Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke turt å gå ut gjennom døra på en stund nå, var jeg Lene... Hun risikerer jo å få grisebank hvis hun møter på de rette folkene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy fader M taklet angrepet fra Lene bra!!

You go girl!!!

Skrevet
ER DET NØDVENDIG Å POSTE MASSE INNLEGG DER DERE TELLER BRUKERNE?

Det er jo gjerne litt stas når tallene skyter til værs..ikke noe å bli sur for vel? :)

Skrevet

Lene har virkelig ødelagt livet sitt etter i kveld. Hvem i huleste vil respektere henne og ansette henne etter et sånt angrep. All ære til Margrethe, hun er utrolig sterk og super søt!

Er det noen som burde tenke på sminken, så er det Lene.

Ingen tørr å si noe, da hun viser en sjuk makt og aggresjon. Tror ikke jeg hadde turt å si det til en så dominerende person!

Skrevet

Håper Mads ser hvilket troll hun er og "dumper" henne!!

Jeg blir helt dårlig av å se hvor lite motstand den gjengen har fått til nå.

Skrevet

218!!

Gleder meg til å se dagens episode! Har ikke fått sett den enda pga en sta samboer som skulle se film :sukk:

Skrevet
Det er jo gjerne litt stas når tallene skyter til værs..ikke noe å bli sur for vel? :)

Litt stressende... Og irriterende. ;)

Skrevet

Jo, når annethvert innlegg ikke inneholder noe annet enn tallet. Det er ganske uinteressant.

Skrevet

Jeg er faktisk utrolig imponert over reaksjonen til Margrethe jeg. Hun reagerte sterkt, men saklig, på å bli kalt pedohore, og klarte å beholde roen gjennom resten. Dessuten sa hun fra at hun syns det var sprøtt at ingen forsvarte henne, og det skal man være skikkelig tøff for å klare å si. Heia Margrethe!

• Liker 1
Gjest Gjest_lilla_*
Skrevet

Jeg er MEGA FRISTET til å sende Lene en melding på facebook ...... *gruble*

[/quote

do it, do it!! :D

Skrevet
Litt stressende... Og irriterende. ;)

Offfa...må lære deg noen pusteteknikker ;) Stress er ikke sunt vettu ;)

Skrevet
ER DET NØDVENDIG Å POSTE MASSE INNLEGG DER DERE TELLER BRUKERNE?

Helt enig. Start heller en "telletråd" ....

Lene har fullstendig gått fra vettet, og jeg håper at hun ryker ut.

Heia de nye jentene.

• Liker 1
Skrevet

Må være flaut å være Lene nå. De kan vel bruke henne som eksempel i enkelte deler av pensum på studiet hennes.

Gjest TittTitt
Skrevet
dumme dumme ku

:ler:

Jeg er helt sjokert, og følte tårene presset på når Lene holdt på sånn mot Margrethe. Fy faen asså :tristbla: Får drit vondt av hun. Var en som sa her inne at hun må være veldig sterk som takler det der på den måten. Det er ufyselig av tv3 og sende noe slik, og jeg håper vikrleig, viiiirkelig at konsekvensene på pandoras eske er hard!

Jeg blir rett og slett flau. Fy søren så forferdelig å se det der :(

Skrevet

Dette var rett og slett vondt å se på. Angripe og plukke på et menneske på den måten. Jeg syns det er stort at Margrethe greier å holde maska. Det er ingenting som rettferdiggjør at Lene snakker slikt til henne, uansett hvor intenst det er innpå der. Forkastelig og usmakelig å oppføre seg sånt, mennesket må fullstendig mangle empati.

Jeg tror ikke jeg har opplevd maken til stygg personlighet. Skremmende rett og slett at noen mennesker kan oppføre seg på den måten.

Skrevet
Offfa...må lære deg noen pusteteknikker ;) Stress er ikke sunt vettu ;)

MOBBING!!! :tristbla:

Skrevet

jeg skjemmes dypt over at Lene "representerer" Nord norge:(

At ingen grep inn å stanset henne når hun verbalt trakasserte Margrethe er jeg rystet over, og at tv3 faktisk sendte dette er sjokkerende. Det de visste var jo mobbing...noe som man jobber hardt i Norge for å fjerne.

triste triste greier.....

kjenner jeg ble skikkelig provosert,sint og trist nå..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...