Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fy f***!! Er det mulig??

Greit nok, man kan sikkert hate et menneske om man er Lene, men hold det for deg selv da?? Ellers er det bare for å være vanskelig. Trekk deg fra PH om du ikke takler å være med mennesker du ikke liker pga klesstil og væremåte da!! Herregud!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir jo rett og slett fysisk dårlig av hvordan Lene oppfører seg her. helt sykt og provoserende til tusen. Hærregud for et menneske.

Skrevet

Er det mulig å ver så sprengt i hodet som Lene er ?? Snakk å drite seg ut foran hele Norge... Jeg blir flau på hennes vegne.

Skrevet

Det er lenge siden jeg har sett et menneske drite seg så enormt ut på tv...jeg er sjokket!!!

Gjest MåneSkygge
Skrevet

For ett stygt menneske Lene er. Fatter ikke at hun kan være så kjip mot Margrethe, stakka.

GO KEVIN!!

Skrevet (endret)

129 bruker

Endret av Baby
Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet

Og: Lene kommenterer at Margrethe "prøver" å farge øyenbrynene sine. Lene er vel ikke akkurat den som bør rope høyest om sminketabber. Dama kunne trengt et tips eller fjorten selv.

Skrevet
Jeg blir jo rett og slett fysisk dårlig av hvordan Lene oppfører seg her. helt sykt og provoserende til tusen. Hærregud for et menneske.

Enig! Hva galt har Margrethe gjort egentlig?? Få Lene ut!!!

Skrevet
Og: Lene kommenterer at Margrethe "prøver" å farge øyenbrynene sine. Lene er vel ikke akkurat den som bør rope høyest om sminketabber. Dama kunne trengt et tips eller fjorten selv.

Det var vi flere som tenkte :fnise:

Skrevet

Jeg tror faktisk Norge har fått en arvtager etter Christer Falck som riksklyse, Lene er nødt til å bli kåret til årets riksBITCH. Fatter ikke at det er mulig å oppføre seg slikt.....

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet
Kevin fikk akkurat 10 stjerner i taket av meg!

Meg også.. Bra noen sa noe, tenk å bli verbalt angrepet på den måten. Av en psykologistudent i tillegg.. jaja, blir nok ikke bare bare å få psykologjobb etter dette hvis hun tenker på det.. Bra Kevin sa i mot, ja..

Skrevet

det er det sykeste. Lene sminker seg helt jævlig, og øyenbryna ødelegger hele ansiktet hennes! og så står hun og sier det hun gjør til margrethe...

Sånn oppførsel som det der er det sjelden man ser. At ikke TV3 griper inn der er over min fatteevne. Dama er jo ikke god i hue. At ikke de andre deltagerne sier fra til henne synes jeg er rart.

Gjest Bloodless
Skrevet

Jeg håper Lene skjemmes i ettertid, men ærlig talt så tror jeg ikke det. Syke kjærring.

Skrevet (endret)

160 brukere, sinnsykt.

Endret av Baby
Skrevet
Enig! Hva galt har Margrethe gjort egentlig?? Få Lene ut!!!

Signerer den unntatt det me å få Lene ut, jeg liker henne vanligvis...men jeg ser ikke helt hva Margrethe har gjort galt...

Skrevet

Fy søren så forbanna jeg blir når noen behandler andre på en så dårlig måte!

At det går an! Det er det verste jeg har sett fra voksne mennesker. Nå må de faktisk bare sende ut Lene, for dette går ikke an.

Og hvorfor i helvete er det ingen av de andre som griper inn? Jada, Kevin prøvde halvhjertet, men noen må jo faktisk bare bære Lene på et rom og låse henne inne.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...