Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Synes for øvrig det er litt slitsomt med Lene-tilhengeren som spammer tråden med sympatiinlegg. Kanskje moderatorer kan se gjennom og sjekke ip-adressen på disse innleggene?

:Nikke: Moderator?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er såååååå spent på situasjonen mellom Lene og Margrethe i morgen! :slåss:

Åhhh..kunne det bare blitt mandag :popcorn:

Jaaaaa, vi gleder oss til i morgen. Så akkurat reklamen.

"PEDO' DE E DE HO E" sa Lena.

Gjest Squill
Skrevet
Jeg er såååååå spent på situasjonen mellom Lene og Margrethe i morgen! :slåss:

Åhhh..kunne det bare blitt mandag :popcorn:

Hmmm... Sto det ikke bare "paradise hotell neste uke" når de viste episoden mellom Lene og Margrethe? Hvordan vet du at det kommer i morgen..?

Skrevet
Du vet det er mange gjester her inne ?

Ja, håper moderator sjekker det. Tydelig å se av språket at det er en gjest som utgir seg for å være flere her.

Skrevet

Jeg er overrasket over at det ikke er fler som tenker over at det er tv3 sin fremstilling av deltakerne som er avgjørende for hvordan vi oppfatter dem.

Ja - selvfølgelig er deltakerne ansvarlige for det de sier og sine egne handlinger, men det er tv3 som velger hvordan de vil klippe ned 24 timer til 40 minutter UNDERHOLDNING. Det er ikke sjelden at vi får høre i media i ettertid at realitydeltakere føler seg misforstått og feil fremstilt.

Jeg endrer stadig vekk inntrykk av deltakerne, først hadde jeg skikkelig dårlig inntrykk av Petter, deretter hadde jeg et veldig godt inntrykk av han - før hans kommentar om Margrethe sin kropp gjorde at jeg ikke er så fan av han akkurat nå. Jeg sier ikke at det er tv3 som har bestemt at jeg skal ha dette inntrykket, det inntrykket jeg får påvirkes også av meg og mine verdier - og hva jeg anser for akseptabel og "riktig" oppførsel. MEN - jeg tror tv3 har mer makt enn de fleste er klar over i forhold til karakterfremsillinger av deltakerne, både i form av klipping av oppførsel/handling og det som sies (de bare hvordan de klippet bort Margrethes kommentar om at hun IKKE hadde ligget med rektoren, slik at denne hendelsen ga et helt annet inntrykk av henne en det faktiske inntrykket hun ga i situasjonen).

Skrevet
Ja, håper moderator sjekker det. Tydelig å se av språket at det er en gjest som utgir seg for å være flere her.

Eller gjester som poster mer enn en gang kanskje ??

Herregud damer, slapp av.

Skrevet
Hmmm... Sto det ikke bare "paradise hotell neste uke" når de viste episoden mellom Lene og Margrethe? Hvordan vet du at det kommer i morgen..?

Godt mulig, bare antok at det var fra morgendagens episode.

Men action blir det nok uansett :popcorn:

Skrevet (endret)

Eller kanskje det er Lene, Iris og Nanna som sitter hjemme i leiligheten og er møkk lei av all internettkritikken og prøver å rettferdiggjøre seg på internett? Nei, selvsagt ikke. Det er nok flere som synes at kritikken har vært noe ensidig i det siste. Å ja, det er vel sånn sett snakk om mange gjester (og noen brukere :))

Endret av Nattens rytter
Skrevet

Trekløveret Karita, Nanna og Lene er bare grisesjalu på Margrethe fordi hun omgås guttene.

Gjest Wacmoc
Skrevet
Godt mulig, bare antok at det var fra morgendagens episode.

Men action blir det nok uansett :popcorn:

Håper det er imorra. Orker ikke vente mer, er klar for at Margrethe snakker litt drit hu og. Selv om hu så superteit ut når hu gjorde de bevegelsene til Lene.. :fnise:

Skrevet
Håper det er imorra. Orker ikke vente mer, er klar for at Margrethe snakker litt drit hu og. Selv om hu så superteit ut når hu gjorde de bevegelsene til Lene.. :fnise:

Haha! Tror hun hadde fått i seg litt ja.

*GASP*! jeg postet igjen!

Skrevet

Der er den slags diskusjonsteknikk man plukker opp etter noen år som lærer på barneskolen :fnise:

Skrevet

Lene sier "Forbanna pedo ******" til Margrethe, synes reaksjonen til M var ganske mild jeg. :ninja:

Skrevet
Lene sier "Forbanna pedo ******" til Margrethe, synes reaksjonen til M var ganske mild jeg. :ninja:

:enig:

Skrevet
Jeg er overrasket over at det ikke er fler som tenker over at det er tv3 sin fremstilling av deltakerne som er avgjørende for hvordan vi oppfatter dem.

Åååh nei! Hvorfor ødelegger du illusjonene våres sånn!!?? Hallo, her går vi rundt og tror at vi er delaktige og at vi har egen fri vilje til å kjenne mennesker bare fordi vi har sett de på tv. At å se overfladiske klipp og sitater av fremmede mennesker gjør jo at vi selvsagt kjenner menneskenes personlighet og er nærmest sjelefrender. Vi vet jo selvfølgelig åssen mennesker vi aldri har møtt årsaksforklarer sine egne handlinger og andre folks vurderinger fordi vi er synske for det har tv3 lært oss.

Her har vi gått rundt og innbilt oss selv at samme hvordan tv-3 klipper scenene, hvilkene sitater tv3 velger å fremvise, hvilkene replikkvekslinger som gjentas i det evige mens andre utsagn forblir ukjente og hva som fremheves er det bestandig betrakterens anonyme syn. Snakket noen om å skjule sannheten?

Skrevet

Lene er jo helt skada. Skjønner ikke at det går an å si sånt jeg. Hvorfor har hun i det hele tatt problemer med dette? Tenk om jeg skulle reagert så kraftig på at en annen jente likte 6 år yngre gutter. Det har da for pokker ikke noe med henne å gjøre!!!

Skrevet

så lenge gutten er over 18 år er det vel ikke så farlig vel... da er man jo erklært voksen.. og alex er jo over 20..

Gjest MåneSkygge
Skrevet
så lenge gutten er over 18 år er det vel ikke så farlig vel... da er man jo erklært voksen.. og alex er jo over 20..

Helt enig. Skjønner ikke problemet med at han er noen år yngre enn henne. Ingen hadde nok reagert om det gikk andre veien og han var eldst.

Skrevet

Det sier mer om Lene, enn om Margrethe for si det sånn.

Min mormor er 10 år eldre enn morfar, og de ble jo sammen rett etter krigen.

Hun har fortalt at nabodamene snakket mye om dette og at det var litt vanskelig på 50 tallet, men Herre gud nå lever vi da i 2009.

Skrevet

Ingen hadde nok reagert sånn som Lene, tenker jeg vi sier. Makan til kontrollerende og slem kjerring. Hu er garantert sjalu!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...