Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så nettopp klipp fra det som kommer denne uken, og det ser nesten ut som om mobbingen kommer til å få konsekvenser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wow, sjokkerende innsikt av Lene i artikkelen på seher.no. Jeg mener helt alvorlig at når folk går så langt over streken som hun gjør i dette tilfellet bør man tuppes på hue og rævva ut av konkurransen. Æsj, "jeg er ingen bitch"??? My Ass ....

"- Du er det kvalmeste mennesket jeg har møtt, din jævla pedo-hore, raser Lene Sortevik i PH. " - Jeg burde ikke sagt det jeg sa, men begeret rant over. Jeg blir bråsint, men er ikke langsint. Heldigvis vet vennene mine at en slik reality-serie ikke alltid viser hvordan et menneske egentlig er som person, sier hun til Seher.no.

Bra at hun angrer på denne kommentaren da i hvert fall. Men ja dette ligner mye på en del av de som vår kjære gjest har postet før her. haha :skratte:

OMG! Det er vel dette som kalles å driiiiiiite seg ut for et helt land.

HA Ha, at det går an å gjøre noe såååå dumt.

Ups, Kualulumpur neste stop! :rope:

Skrevet

Var det ikke nattens ridder/rytter som ble beskyldt for å være en deltager, ikke gjest ?

Jeg var ikke i PH, men jeg har postet ting som kunne støttet Lene.

Litt paranoide her inne kanskje..?

Skrevet
"- Du er det kvalmeste mennesket jeg har møtt, din jævla pedo-hore, raser Lene Sortevik i PH. " - Jeg burde ikke sagt det jeg sa, men begeret rant over. Jeg blir bråsint, men er ikke langsint. Heldigvis vet vennene mine at en slik reality-serie ikke alltid viser hvordan et menneske egentlig er som person, sier hun til Seher.no.

Bra at hun angrer på denne kommentaren da i hvert fall. Men ja dette ligner mye på en del av de som vår kjære gjest har postet før her. haha :skratte:

Men hvis Lene angrer, hvorfor må du strø salt i sårene? Prøv heller å si noe positivt om Lene :)

Kombinasjonen nordlandsk lynne og innestengt miljø går ikke alltid så bra. Husk at det ikke alltid er slik at folk er slik vi ser dem på TV, i kunstige situasjoner osv; Lene er ei herlig jente :Nikke:

Skrevet

Hvor gammel er du Tor???

Skrevet

Og plutselig kom gjest med tre støtteinnlegg på rad i løpet av fem minutter! Utrolig slitsomt. Særlig når gjesten bare gjentar seg selv til det kjedsommelige.

Skrevet
Men hvis Lene angrer, hvorfor må du strø salt i sårene? Prøv heller å si noe positivt om Lene :)

Kombinasjonen nordlandsk lynne og innestengt miljø går ikke alltid så bra. Husk at det ikke alltid er slik at folk er slik vi ser dem på TV, i kunstige situasjoner osv; Lene er ei herlig jente :Nikke:

Blir rett og slett for dumt å skylde på nordlandsk lynne spør du meg :nei: Herlighet, folk må begynne å ta ansvar snart, og ikke bare skylde på andre ting...

Skrevet
Og plutselig kom gjest med tre støtteinnlegg på rad i løpet av fem minutter! Utrolig slitsomt. Særlig når gjesten bare gjentar seg selv til det kjedsommelige.

Å herrelighet, jeg postet den siste posten!! Ingen av de andre.

FYI du posta også som gjest etter gjest.

Skrevet
Å herrelighet, jeg postet den siste posten!! Ingen av de andre.

FYI du posta også som gjest etter gjest.

Se på de to innleggene du sikter til: De er postet på likt. Med andre ord er de postet av to forskjellige personer, og jeg var en av dem.

Skrevet

Jeg synes nesten det er mer slitsomt å sitte og lese gnålet om hvem som er samme gjest og ikke, enn det er å lese disse støtteinnleggene fra gjesten(e).

Skrevet

Spennende å se hva som skjer i kveld. Håper Margrethe blir dronning! :popcorn:

Hvor mange episoder er det egentlig igjen?

Skrevet
Jeg synes nesten det er mer slitsomt å sitte og lese gnålet om hvem som er samme gjest og ikke, enn det er å lese disse støtteinnleggene fra gjesten(e).

:enig:

Skrevet

Aaaahhhh jeg vil ha ut Karita, Nanna og Lene fooooooort! Håper hun som kommer inn idag er en bra jente!

Skrevet
Aaaahhhh jeg vil ha ut Karita, Nanna og Lene fooooooort! Håper hun som kommer inn idag er en bra jente!

Synes jeg leste (eller hørte) at det er eksen til en av gutta der inne. Spennende! Jeg tipper det er eksen til... hmmm... aner ikke faktisk, hihi.

Skrevet (endret)

Virker som at Lene blir skikkelig hatet på dette forumet!!!

Hver enkelt gjest som engasjerer seg til fordel for Lene, blir beskyldt for å være en bestemt gjest som utgir seg å være flere.

Hver enkelt gjest som kritiserer Lene (og resirkulerer argumenter og språk fra tidligere poster) blir anerkjent som unike gjester.

Fatter dere ikke hvor dobbeltmoralske dere er?

Og så dere som beskylder Lene og gjengen for å være partiske!!!

:slår:

Endret av jonasp
Skrevet
Synes jeg leste (eller hørte) at det er eksen til en av gutta der inne. Spennende! Jeg tipper det er eksen til... hmmm... aner ikke faktisk, hihi.

Skal ikke spoile, men intro videoen hennes er på tv3.no nå...

Og hun snakker om en eks... Kan bli spennende... :ler:

Gjest Gjest_Monika_*
Skrevet
Skal ikke spoile, men intro videoen hennes er på tv3.no nå...

Og hun snakker om en eks... Kan bli spennende... :ler:

:popcorn::popcorn::jepp:

Gjest Joker'n
Skrevet

Enig!

Hold diskusjonen til PH og ta gjestediskusjonen et annet sted.

Gjest Joker'n
Skrevet

Forresten! Tenk om det er Petter sin eks! :hoho: Det hadde vært fantastisk.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...