angeleyes Skrevet 20. april 2009 #2161 Skrevet 20. april 2009 Jeg tipper det er eksen til William. Gleder meg til dagens episode.
Gjest Joker'n Skrevet 20. april 2009 #2162 Skrevet 20. april 2009 Han har jo på en måte allerede hatt en eks inne, derfor synes jeg det ville vært rart hvis det var hans eks igjen nå.
Cuba Skrevet 20. april 2009 #2163 Skrevet 20. april 2009 Tror ikke det er William sin eks. Det beste hadde vært om det var eksen til Alexander kanskje!? :gjeiper: Tipper det egentlig jeg Gleder meg til kveldens episode!! Wee
Gjest Christabelle Skrevet 20. april 2009 #2164 Skrevet 20. april 2009 Er de ikke ferdige med å sende inn ekser enda?? Urk!
Gjest TittTitt Skrevet 20. april 2009 #2165 Skrevet 20. april 2009 Er de ikke ferdige med å sende inn ekser enda?? Urk!
LilleCanCan Skrevet 20. april 2009 #2166 Skrevet 20. april 2009 Wow, sjokkerende innsikt av Lene i artikkelen på seher.no. Jeg mener helt alvorlig at når folk går så langt over streken som hun gjør i dette tilfellet bør man tuppes på hue og rævva ut av konkurransen. Æsj, "jeg er ingen bitch"??? My Ass .... Eyy... noe må man si for å få fortsette psykologistudiene sine.
captiva Skrevet 20. april 2009 #2167 Skrevet 20. april 2009 Hadde vært moro om det var eksen til Kevin! DA hadde Nanna klikka
Torine Skrevet 20. april 2009 #2169 Skrevet 20. april 2009 SITER(Torine @ 20.04.2009 (17:41) ) "- Du er det kvalmeste mennesket jeg har møtt, din jævla pedo-hore, raser Lene Sortevik i PH. " - Jeg burde ikke sagt det jeg sa, men begeret rant over. Jeg blir bråsint, men er ikke langsint. Heldigvis vet vennene mine at en slik reality-serie ikke alltid viser hvordan et menneske egentlig er som person, sier hun til Seher.no. Bra at hun angrer på denne kommentaren da i hvert fall. Men ja dette ligner mye på en del av de som vår kjære gjest har postet før her. haha OMG! Det er vel dette som kalles å driiiiiiite seg ut for et helt land. HA Ha, at det går an å gjøre noe såååå dumt. Ups, Kualulumpur neste stop! Men hvis Lene angrer, hvorfor må du strø salt i sårene? Prøv heller å si noe positivt om Lene Kombinasjonen nordlandsk lynne og innestengt miljø går ikke alltid så bra. Husk at det ikke alltid er slik at folk er slik vi ser dem på TV, i kunstige situasjoner osv; Lene er ei herlig jente Hvor gammel er du Tor??? Beklager, har jeg klart å tirre deg? Det var ikke meningen altså! Jeg skal tenke nøye over mitt neste innlegg så jeg ikke tråkker Lene på tærne. Også skal jeg si noe positvt om Lene også så blir du fornøyd. Lene er et snilt, vamt og omtenksomt menneske <3 <3 <3
Gjest Gjest_lone_* Skrevet 20. april 2009 #2170 Skrevet 20. april 2009 Håper Iris, Mats og/eller Øystein kommer inn igjen!! Bare sauer som er igjen!! bæææ ;-)
Torine Skrevet 20. april 2009 #2171 Skrevet 20. april 2009 Hadde vært moro om det var eksen til Kevin! DA hadde Nanna klikka Ja, det hadde vært kanon, særlig hvis Kevin hadde digga det. Begynner å bli lei av å diskutere Lene, hun begynner å bli litt vel forutsigbar med alle kraftsalvene sine.
Gjest Gjest_kåre_* Skrevet 20. april 2009 #2172 Skrevet 20. april 2009 Noen som vet om de utstemte deltagerne dro hjem til norge etter utstemming eller ble de værende nede i mexico?? Bare nyskjerrig!!
jonasp Skrevet 20. april 2009 #2173 Skrevet 20. april 2009 Ja, det hadde vært kanon, særlig hvis Kevin hadde digga det. Begynner å bli lei av å diskutere Lene, hun begynner å bli litt vel forutsigbar med alle kraftsalvene sine. Slutt da! Ikke vær så ensporet å ikke tro at det ikke er flere enn en side av saken. Du har bare bestemt deg for å hate Lene og klarer ikke å se at hun kan være en kjernejente på utsiden. I tillegg var det kanskje bare et psykologisk eksperiment fra hennes side, noe hun kanskje skal bruke i masteroppgaven sin. Hvem vet? Det kan være skuespill, hun virker da meget oppegående.
Gjest Joker'n Skrevet 20. april 2009 #2174 Skrevet 20. april 2009 Jeg innbiller meg at de utstemte deltagerne ble værende igjen i Mexico slik at venner/familie av de som kom tilbake ikke skal skjønne tegninga?
Torine Skrevet 20. april 2009 #2175 Skrevet 20. april 2009 Jeg innbiller meg at de utstemte deltagerne ble værende igjen i Mexico slik at venner/familie av de som kom tilbake ikke skal skjønne tegninga? Det tror jeg og. Også tror jeg kanskje alle skal inn til slutt.
Gjest Christabelle Skrevet 20. april 2009 #2176 Skrevet 20. april 2009 Slutt da! Ikke vær så ensporet å ikke tro at det ikke er flere enn en side av saken. Du har bare bestemt deg for å hate Lene og klarer ikke å se at hun kan være en kjernejente på utsiden. I tillegg var det kanskje bare et psykologisk eksperiment fra hennes side, noe hun kanskje skal bruke i masteroppgaven sin. Hvem vet? Det kan være skuespill, hun virker da meget oppegående. Jeg kan aldri tenke meg at det blir godkjent som masteroppgave at et menneske blir trykket ned på den måten. Den der må du lengre ut på landet med.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2177 Skrevet 20. april 2009 regner ikke med dette er spoling siden det ligger på tv3 sine nettsider... Mats kommer tilbake denne uken..
Cuba Skrevet 20. april 2009 #2178 Skrevet 20. april 2009 regner ikke med dette er spoling siden det ligger på tv3 sine nettsider... Mats kommer tilbake denne uken.. Det heter spoiling.. Og hvor ser du det? Etter en rask titt på TV3 sine sider kunne jeg ikke finne det, så takk skal du ha!
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #2179 Skrevet 20. april 2009 Det heter spoiling.. Og hvor ser du det? Etter en rask titt på TV3 sine sider kunne jeg ikke finne det, så takk skal du ha! Det ligger under "ekstra" på webtv´n.
Gjest MåneSkygge Skrevet 20. april 2009 #2180 Skrevet 20. april 2009 Det heter spoiling.. Og hvor ser du det? Etter en rask titt på TV3 sine sider kunne jeg ikke finne det, så takk skal du ha! Han vises i reklamen som går på tv 3. Så den som sa det trodde sikkert de fleste hadde fått det med seg. Er nevnt tidligere her også. Syns det er dumt at tv3 spoiler så mye, blir ikke så mye spenning akkurat. man vet jo som regel hva som skal skje...
Fremhevede innlegg