten at noen reagerer, og det er faktisk UTROLIG FEIGT av de andre å ikke gripe inn. De er faktisk medskyldige.

Dette er ufattelig viktig å bevisstgjøre folk om. Enkelte kom med en kommentar eller to, eller overså situasjonen. Men i slike tilfeller, så tar man aktiv klare standpunkt!

Gjest Kråkaa
Skrevet
hun er venn med Margrethe på Facebook. Hadde jeg vært Margrethe ville jeg aldri godtatt den..

For alt vi vet så kan det tenkes at Lene ble et menneske da hun kom ut av Ph og gjorde opp for sin dyriske oppførsel.

Skrevet

[kopierte linken til diskusjonen her og sendte den til lene jeg!

dæven nå var jeg tøff:p

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Tror nok Lene har fått med seg denne for lenge siden. Er ganske sikker på at hun har vært inne her og forsvart seg selv litt ;)

Gjest TittTitt
Skrevet

Er ikke sikkert hun ser den. Jeg tiper at hun får så mange meldinger at hun ikke får sett over alle... Men veldig bra! Jeg skal sende linken jeg også :)

Skrevet
Tror nok Lene har fått med seg denne for lenge siden. Er ganske sikker på at hun har vært inne her og forsvart seg selv litt ;)

:fnise:

Skrevet

Synes noen han tipse mediene om denne tråden. "220 brukere raser over tv-mobbing". hehe.. Håper det står om det i avisene i morgen, sånt bør virkelig få oppmerksomhet og bør absolutt IKKE være akseptabel underholdning.

Skrevet
Det var jo tross alt flere av de som reagerte og jeg regner med at hun fikk litt mer støtte fra de andre enn det som kom frem her også. Satser på at dette får konsekvenser for Lene til uken :) Da skal jeg i tilfelle bake kake hehehe :fnise:

Spar et stykke til meg! ;) Jeg gleeeeder meg til morgendagens episode.. :lur:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...