Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

225

Lene bør slippe å være der inne. Hun virker psykisk ustabil. kan nok droppe psykoligi studiet!

Lene: Jeg håper du føler deg fryktelig ynkelig nå. Du har mistet all respekt fra ei som likte deg svært godt før.

Videoannonse
Annonse
Gjest MåneSkygge
Skrevet
Håper Mads ser hvilket troll hun er og "dumper" henne!!

Jeg blir helt dårlig av å se hvor lite motstand den gjengen har fått til nå.

Han har jo sagt at følesen bare forsvant så fort han kom ut av hotellet, muligens fordi han nå har sett hvordan hun er?!

Skrevet
Skal du sladre nå eller?? :skratte:

Psst, så du vi var oppe i 231 eller?

:popcorn:

Skrevet
Skal du sladre nå eller?? :skratte:

...Hmm... *Ringer se og hør*

Skrevet
Han har jo sagt at følesen bare forsvant så fort han kom ut av hotellet, muligens fordi han nå har sett hvordan hun er?!

I hope..

Skrevet
...Hmm... *Ringer se og hør*

Jeg nekter for alt, og sier jeg har sagt unnskyld maaaange ganger :fnise:

Skrevet

Nå MÅ dere slutte å skrive antall som leser tråden hele tiden, vi kan alle se det selv. Evt. lag en egen tråd på dette for de som er opptatt av det.

Skrevet
jeg skjemmes dypt over at Lene "representerer" Nord norge:(

At ingen grep inn å stanset henne når hun verbalt trakasserte Margrethe er jeg rystet over, og at tv3 faktisk sendte dette er sjokkerende. Det de visste var jo mobbing...noe som man jobber hardt i Norge for å fjerne.

triste triste greier.....

kjenner jeg ble skikkelig provosert,sint og trist nå..

Jeg synes faktisk det på en måte er bra at tv3 sender dette. Det resulterer jo at vi diskuterer det og mobbing kommer på dagsorden. I tillegg er det jo definitivt mobberen Lene som kommer verst ut her.. Når hun først har mobbet noen på den måten fortjener hun at hele Norge får se hvor fæl hun er. Forhåpentligvis lærer hun noe (selv om jeg har mine tvil...)

Send Lene på hue og ræva ut, og inn igjen med Alex!!

• Liker 1
Skrevet
Jeg er MEGA FRISTET til å sende Lene en melding på facebook ...... *gruble*

[/quote

do it, do it!! :D

I did it ..... ups

Skrevet
Psst, så du vi var oppe i 231 eller?

:popcorn:

Uhu :jepp: Hyyysssjjj

Skrevet
Jeg nekter for alt, og sier jeg har sagt unnskyld maaaange ganger :fnise:

Vart du skræmt no ?? :lur:

Skrevet

Men endelig ble det action og litt lugging, hadde vært kjedelig hvis alle holdt hender der inne. Gudskjelov går Brothers & Sisters og Frustrerte fruer i reprise hver lørdag så jeg ikke går glipp av noen episoder :rødme:

Skrevet
225

Lene bør slippe å være der inne. Hun virker psykisk ustabil. kan nok droppe psykoligi studiet!

Lene: Jeg håper du føler deg fryktelig ynkelig nå. Du har mistet all respekt fra ei som likte deg svært godt før.

Skjønte jo hele tiden at hun var litt høyt på pæra, men i kveld døde hun for min del!

Er enig i at det var bra gjort av Margrethe å beholde roen, men jeg hadde gitt psykodama det hun fortjener tilbake! Noen må fortelle henne at hun er sprø!

Skrevet (endret)

206 brukere!! SYKT :D :klappe:

Endret av missluna
Gjest TV3 burde skjermet Lene for seg
Skrevet

Jeg, som en av flere skjønner jeg, fikk fysisk vondt og tårer i øynene av å se Lenes angrep på Margrete idag. Det er en av de drøyeste tingene jeg noengang har sett på TV. Hvis noen husker/fikk med seg mobbe saken i Engelsk celebritybigbrother for noen år siden, så er dette mange ganger verre. Og den saken fikk sykt mye oppmerksomhet.

I livet møter man mennesker man ikke liker, som er annerledes eller som man av en eller annen grunn ikke har kjemi med. Men ALDRI har man rett til å behandle andre på den måten som PHjentene behandler Margrete. Man skulle trodd at hun hadde drept broren eller voldtatt lillesøsteren til Lene, med tanke på hvor store ord og voldsom agresjon Lene viste mot M. i dagens episode. Skummelt.

Lene burde nesten blitt beskyttet mot seg selv av TV3, for hun har for all framtid ødelagt utrolig mye for seg selv. Kan ikke se for meg noe hun kunne gjort for å rette opp mitt syn på henne nå. Hun framstiller seg selv som uberegnelig, psykotisk og maktsyk. Nesten så jeg vil unnskylde henne med frasen "sinnsyk i gjerningsøyeblikket". Hun driter seg ihvertfall fullstendig ut og jeg synes nesten mer synd på henne enn Margrete. Så mye sinne i den lille jenta.

Håper Mats ser hvor gæren den dama er, for hun må være sinnykt vanskelig å være sammen med.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...