Nattens rytter Skrevet 19. april 2009 #2081 Skrevet 19. april 2009 FÅr jo nesten håpe at det er noe annet som gjør at Lene kaller henne pedo, hvis ikke må Lene være helt skada. Ja, som sagt så lusker Margrethe seg ut av hotellet og drar på hemmelig date med en meksikansk gutt i ungdomsskolealder. Dessverre for Margrethe blir hun holdt under oppsikt av trekløveret og Lene kniper henne på fersken. That's it. Ok, det var noe spekulativt :gjeiper:
juliane Skrevet 19. april 2009 #2082 Skrevet 19. april 2009 Er det en eneste registrert bruker som har kjørt en forsvarstale for Lene her inne? (Og nei, nattens rytter registrerte seg i går og har kun skrevet innlegg i denne tråden. Jeg tenker mitt, og regner ikke dette som noen bruker)
Bjørnemor Skrevet 19. april 2009 #2083 Skrevet 19. april 2009 kjenner stemninga bygger seg opp rimelig til neste episode av paradise hotel... hehe.. Can't wait..
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2084 Skrevet 19. april 2009 Hun trives best med gutta ja, men det betyr ikke at hun ikke kan bli venner med hun nye som kommer inn;) Er ikke sikkert de 2 går sammen bare fordi de er jenter da.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2085 Skrevet 19. april 2009 Er det en eneste registrert bruker som har kjørt en forsvarstale for Lene her inne? (Og nei, nattens rytter registrerte seg i går og har kun skrevet innlegg i denne tråden. Jeg tenker mitt, og regner ikke dette som noen bruker) Forumet er for alle, uansett. Slutt å kom med sånne teite spekulasjoner.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2086 Skrevet 19. april 2009 Vi likte jentene der inne før Margrethe kom inn gjorde vi ikke? Stort sett iallefall. Margis er irriterende usikker på seg selv. Hvordan hun har sett for seg sin rolle på PH forstår jeg ikke. Makan til tafatt person skal man vel leite lenge etter!? Hun var tøff nok til å melde seg på selv. Hun var frigjordt nok til å rulle naken med Alex første kvelden. Jeg forventer nå at hun er voksen nok til å ta tak i situasjonen som har oppstått der inne. De andre jentene er sterke personligheter alle sammen og jeg forstår helt ærlig irritasjonen de viser. De kunne spart seg for mange av kommentarene men jeg forstår greia. De sier faktisk mye riktig innimellom all den usakelige baksnakkinga.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 19. april 2009 #2087 Skrevet 19. april 2009 Vi likte jentene der inne før Margrethe kom inn gjorde vi ikke? Stort sett iallefall. Margis er irriterende usikker på seg selv. Hvordan hun har sett for seg sin rolle på PH forstår jeg ikke. Makan til tafatt person skal man vel leite lenge etter!? Hun var tøff nok til å melde seg på selv. Hun var frigjordt nok til å rulle naken med Alex første kvelden. Jeg forventer nå at hun er voksen nok til å ta tak i situasjonen som har oppstått der inne. De andre jentene er sterke personligheter alle sammen og jeg forstår helt ærlig irritasjonen de viser. De kunne spart seg for mange av kommentarene men jeg forstår greia. De sier faktisk mye riktig innimellom all den usakelige baksnakkinga. Nei, likte de ikke da de mobba Negar heller. Og de var ikke snille mot Noor heller.
Nattens rytter Skrevet 19. april 2009 #2088 Skrevet 19. april 2009 Er det en eneste registrert bruker som har kjørt en forsvarstale for Lene her inne? (Og nei, nattens rytter registrerte seg i går og har kun skrevet innlegg i denne tråden. Jeg tenker mitt, og regner ikke dette som noen bruker) Jo, det er flere registrerte brukere som har synes at dere er for krasse mot Lene. Dere kan godt be MOD sjekke om det er flere enn en "enkelt gjest", jeg tror det er ganske mange.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2089 Skrevet 19. april 2009 Tipper Nattens ridder er Nanna jeg. Klart hun leser her inne!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2091 Skrevet 19. april 2009 Man kan bruke rytter om både hun og hankjønn tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2092 Skrevet 19. april 2009 Herregud så patetiske dere er... Hva så om noen som deltok i PH er her inne ? Hva om de ikke er det? Uansett så synes jeg dere begynner å bli like flinke til å mobbe og henge ut folk her inne som de i PH. Denne tråden er til så man kan dele sine meninger om PH, ikke om KG's medlemmer og gjester!
Picatchu Skrevet 19. april 2009 #2093 Skrevet 19. april 2009 Herregud så patetiske dere er... Hva så om noen som deltok i PH er her inne ? Hva om de ikke er det? Uansett så synes jeg dere begynner å bli like flinke til å mobbe og henge ut folk her inne som de i PH. Denne tråden er til så man kan dele sine meninger om PH, ikke om KG's medlemmer og gjester! I så fall, hvorfor gjør du det...?
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2094 Skrevet 19. april 2009 I så fall, hvorfor gjør du det...? Den var retta mot de som er helt usaklige på denne tråden.
Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 19. april 2009 #2095 Skrevet 19. april 2009 Jeg er spent på hva som skjer i morgendagens episode.. Helt ærlig, så syns jeg PH har tapt seg noe utrolig i det siste, jeg blir sliten og irritert av å se på mobbing og baksnakking hele tiden. De andre sesongene med PH har ikke vært sånn i det hele tatt. Av jentene så er faktisk Noor den personen jeg liker best der inne. Hun har empati og selvinnsikt og klarer å sette seg inn i andres sko. Selv om hun også kan slenge dritt og baksnakke, så klarer hun å se når det går for langt. Hun oppfører seg og sier kanskje ting litt anderledes til Lene og gjengen, later som hun er mer på deres side, noe jeg tror hun gjør bevisst. Det er nok lurt å late som man er helt enig i med de andre, rett og slett for å bli godt likt og ikke bli stemt hjem. Måten jentegjengen behandler Margrethe på synes jeg er helt horribel.. Den jeg synes er verst, og som jeg er mest skuffet over er Lene. Grunnen til det er enkelt og greit fordi jeg syns det virker som at hun egentlig har noe i hodet, og da er det utrolig frustrerende å se at hun velger å koble ut sine små grå, istedet for å tenke rasjonelt. At en menneske som skal bli Psykolog mangler empati, selvinnsikt og medfølelse for andre mennesker er direkte skremmende å se!! Karita er et menneske totalt uten egne meninger, hun prøver å tøffe seg for de andre jentene og sier og gjør ting hun tror de vil sette pris på. Jeg tar henne rett og slett ikke seriøst, (helt ærlig blir jeg flau over å komme fra Bergen når jeg ser på henne ). Nanna er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen, hun er rett og slett ikke smart nok til å skjønne at det de gjør er dumt, den mentale alderen hennes er vel 13 år er noe sånt. Det er grunnen til at jeg reagerer sterkere på Lene enn på de andre to jentene...
Picatchu Skrevet 19. april 2009 #2096 Skrevet 19. april 2009 (endret) Av jentene så er faktisk Noor den personen jeg liker best der inne. Hun har empati og selvinnsikt og klarer å sette seg inn i andres sko. Empati...kanskje. Selvinnsikt...vel.. Men enig i at hun er den som opptrer "mest anstendig" i forhold til Margrethe (hvis man kan si det om noen av dem) Karita er et menneske totalt uten egne meninger, hun prøver å tøffe seg for de andre jentene og sier og gjør ting hun tror de vil sette pris på. Jeg tar henne rett og slett ikke seriøst, (helt ærlig blir jeg flau over å komme fra Bergen når jeg ser på henne ). Endret 19. april 2009 av Picatchu
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2097 Skrevet 19. april 2009 Herrejesus så underholdende det er å se Paradise Hotel-deltakere spamme tråden med forsvarstaler av heksene... Det er ikke så vanskelig å gjennomskue dere!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2098 Skrevet 19. april 2009 Herrejesus så underholdende det er å se Paradise Hotel-deltakere spamme tråden med forsvarstaler av heksene... Det er ikke så vanskelig å gjennomskue dere! Det er sikkert mange flere nettsteder som diskuterer paradise hotel, hvorfor skulle deltagerne være akkurat her? Hva er det som får deg til å tro at alle engang vet om kvinneguiden? På det meste var det vel 100 mennesker her inne, var det ikke ? Sjansen er ganske liten for at de i det hele tatt her vært innom her.
Picatchu Skrevet 19. april 2009 #2099 Skrevet 19. april 2009 Hvis du googler paradise hotel forum kommer KG opp på førstesiden.. Så helt usannsynlig er det ikke.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2100 Skrevet 19. april 2009 Det er sikkert mange flere nettsteder som diskuterer paradise hotel, hvorfor skulle deltagerne være akkurat her? Hva er det som får deg til å tro at alle engang vet om kvinneguiden? På det meste var det vel 100 mennesker her inne, var det ikke ? Sjansen er ganske liten for at de i det hele tatt her vært innom her. Kvinneguiden er et av Norges største nettsteder for kvinner(og menn). Jeg er overbevist om at deltakerne, venner og bekjente av dem vet om KG. Selvføgelig er de her inne.
Fremhevede innlegg