Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis Alex er årsaken til at Lene kaller Margrethe for pedo (jeg tar forbehold om at det ikke dukker opp noe annet), så er hun helt på bærtur. Latterlig.

Lene selv har jo ligget og kost seg med Mats, som er tre år yngre enn henne. Hvorfor er det greit med tre år og ikke seks år?

Videoannonse
Annonse
Gjest christiel
Skrevet

Kanskje Lene er litt småbetatt av Alex? ;) hun sa jo han var god å kysse.. og hun skulle ønske det hadde vart lenger. Så hadde ikke Margrethe vært der så hadde kanskje Lene fått kysse han lenger--> derav så mye imot "forholdet" til Alex og Margrethe!

Skrevet
Kanskje Lene er litt småbetatt av Alex? ;) hun sa jo han var god å kysse.. og hun skulle ønske det hadde vart lenger. Så hadde ikke Margrethe vært der så hadde kanskje Lene fått kysse han lenger--> derav så mye imot "forholdet" til Alex og Margrethe!

Interessant! :popcorn:

Gjest Tanita
Skrevet

Har Lene kyssa Alex, det har jeg ikke fått med meg. Hadde de noe på gang?

Skrevet

Som et ledd i tirringen av Margrethe utfordret Lene Alex til å kysse noen andre enn Margis. Da kysset Alex Lene i noen sekunder, og det syntes veldig godt at hun likte det. ;)

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Det var premien hans i armhevingskonkuransen.

Skrevet

Jeg er 25 og kunne lett klint med Alex der inne. Han virker som en utrolig fin fyr! :rødme:

Gjest Jentererslitsomme
Skrevet
hehe.. Bra dialekt. Hører lene for meg:) Dramaqueen Margrete??

Margarethe har ikke sagt et eneste stygt ord mens Lene og de andre slenger dritt så det stinker etter dem.... Jeg blir kvalm av å se slik baksnakking på det groveste. Lene egner seg ikke til psykolog slik som hun klikker hele tiden. Hun trenger profosjonell hjelp selv!!!! Hun er bare misunnelig og har store problemer... la nå hun stakkars Margarethe være i fred. Jenter er noen udyr.. skal hele tiden baksnakke. Siden Margarethe kom inn som ny på paradise burde den gjengen som er der ta de første skrittene..... og hvis ikke kjemien er der så la nå hun få være i fred og slutt å lag sånn oppstyr ut av det.. jenter suger....drittkjerringer

Skrevet
Åååh nei! Hvorfor ødelegger du illusjonene våres sånn!!?? Hallo, her går vi rundt og tror at vi er delaktige og at vi har egen fri vilje til å kjenne mennesker bare fordi vi har sett de på tv. At å se overfladiske klipp og sitater av fremmede mennesker gjør jo at vi selvsagt kjenner menneskenes personlighet og er nærmest sjelefrender. Vi vet jo selvfølgelig åssen mennesker vi aldri har møtt årsaksforklarer sine egne handlinger og andre folks vurderinger fordi vi er synske for det har tv3 lært oss.

Her har vi gått rundt og innbilt oss selv at samme hvordan tv-3 klipper scenene, hvilkene sitater tv3 velger å fremvise, hvilkene replikkvekslinger som gjentas i det evige mens andre utsagn forblir ukjente og hva som fremheves er det bestandig betrakterens anonyme syn. Snakket noen om å skjule sannheten?

Ro ned nå mann. Det må da være lov å diskutere rundt et sånt program. Hallo! det er jo akkurat det sånne program er til for. Hvordan deltakerne er utenfor driter jeg en lang f... i, jeg forbeholder meg uansett retten til å reagere på ting jeg ser på tv. Noe jeg også regner med alle deltakerne er inneforstått med før de skriver under på at tv3 kan sende akkurat det de vil..

Skrevet
Helt enig. Skjønner ikke problemet med at han er noen år yngre enn henne. Ingen hadde nok reagert om det gikk andre veien og han var eldst.

Stemmer nok det. Nanna henger jo etter Kevin som er 5 år eldre. Hadde nok ikke blitt snakket noe negativt om aldersforskjell dersom det skjedde noe mellom dem. Her virker det bare som om det er om å gjøre å ta Margrethe for et eller annet, samme hva egentlig. Alex virker jo (per idag) som en kjempefyr, og overhodet ikke mer umoden enn de andre der, så skjønner godt at Margrethe liker ham.

Skrevet
Stemmer nok det. Nanna henger jo etter Kevin som er 5 år eldre. Hadde nok ikke blitt snakket noe negativt om aldersforskjell dersom det skjedde noe mellom dem. Her virker det bare som om det er om å gjøre å ta Margrethe for et eller annet, samme hva egentlig. Alex virker jo (per idag) som en kjempefyr, og overhodet ikke mer umoden enn de andre der, så skjønner godt at Margrethe liker ham.

Nei tvert i mot, spør du meg.

Skrevet

Jeg står fram som pedo. Jeg har hatt sex med en som er 6 år yngre og flere ganger også tilogmed. Jeg er 30 år.

Skrevet
Nei tvert i mot, spør du meg.

Retter meg selv litt da jeg ser det kan misforstås. :klaske:

Det jeg mener: Han virker som en kjempefyr, og mye mer moden enn mange andre der inne.

Gjest Gjest_annie_*
Skrevet

Uffda, jeg er nesten 6 år eldre en kjærsten min.. Jeg er visst pedo i Lenes øyne.. Jaja, som om jeg bryr meg :skratte: Dama er patetisk!

Skrevet
Uffda, jeg er nesten 6 år eldre en kjærsten min.. Jeg er visst pedo i Lenes øyne.. Jaja, som om jeg bryr meg :skratte: Dama er patetisk!

FÅr jo nesten håpe at det er noe annet som gjør at Lene kaller henne pedo, hvis ikke må Lene være helt skada.

Skrevet
Der er den slags diskusjonsteknikk man plukker opp etter noen år som lærer på barneskolen :fnise:

:skratte:

Retter meg selv litt da jeg ser det kan misforstås. :klaske:

Det jeg mener: Han virker som en kjempefyr, og mye mer moden enn mange andre der inne.

Etter det vi har sett av ham til nå så er jeg helt enig. Bortsett fra introvideoen hans da. Synes ikke det var en video som passet han i det hele tatt.

Gleder meg til episoden i morgen. Lurer litt på den nye jenta som kommer inn jeg. Håper hun blir venner med Margrethe.

Skrevet
Gleder meg til episoden i morgen. Lurer litt på den nye jenta som kommer inn jeg. Håper hun blir venner med Margrethe.

Margrethe trives best med gutta da...

Gjest virvelvind
Skrevet
Nanna har da blitt konfrontert med oppførselen, og ikke sagt noe som tilsier at hun ikke mener det hun gjorde der inne var riktig.

Vi får ikke se alt som skjer? Hvis Margrethe hadde oppført seg som en gærning, så hadde selvfølgelig TV3 vist det. Det er jo i deres interesse å vise den dramaen som skjer der inne. Og uansett hva som har skjedd som vi ikke har fått sett, så foregår det en voldsom mobbing som ikke kan rettferdiggjøres på noe vis.

Nå var det ikke Nanna jeg snakket om her, og som sagt så vil jeg ikke forsvare eller rettferdiggjøre mobbingen i den forstand. De fleste der inne har både sagt og gjort ting som er veldig drøye.

Skrevet
Margrethe trives best med gutta da...

Hun trives best med gutta ja, men det betyr ikke at hun ikke kan bli venner med hun nye som kommer inn;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...