Baby Skrevet 20. april 2009 #2421 Skrevet 20. april 2009 Skjønte jo hele tiden at hun var litt høyt på pæra, men i kveld døde hun for min del! Er enig i at det var bra gjort av Margrethe å beholde roen, men jeg hadde gitt psykodama det hun fortjener tilbake! Noen må fortelle henne at hun er sprø! Jeg hadde sikkert klikka i vinkel og kasta dama i bassenget, det hadde vært moro.
Tiarra Skrevet 20. april 2009 #2422 Skrevet 20. april 2009 Psst, så du vi var oppe i 231 eller? ! Den var veldig god!
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2423 Skrevet 20. april 2009 Jeg, som en av flere skjønner jeg, fikk fysisk vondt og tårer i øynene av å se Lenes angrep på Margrete idag. Det er en av de drøyeste tingene jeg noengang har sett på TV. Hvis noen husker/fikk med seg mobbe saken i Engelsk celebritybigbrother for noen år siden, så er dette mange ganger verre. Og den saken fikk sykt mye oppmerksomhet. I livet møter man mennesker man ikke liker, som er annerledes eller som man av en eller annen grunn ikke har kjemi med. Men ALDRI har man rett til å behandle andre på den måten som PHjentene behandler Margrete. Man skulle trodd at hun hadde drept broren eller voldtatt lillesøsteren til Lene, med tanke på hvor store ord og voldsom agresjon Lene viste mot M. i dagens episode. Skummelt. Lene burde nesten blitt beskyttet mot seg selv av TV3, for hun har for all framtid ødelagt utrolig mye for seg selv. Kan ikke se for meg noe hun kunne gjort for å rette opp mitt syn på henne nå. Hun framstiller seg selv som uberegnelig, psykotisk og maktsyk. Nesten så jeg vil unnskylde henne med frasen "sinnsyk i gjerningsøyeblikket". Hun driter seg ihvertfall fullstendig ut og jeg synes nesten mer synd på henne enn Margrete. Så mye sinne i den lille jenta. Håper Mats ser hvor gæren den dama er, for hun må være sinnykt vanskelig å være sammen med. Takk for et godt innlegg som satte ord på det jeg føler. Grunnen til at dette engasjerer så mye er vel at de fleste sjelden ser eller opplever slik mobbing i voksen alder. Heldigvis.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2424 Skrevet 20. april 2009 Ho farge øyenbrynan sine, Oh my God! THE HORROR! hahahahahaha, så vanvittig bra og usaklig. I love the drama! SKOAN MATCHA IKKE! Å neeeei! Hahahahaha! Men all joke aside, Lene va ei bitch idag. Veldig usaklig i det ho sa. Men ho va jo samtidig drunkgirl, ikke at det e nokka unnskyldning. + at ho har kommet ut og sagt at ho har grua sæ sykt til i dag for ho e ekstremt flau over oppførselen sin. Hahahha, det e bare FOR bra! Men skal innrømme at æ like ho Lene. Snakke rett fra levra, og det sånn vi like det.
Pjukset Skrevet 20. april 2009 #2425 Skrevet 20. april 2009 I livet møter man mennesker man ikke liker, som er annerledes eller som man av en eller annen grunn ikke har kjemi med. Men ALDRI har man rett til å behandle andre på den måten som PHjentene behandler Margrete. Man skulle trodd at hun hadde drept broren eller voldtatt lillesøsteren til Lene, med tanke på hvor store ord og voldsom agresjon Lene viste mot M. i dagens episode. Skummelt. Lene burde nesten blitt beskyttet mot seg selv av TV3, for hun har for all framtid ødelagt utrolig mye for seg selv. Kan ikke se for meg noe hun kunne gjort for å rette opp mitt syn på henne nå. Hun framstiller seg selv som uberegnelig, psykotisk og maktsyk. Nesten så jeg vil unnskylde henne med frasen "sinnsyk i gjerningsøyeblikket". Hun driter seg ihvertfall fullstendig ut og jeg synes nesten mer synd på henne enn Margrete. Så mye sinne i den lille jenta. Veldig enig. Jeg tror også hun har ødelagt totalt for seg selv med tanke på fremtiden, jeg tror hun kan se langt etter noe yrke som psykolog med det første.
Pjukset Skrevet 20. april 2009 #2426 Skrevet 20. april 2009 + at ho har kommet ut og sagt at ho har grua sæ sykt til i dag for ho e ekstremt flau over oppførselen sin. Hahahha, det e bare FOR bra! Men skal innrømme at æ like ho Lene. Snakke rett fra levra, og det sånn vi like det. Jeg snakker også fra levra, men jeg behandler da folk med respekt likevel.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2427 Skrevet 20. april 2009 Dette er helt sjokkerende og MÅ få flere konsekvenser enn at hun sliter med å få jobb. Oppførselsen til Lene kvalifiserer til at dette må frem i media og skape debatt. Noen her som kjenner noen i redaksjoner rundt omkring? VG, Redaksjon 1, Tabloid, SyttenTretti osv bør bli tipset om saken og denne tråden hvis de ikke allerede har fått det med seg. Alle sammen som er engasjerte her, bruk engasjementet deres til å få mobbing og dette ekstreme eksempelet TV3 serverer som "underholdning" på dagsordenen.
Gjest TittTitt Skrevet 20. april 2009 #2428 Skrevet 20. april 2009 Dette er helt sjokkerende og MÅ få flere konsekvenser enn at hun sliter med å få jobb. Oppførselsen til Lene kvalifiserer til at dette må frem i media og skape debatt. Noen her som kjenner noen i redaksjoner rundt omkring? VG, Redaksjon 1, Tabloid, SyttenTretti osv bør bli tipset om saken og denne tråden hvis de ikke allerede har fått det med seg. Alle sammen som er engasjerte her, bruk engasjementet deres til å få mobbing og dette ekstreme eksempelet TV3 serverer som "underholdning" på dagsordenen.
fuerza Skrevet 20. april 2009 #2429 Skrevet 20. april 2009 Alle sammen som er engasjerte her, bruk engasjementet deres til å få mobbing og dette ekstreme eksempelet TV3 serverer som "underholdning" på dagsordenen. ENIG!
Gjest Invicta Skrevet 20. april 2009 #2430 Skrevet 20. april 2009 Jeg fikk helt vondt jeg.. Margrethe fortjente absolutt ikke den salva der, og hadde jeg vært henne så hadde jeg nok klappa til Lene. Hvis 20 og 26 er så gale, så er vel ikke 22 og 25 noe bedre? Eller? Ser ikke problemet jeg....
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2431 Skrevet 20. april 2009 Hahahha, det e bare FOR bra! Men skal innrømme at æ like ho Lene. Snakke rett fra levra, og det sånn vi like det. Vet du, det blir bare patetisk å unnskylde/forklare oppførselen med at man snakker rett fra levra. Dette er snakk om å trykke et menneske så langt ned som man overhodet klarer. Forkastelig.
Torine Skrevet 20. april 2009 #2432 Skrevet 20. april 2009 Jeg synes faktisk det på en måte er bra at tv3 sender dette. Det resulterer jo at vi diskuterer det og mobbing kommer på dagsorden. I tillegg er det jo definitivt mobberen Lene som kommer verst ut her.. Når hun først har mobbet noen på den måten fortjener hun at hele Norge får se hvor fæl hun er. Forhåpentligvis lærer hun noe (selv om jeg har mine tvil...) Send Lene på hue og ræva ut, og inn igjen med Alex!! Lene Sortevik, Lene Sortevik, Lene Sortevik, Lene Sortevik! Skam deg så inni h! Jeg er enig i at dette er den styggeste mobbesaken jeg i alle fall noensinne har sett på TV. hun har ingenting å TA margrethe for annet enn at hun har en rolig og beskjeden personlighet. Falsk my ass, skoene dine matcher ikke.... er det dine beste argumenter. At så mye stygt kan komme ut av den munnen der på så få sekunder det fatter ikke jeg. Skriver med vilje ditt fulle navn nå som du har kåret deg selv ril riksbitch, så hvis du noen gang skulle søke på ditt eget navn håper jeg du finner denne tråden!
Ole27 Skrevet 20. april 2009 #2434 Skrevet 20. april 2009 Hva om noen lager en facebook-gruppe, "nei til mobbing på tv" eller noe i den dur - slike grupper har en tendens til å få mediedekning
missluna Skrevet 20. april 2009 #2435 Skrevet 20. april 2009 åhh hærreguuud som jeg gleder meg til pandoras på onsdag. HÅPER hun/de får en passende straff og ikke bare en lusen "skjennepreken". åh åh!Håper lene må ut :D
Gjest TittTitt Skrevet 20. april 2009 #2436 Skrevet 20. april 2009 Jeg syntes vi alle burde sagt FY SKAM SEG til hun!! http://www.facebook.com/people/Lene-Sortev...4d97d18a2eb1d68
Picatchu Skrevet 20. april 2009 #2437 Skrevet 20. april 2009 Lene Sortevik, Lene Sortevik, Lene Sortevik, Lene Sortevik! Skam deg så inni h! Jeg er enig i at dette er den styggeste mobbesaken jeg i alle fall noensinne har sett på TV. hun har ingenting å TA margrethe for annet enn at hun har en rolig og beskjeden personlighet. Falsk my ass, skoene dine matcher ikke.... er det dine beste argumenter. At så mye stygt kan komme ut av den munnen der på så få sekunder det fatter ikke jeg. Skriver med vilje ditt fulle navn nå som du har kåret deg selv ril riksbitch, så hvis du noen gang skulle søke på ditt eget navn håper jeg du finner denne tråden!
Ole27 Skrevet 20. april 2009 #2438 Skrevet 20. april 2009 Jeg syntes vi alle burde sagt FY SKAM SEG til hun!! http://www.facebook.com/people/Lene-Sortev...4d97d18a2eb1d68 Det har jeg gjort - og det kan stå for.
missluna Skrevet 20. april 2009 #2439 Skrevet 20. april 2009 Jeg syntes vi alle burde sagt FY SKAM SEG til hun!! http://www.facebook.com/people/Lene-Sortev...4d97d18a2eb1d68 Nå bør vel ikke vi gå hen å trakasere folk vi ikke kjenner heller da... 1
Ole27 Skrevet 20. april 2009 #2440 Skrevet 20. april 2009 Nå bør vel ikke vi gå hen å trakasere folk vi ikke kjenner heller da... Man trenger ikke trakassere henne ... men hun har jo valgt å la face-profilen være åpen for å ta i mot meldinger så da er hun sikkert keen på litt feedback hehe
Fremhevede innlegg