Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag mista jeg all respekt for Lene. Drittkjærring ass...

Syns bare synd på Margrethe nå jeg. SÅÅ ille har hun da virkelig ikke vært..

Gjest Christabelle
Skrevet

Fy faen, jeg begynte nesten å grine.

Hva er galt med Lene egentlig?? Hun har dype, dype problemer.

Skrevet

Jeg er sjokkert!

Er glad for at Margrethe klarte å holde hodet klart.

Skrevet

Jeg lurer på om Tv3 bevisst skjuler Margrethe sin grusomme, falske oppførsel for oss for å lage bra tv, for jeg klarer rett og slett ikke å skjønne at det går an å klikke sånn bare fordi noen ikke har snakket nok med jentene. Men i så fall hadde vi nok lest om det i Se og Hør, så jeg må nok bare ta innover meg at det finnes mennesker som er så splitter pine gale som Lene.

Noen andre som måtte trekke litt på smilebåndet da hun kritiserte Margrethe sine øyenbryn midt inni tiraden der? :fnise:

Gjest Patti Labella
Skrevet
Jeg blir jo rett og slett fysisk dårlig av hvordan Lene oppfører seg her. helt sykt og provoserende til tusen. Hærregud for et menneske.

Helt enig. Det er nesten for drøyt å sende dette på tv.

Skrevet

Må legge til at jeg er UTROLIG imponert over hvor bra Margrethe takler det. Det virker som om hun har en veldig sterk psyke! Go Margis! :)

Skrevet

hvor er disse anonyme "støtt Lene" innleggene nå? PH-deltageren/venn/familien skjønner kanskje at det ikke er mulig å bortforklare en slik syk oppførsel.... helt syk....

Skrevet

Lene er jo helt GAL!!!!! Nå må tv3 sparke henne UT!!!

Gjest Gjest_olga_*
Skrevet

168 brukere!!

Jeg er sjokkert over Lene. Jeg ble kvalm av å se på.

Skrevet
Og hvorfor i helvete er det ingen av de andre som griper inn? Jada, Kevin prøvde halvhjertet, men noen må jo faktisk bare bære Lene på et rom og låse henne inne.

Ja. Hun skulle blitt tvangsutsendt!

Skrevet
Signerer den unntatt det me å få Lene ut, jeg liker henne vanligvis...men jeg ser ikke helt hva Margrethe har gjort galt...

For min del har hun kjørt seg inn i en blindgate.

Skal myyyye til for at jeg skal se henne som et normalt menneske igjen.

Skrevet

Oh, my god...er helt utrolig at Margrethe klarer å ta det så rolig når den psycho-bitchen skriker rett i trynet hennes.

Jeg ville sikkert ha mistet besinnelsen og gått til angrep på henne om det hadde vært meg som hadde blitt skreket til :P

Skrevet

Dette er virkelig helt drøyt. Den drittslengingen Lene kom med idag var helt bak mål, og helt uprovosert. Jeg synes Margrethe taklet situasjonen utrolig bra, svarte greit tilbake (og satt de andre på plass ved å etterlyse støtte) uten å synke til Lene sitt nivå.

Når man begynner å kritisere øyenbryn og skovalg er det åpenbart at man begynner å gå tom for argumenter. For en dame. Ser jeg Lene på gaten skal jeg spytte på henne. For en drittkjerring!

Skrevet

jeg synes det er synd margrethe ikke greier å svare for seg.

Og har Lene tenkt at kanskje hun prater og smiler fordi hun faktisk liker Camilla?

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Må legge til at jeg er UTROLIG imponert over hvor bra Margrethe takler det. Det virker som om hun har en veldig sterk psyke! Go Margis! :)

Veldig imponert. Hadde noen angrepet meg sånn så lenge så er jeg redd jeg hadde slått.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...