Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen, nå får de GI seg!! ENDELIG sier Margrethe imot dem!

Skrevet

Lene, ingen andre bryyyyr seg....

Gjest dalieo
Skrevet

Fy faen så vondt jeg får.. kan ikke noen ta Margrethes parti, for Guds skyld!!!

Skrevet

åhhh steike som jeg hadde KLIKKA!

Skrevet

Seriøst.... ønske-tvist, Lene blir kasta ut pga oppførsel... dama er seriøst syk i hodet... helt syk....

Skrevet

ER det mulig??? Kan de ikke la henne være i fred!!!!

Skrevet

Lene forfølger jo henne og skal slenge dritt.. håper tv3 slenger henne ut.

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet
Uansett så vil det komme til et punkt hvor noen av de gamle må dolke noen av sine egne og jeg gleder meg til den dagen kommer...

Ja, det begynner nesten å bli på tide, det er flere av de nye som fortjener mer å vinne enn de som har vært der.. Hvertfall Lene.. My god. Nanna også.. Margrethe er bare sjenert, er det ikke slik, eller har jeg misforstått noe?

Jeg er helt sjokka over Lene.. :tristbla:

Gjest Bloodless
Skrevet

Håper de andre ser hvor psycho Lene er snart. Er de helt blinde eller? Jesus christ!

Gjest Kråkaa
Skrevet

Steikiiii,hahahaha,Lene tar søren meg kaka!!! Herlig at Marg tar det så rolig. Lene sprenges jo av det hele.

Skrevet

Jeg kan ikke tro det jeg ser og hører nå, Lene er jo faan meg spik spenna gæærn!

Gjest dalieo
Skrevet

Hvorfor er det ingen som sier i mot Lene??

"Du matcher ikke skoene dine! Alt er galt med deg!"

Skrevet

Nå ble det jo faktisk morsomt, først var det bare irriterende og fælt at hun angrep personligheten hennes osv, men Lene skal vel tenke seg om før hun angreper andres personlige stil. Ikke at Margrete er et glansbilde, men det er faen meg å synke lavt!

Det beste med denne episoden er vel Mats oppførsel, at han ikke oppmuntrer Lene med et eneste ord, og at han snakker til Margrete.

Skrevet
Jeg kan ikke tro det jeg ser og hører nå, Lene er jo faan meg spik spenna gæærn!

Wow, jeg er helt svett. Absolutt det værste og groveste jeg har sett på norsk tv noensinne. Håper dette får konsekvenser for Lene

Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet

Jeg trodde ikke at det var mulig å bli sykere enn Lene, men :sukk:

Er det virkelig mulig? Blir helt satt ut, jeg...

"Du klarer ikke engang å matche, det er faktisk en av guttene som har sagt det."

Ehh...? Hæ? Hvem bryr seg?

Skrevet

Lene må bare kastes ut. Skjønner ikke at Mats gidder holde på med henne etter den oppførselen.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...