Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2362 Skrevet 20. april 2009 Går det ann å bli mer usaklig eller ?? Wow. Hahahahaha. Hadde jeg vært M hadde jeg bare ledd tror jeg.
Picatchu Skrevet 20. april 2009 #2364 Skrevet 20. april 2009 Jeg lurer på om Tv3 bevisst skjuler Margrethe sin grusomme, falske oppførsel for oss for å lage bra tv, for jeg klarer rett og slett ikke å skjønne at det går an å klikke sånn bare fordi noen ikke har snakket nok med jentene. Men i så fall hadde vi nok lest om det i Se og Hør, så jeg må nok bare ta innover meg at det finnes mennesker som er så splitter pine gale som Lene. Noen andre som måtte trekke litt på smilebåndet da hun kritiserte Margrethe sine øyenbryn midt inni tiraden der?
Ole27 Skrevet 20. april 2009 #2366 Skrevet 20. april 2009 Jeg er MEGA FRISTET til å sende Lene en melding på facebook ...... *gruble*
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2367 Skrevet 20. april 2009 http://www.seher.no/811140/paradise-mats-b...kert-av-mobbing
Tiarra Skrevet 20. april 2009 #2368 Skrevet 20. april 2009 Jeg blir jo rett og slett fysisk dårlig av hvordan Lene oppfører seg her. helt sykt og provoserende til tusen. Hærregud for et menneske. Fy f***! Dama er syk! Jeg ble dårlig jeg og!
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 20. april 2009 #2370 Skrevet 20. april 2009 Må legge til at jeg er UTROLIG imponert over hvor bra Margrethe takler det. Det virker som om hun har en veldig sterk psyke! Go Margis! Enig.. All respekt til henne.. Synd de andre der inne sikkert sørger for å få henne ut hvis de kan.. Men ærlig talt: Dette bør få konsekvenser for Lene.. Det er nesten sjikane.. Synes jeg hvertfall..
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2371 Skrevet 20. april 2009 jeg synes det er synd margrethe ikke greier å svare for seg. Og har Lene tenkt at kanskje hun prater og smiler fordi hun faktisk liker Camilla? Det er ikke noe å svare på sånt, Lene slang jo bare tilfeldige tanker som kom opp i hodet sitt på Margrethe. Nanna bør kanskje revurdere hvem hun skal kalle "scizofren"
Tiarra Skrevet 20. april 2009 #2372 Skrevet 20. april 2009 Nå er jeg spent på hva Mats synes om Lene etter i kvld! Herregud! Han har ikke noe særlig i mot Margrete, kjenner jo ikke henne, men!
LekeHusmor Skrevet 20. april 2009 #2373 Skrevet 20. april 2009 Lene er faen meg sprø. og hvordan går det an å kritisere øyebrynene til margrete? har hun SETT seg selv i speilet eller? :dåne:
Ole27 Skrevet 20. april 2009 #2374 Skrevet 20. april 2009 Fra seher.no Lene selv innrømmer at hun gjerne skulle ha unngått de verste personangrepene mot Margrethe. - Jeg har bedt henne om unnskyldning før, og vi har skværet opp. Men det blir flaut å se det igjen. Så langt har jeg bare fått hyggelige tilbakemeldinger, men jeg er forberedt på at det kan endre seg nå, sier Lene Sortevik til Seher.no. Lene hevder det imidlertid er litt ufortjent at hun har blitt hengt ut som "sjefs-bitch" i kampen mot Margrethe. - Det var mange som sa like ille ting bak ryggen hennes, men jeg var den eneste som sa det til henne. Og det hele blir jo ekstra dramatisk når 24 timer er klippet ned til 45 minutter. - Jeg står for det jeg har sagt, men skulle altså gjerne unngått de verste angrepene. De som kjenner meg vet heldigvis at reality-TV ikke viser hele personligheten til folk, sier hun til Seher.no.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2376 Skrevet 20. april 2009 Hvis dere ser på reklamen for hva som skjer i UKE 7 på tv3.no ser dere at Lene får konsekvenser for det hun har gjort. TAKK GUD FOR DET ;D;D;D;D
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2377 Skrevet 20. april 2009 ER DET NØDVENDIG Å POSTE MASSE INNLEGG DER DERE TELLER BRUKERNE?
Megana Skrevet 20. april 2009 #2380 Skrevet 20. april 2009 - Jeg står for det jeg har sagt, men skulle altså gjerne unngått de verste angrepene. De som kjenner meg vet heldigvis at reality-TV ikke viser hele personligheten til folk, sier hun til Seher.no. Nei ellers takk om jeg vil se flere av hennes personligheter.... Dama er spinn spenna gæærn....
Fremhevede innlegg