Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

som om Karita har guts nok til å velge Alex fremfor Mads, hun ser jo hvordan de behandler Margrethe som er utenfor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah...hva tror dere hun gjør? Spent på å se om det er noe sirkulasjon i det hodet eller ikke..

Gjest Wacmoc
Skrevet

Jeg liker Mads.. Vil heller ha ut Alex da. Har venta sånn på at han skal inn igjen :P

Men skjønner ikke hvorfor de ikke i det hele tatt gadd å spørre Margrethe? Andrè er jo ny og rar..

Skrevet
Kom igjen Karita - HA RYGGRAD NÅ for helvette

:jepp:

Gjest Gjest_gullhår_*
Skrevet
Hvis det er sånn at de oppbevarer de utstemte der i mexico, så vil jeg se hva som skjer i den utstemte leiren. Ida og Rune krangler sikkert og koser seg.

lurte på det der jeg og. Dro mats helt fra norge og ned til mexico sånn plutselig for å kanskje skulle være der mer enn EN dag...? :-/

Skrevet
Jeg liker Mads.. Vil heller ha ut Alex da. Har venta sånn på at han skal inn igjen :P

Men skjønner ikke hvorfor de ikke i det hele tatt gadd å spørre Margrethe? Andrè er jo ny og rar..

Hvorfor i alle dager skulle marg gidde å hjelpe bitche-"fellesskapet"?

Skrevet

Jeg føler de driver med utpressing der nede.. stakkars jente.. :/

Skrevet

Handler vel ikke om å ha ryggrad, hun bør spille spillet til sin fordel hvis hun vil vinne, hun bør ikke gå imot de hun skal spille mot.

Gjest Bloodless
Skrevet

Oh lord! Nanna "trøster" Karita. Hun ville ikke grått, var det ikke for Nanna og co. Ugh!

Skrevet

Ååååhh - Lene og Nanna er skikkelig sympatiske kosejenter

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Handler vel ikke om å ha ryggrad, hun bør spille spillet til sin fordel hvis hun vil vinne, hun bør ikke gå imot de hun skal spille mot.

Eller hun kan velge Alex som hun har lyst til, også spille med de nye. Hun kommer ikke langt uansett den dagen det står mellom henne og en av de gamle.

Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet

...Også kommer Nanna løpende og klemmer og trøster og skal liksom være såå kompis. Selv om hun vet at de er grunnen til at Karita er lei seg.

Skrevet

Kanskje Lene blir skikkelig bitch mot Margrethe i kveld fordi Mats blir sendt hjemme, og da har hun ikke han å ligge å kose med.

Skrevet

som om hun dolker sine 2 "bestevenninner" i ryggen. Både Nanna og Lene ville ofret Karita uten å blunke.

Mads blir nok ja, velger hun Alex blir hun den nye outcasten, hun spiller på at hun er så "tøff", men så tøff er hun nok ikke...

Skrevet
Oh lord! Nanna "trøster" Karita. Hun ville ikke grått, var det ikke for Nanna og co. Ugh!

Hun ville ikke grått hvis hun ikke følte hun dolka noen i ryggen.

De bestemmer ikke hva hun føler. ;)

Gjest Christabelle
Skrevet

Nanna skal "være der" for alle. Hun virker så falsk.

Skrevet

Herregud, TV3 styrer jo hele greia! Alt de gjør bare styrker den gamle gjengen som er der inne!

Alle skjønte vel at Mats kom til å gå til Karita! TV3 er skikkelig sleipe.

Gjest Tanita
Skrevet

Hvis Karita TENKER litt nå så velger hun bort Mats. Hun kjenner han jo ikke.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...