Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Håper Margrethe finner en venn i Camilla.

Håper jeg også. Syns hun virker som ei snill jente. Håper virkelig hun sier imot de andre snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat. De har ikke akkurat vært så inkluderende heller da så jeg skjønner godt at hun ikke har hengt seg på de.

Jeg fatter ikke at Lene og co ikke forstår at Margrethe holder seg unna dem på grunn av den bedritne måten de har oppført seg på. Ikke rart hun heller snakker med de nye som kommer og som behandler henne som et menneske!

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Jeg fatter ikke at Lene og co ikke forstår at Margrethe holder seg unna dem på grunn av den bedritne måten de har oppført seg på. Ikke rart hun heller snakker med de nye som kommer og som behandler henne som et menneske!

:Nikke:

Skrevet
Ikkesant...

Og selvfølgelig prater hun med den nye jenta, de deler jo rom.

Margrethe er vel ikke på singelrommet?

Skrevet

Makan til større samling white trash på et sted har jeg aldri sett før!!

• Liker 1
Gjest dalieo
Skrevet

Signerer! Helt utrolig at de ikke klarer å se hele greia fra Margrethe sin side.

Håper den nye jenta tar Margrethes parti.

Skrevet

Tipper Alex må dra for at Mats skal få være igjen..

Karita er vel sikkert ikke så vanskelig å overtale.

Skrevet

Hyl! Jeg tipper at Mads og gjengen får overtalt Karita til å pælme ut Alex jeg da... :sukk: Men håper mer at de dolker Kevin i ryggen, Lene er jo truanes til det meste... :popcorn:

Skrevet
Akkurat. De har ikke akkurat vært så inkluderende heller da så jeg skjønner godt at hun ikke har hengt seg på de.

Ja, jeg og. Hadde gjort akkurat som henne, for om jeg skulle vært med "gjengen" hadde jeg ikke klart å være meg selv tror jeg, så mye som er bestemt på forhånd om hvordan man skal være. Press, press, press. Går de på ungdomsskolen el? ;P

• Liker 1
Gjest Bloodless
Skrevet
Vet du hva, det håper så inderlig jeg også. Camilla virker veldig søt og koselig da! Satser på at hun ikke blir revet med av de andre jentene.

Ja, det var det da. Krysser fingrene!

Jeg hadde ikke taklet å være der inne med alle mot meg.

Skrevet
Makan til større samling white trash på et sted har jeg aldri sett før!!

:skratte:

Skrevet (endret)
Blir det ikke så Mats deler rom med Lene da?

Da må han jo sparke ut Petter, tviler på at han har guts til å gjøre det

Edit: Kevin, ikke Petter, jeg går i surr :) Jeg for min del vil at Petter går fremfor Kevin

Endret av Pjukset
Gjest MåneSkygge
Skrevet

Håper ikke det, for da må Kevin dra :sukk:

Skrevet

håper Mads velger Lene og pælmer ut Kevin jeg da. :D

Skrevet

Men da ryker jo Kevin. Håper ikke det, for han liker jeg.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Da må han jo sparke ut Petter, tviler på at han har guts til å gjøre det

Er det Petter som står sammen Lene ja... Da blir det i alle fall ikke de.

Skrevet

Hallo, Lene, Nanna og Karita er jo sååå kule, hyggelige og inkluderende, de skjønner jo selvfølgelig ikke hvorfor Margrethe ikke løper etter dronningene og ber om å få være deres slave til de bestemmer seg for å kaste henne ut.

De er blåste i hodet alle 3.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg håper Karita velger Alex :)

Se Nanna.. å herregud.. "Ja, ikke sant?" *nikk nikk nikk nikk iherdig*

Endret av ninuska_
Gjest Tanita
Skrevet

Da blir det Karita da... Og sender hjem Alex. En av de som var ålreite der.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...