Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi likte jentene der inne før Margrethe kom inn gjorde vi ikke? Stort sett iallefall. Margis er irriterende usikker på seg selv. Hvordan hun har sett for seg sin rolle på PH forstår jeg ikke. Makan til tafatt person skal man vel leite lenge etter!? Hun var tøff nok til å melde seg på selv. Hun var frigjordt nok til å rulle naken med Alex første kvelden. Jeg forventer nå at hun er voksen nok til å ta tak i situasjonen som har oppstått der inne.

De andre jentene er sterke personligheter alle sammen og jeg forstår helt ærlig irritasjonen de viser. De kunne spart seg for mange av kommentarene men jeg forstår greia. De sier faktisk mye riktig innimellom all den usakelige baksnakkinga.

Hva er det du sier? Tror feks at Nanna hadde taklet den situasjonen Margrethe er i 100 ganger dårligere en det Margrethe gjør.

Videoannonse
Annonse
Gjest blæææ
Skrevet
Hva er det du sier? Tror feks at Nanna hadde taklet den situasjonen Margrethe er i 100 ganger dårligere en det Margrethe gjør.

Ja, Nanna hadde uten tvil lagt seg ned å begynnt å sippe, og så hadde hun blitt sint fordi folk bare tenker så taktisk og spiller spillet, selv om det ikke har noe med saken og gjøre :kjefte:

Skrevet

Mye negativt om Lene her inne da, men har dere sett det fine håret?? Skulle veldig gjerne bytta:) hehe..

Bare vent, når torsdag er over er det nok noen andre som får gjennomgå:)

Nanna å Kjetil hadde vært et bra par med all den tikk-takk-tikk-takktikk!

Skrevet
Kvinneguiden er et av Norges største nettsteder for kvinner(og menn).

Jeg er overbevist om at deltakerne, venner og bekjente av dem vet om KG.

Selvføgelig er de her inne.

Da har de vel også brukernavn, og trenger ikke poste som gjest...

Litt irriterende at alle poster fra "gjest" blir beskyldt for å være en PH deltager.

Skrevet

Nei Nanna hadde grått,blitt sinna og krevd sin plass eller dratt hjem. Det er jeg overbevist om. Dessuten er hun altfor taktisk til å ende opp som M.

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke alle i tråden som utgir seg for å være flere ulike gjester.

Men det er ganske tydelig at noen diskuterer med seg selv når det plutselig dukker opp flere innlegg med samme skrivemåte i løpet av 15 minutter midt på natta, der "alle" gjestene forsvarer Lene med de samme argumentene.

Fint at folk vil diskutere, men det er slitsomt når samme person poster og poster rett etter hverandre. Derfor synes jeg moderatorene kan gå gjennom og fjerne de innleggene der folk diskuterer med seg selv.

Skrevet
Selvfølgelig er det ikke alle i tråden som utgir seg for å være flere ulike gjester.

Men det er ganske tydelig at noen diskuterer med seg selv når det plutselig dukker opp flere innlegg med samme skrivemåte i løpet av 15 minutter midt på natta, der "alle" gjestene forsvarer Lene med de samme argumentene.

Fint at folk vil diskutere, men det er slitsomt når samme person poster og poster rett etter hverandre. Derfor synes jeg moderatorene kan gå gjennom og fjerne de innleggene der folk diskuterer med seg selv.

De samme argumentene går igjen fordi folk kopierer hverandre

Skrevet

Er det så farlig hvem som diskuterer og mener hva? Helt enige blir vi aldri uansett, og det er jo bra, for da hadde vi ikke hatt noe å diskutere ;)

Ny uke, nye muligheter, og ny episode i kveld :hoppe:

Skrevet

Jeg har en liten handleliste her til PH-timen:

*druer

*tunnbrödchips

*Pepsi Max

Nå kan jeg snart begynne nedtellingen til kveldens episode.

Hekta?

Næsj da.

Finnes ikke hekta.

:-)))))

Flere med handleliste?

Gjest TittTitt
Skrevet
Jeg har en liten handleliste her til PH-timen:

*druer

*tunnbrödchips

*Pepsi Max

Nå kan jeg snart begynne nedtellingen til kveldens episode.

Hekta?

Næsj da.

Finnes ikke hekta.

:-)))))

Flere med handleliste?

:fnise:

Skrevet

Ærlig talt, nå får det være nok om at noen gjester velger å forsvare Lene her inne. Jeg har ingen tro på at det er en gjest som forsvarer Lene gjennom flere innlegg, jeg tror det er flere. Hvorfor? Hvilken fast-bruker ville finne på å stå fra og si at h*n støtter Lene? Slik KG fungerer ville nok dette slått tilbake på denne brukeren ikke bare i denne tråden, men også i andre tråder som ikke har noen sammenheng med PH. Slik det fremstår i denne tråden er det ikke akseptabelt å støtte Lene, og de som gjør det er usympatiske og empatiløse. Hvem ville ikke valgt å poste sin støtte til Lene som gjest?

Skrevet
Margrethe trives best med gutta da...

Det gjør hun nok.

Men av erfaring vet jeg selv at når man er ny jente så lønner det seg alltid å bli venn med de andre jentene.

Var selv ny på en skole. Kom inn i klassen midt i 3.klasse på videregående. Jeg har alltid lett blitt venn med gutter og ikke så lett med jenter. Men jeg har absolutt lært meg at det alltid lønner seg å bli venn med jentene - fremfor gutta. Har du bare blitt venn med gutta så vil du få jentene mot deg.

Det burde da Margrethe vite som er lærer og alt? :gjeiper:

Tror ikke de andre jentene hadde hatt så mye mot henne - og at hun legger seg etter bittelitt yngre gutter - hvis hun hadde fokusert på å være sammen med jentene fra dag 1 og ikke bare vært "en av gutta".

Det er jævlig - men det blir så ofte misforstått når en ukjent jente bare menger seg med gutta.

Gjest Gjest_Dreamer_*
Skrevet

This week: Return of MADS!!!!! ( drømte det inatt????!!!! ) Hekta - jeg?? Neeeeeeeida!! ;)

Gjest Wacmoc
Skrevet
This week: Return of MADS!!!!! ( drømte det inatt????!!!! ) Hekta - jeg?? Neeeeeeeida!! ;)

:fnise:

Skrevet
Ærlig talt, nå får det være nok om at noen gjester velger å forsvare Lene her inne. Jeg har ingen tro på at det er en gjest som forsvarer Lene gjennom flere innlegg, jeg tror det er flere. Hvorfor? Hvilken fast-bruker ville finne på å stå fra og si at h*n støtter Lene? Slik KG fungerer ville nok dette slått tilbake på denne brukeren ikke bare i denne tråden, men også i andre tråder som ikke har noen sammenheng med PH. Slik det fremstår i denne tråden er det ikke akseptabelt å støtte Lene, og de som gjør det er usympatiske og empatiløse. Hvem ville ikke valgt å poste sin støtte til Lene som gjest?

Pøh, pøh og atter pøh.

Hadde Lene "fortjent" min støtte hadde jeg da gitt det som innlogget bruker, jeg er da tøff nok til å stå for meningene mine. (Ellers hadde jeg ikke hatt noe å gjøre på dette forumet, vi kvinnfolk er ikke kjent for å være de mest tolerante og lite dømmende akkurat)

Poenget er at Lene (og selvfølgelig Nanna og (jeg har faen meg blitt avvist av) "ei jente som Karita") oppfører seg ekstremt usympatisk og patetisk, så at man "stusser" over alle støtte-postene som kommer omtrent samtidig med lik skrivemåte er skrevet av en av deltagerne/venn/bekjent er ikke rart.

Skrevet

Nå er det ingen her som vet nøyaktig hvorfor Lene fyrer seg sånn opp i kveldens episode. Kan hende hun får grunn til å bli forbanna.

Utover det så synes jeg det kun er Karita som har vært direkte utfin mot Margrete. ("du får snakke høyere da").

Og Margrete selv har faktisk bare menget seg med gutta og ikke giddet bli kjent med jentene.

Dette er ikke et datingprogram, det gjelder å få seg venner som hjelper en videre. Da er det viktigere å bli venn med jentene enn å flørte med gutta! Margrete har vært dum og deilig overfor gutta, og stum som en østers overfor jentene. Men samtidig, de andre jentene over-reagerer jo vanvittig. Men i kveldens episode virker det jo som om Margrete reager veldig barnslig også da.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...