Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Da blir det Karita da... Og sender hjem Alex. En av de som var ålreite der.

Er j ingen som tørr og gå imot resten... Blir litt dumt det der syns jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh Karita er så enkel å manipulere at jeg spyyyyr!

Djises...

Fellesskapet? Åhh jeg spyr!!

• Liker 1
Skrevet

Hærregud.. "fellersskapet" blabla... ENDELIG begynner Karita å se at nanna, lene, kevin og petter prøver å styre alle de andre. Fellesskapet er DEM det, og de driter i hva de andre måtte føle og ville.

Skrevet

Er så rart at de hele tiden bruker ordet "fellesskapet" om en gruppe på 4 personer ... latterlige folk. Hadde vært gutzy av Karita å ditche Mats men da er hun ute av BitcheJente-Gjengen.

Skrevet

Var det noen som fikk med seg de få sekundene de filmet på rommet med de tre slemme jentene nettopp og lyset var særdeeeles ufordelaktig og 'hjemmevideo'-kvalitet? Himmel for en dårlig hud på Lene, ikke rart hun bruker så mye sminke. Men dårlig hud forsvarer ikke lys leppestift og streng eyeliner. :)

Gjest Bloodless
Skrevet

Jeg blir helt kvalm av Nanna. Håper Karita sender Mats rett hjem igjen. Ikke at jeg har noe i mot han, men Alex er alright.

Skrevet
Åh Karita er så enkel å manipulere at jeg spyyyyr!

Djises...

Fellesskapet? Åhh jeg spyr!!

Jeg vet!

Jeg spyr av ordet fellesskapet! Det er jo bare dritt det de sier!

Jeg liker Alexander.

Gjest dalieo
Skrevet (endret)

"Fellesskapet" :spy:

Håper Karita tør å stå imot!

Herregud så mye dritt Lene skulle snakke om Margrethe!

Endret av dalieo
Gjest MåneSkygge
Skrevet
Er så rart at de hele tiden bruker ordet "fellesskapet" om en gruppe på 4 personer ... latterlige folk. Hadde vært gutzy av Karita å ditche Mats men da er hun ute av BitcheJente-Gjengen.

Håper hun gjør det. Ikke fordi jeg missliker Mats men syns det blir så teit at Trion skal få det som de vil hele tia.

Skrevet

Ey..kanskje hun har noe mellom ørene likevel, me likes :)

Gjest Wacmoc
Skrevet

Lene kaller sikkert Margrethe hore fordi hu kanskje "legger seg etter" Mats( i følge lene.. xD )

Skrevet
Jeg vet!

Jeg spyr av ordet fellesskapet! Det er jo bare dritt det de sier!

Jeg liker Alexander.

Høres ut som en sekt!

Skrevet (endret)

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Lene har så mye imot Margrethe!..

Dra hjem selv, Lene. Slutt å sutre.

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Skrevet

He he, så morsomt at Margrethe og Mats kommer overens, og at Lene klikker.

• Liker 1
Gjest Patti Labella
Skrevet

TV3- for deg som liker mobbetv.

(forslag til nytt slagord for tv3. )

Skrevet

Hærregud!! Er det mulig å være så umoden som Lene oppfører seg nå i en alder av 25???

• Liker 1
Gjest Bloodless
Skrevet

Herregud da. Jeg er ikke voldelig av meg, men kjenner det klør i knyttneven når jeg hører Lene prate dritt. Alt for å få henne til å holde kjeft.

Skrevet

Hvis det er sånn at de oppbevarer de utstemte der i mexico, så vil jeg se hva som skjer i den utstemte leiren. Ida og Rune krangler sikkert og koser seg.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...