Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

De skal være sterke de av jentene fra PH som leser her på KG.

Jeg hadde ihvertfall taklet dårlig all den dritten her, jeg hadde rett og slett fått problemer bare av å gå ut av døra.

Håper virkelig ikke noen av de leser noen kommentarer om seg selv.

Og hvorfor all denne dritten mot Lene?? Er da ikke hun som er værst der inne, selv om hun er konstant negativ.

Karita og Nanna har åpna munnen med direkte dritt til/om Margrethe, Lene bare er sånn uten å være direkte jævlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men, kommer Ida inn igjen? :hoppe:

eller er det bare spekulasjoner?

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Og hvorfor all denne dritten mot Lene?? Er da ikke hun som er værst der inne, selv om hun er konstant negativ.

Karita og Nanna har åpna munnen med direkte dritt til/om Margrethe, Lene bare er sånn uten å være direkte jævlig.

Jeg har hele tiden sagt at jeg syes det de TRE gjorde var forkastelig oppførsel. Grunnen til at det har gått en del på Lene de siste sidene er nok fordi Lene/noen prøver og forsvare oppførselen til nettopp Lene. Da blir det svar på de innleggene og det blir da mye Lene.

Skrevet
Men, kommer Ida inn igjen? :hoppe:

eller er det bare spekulasjoner?

Det er ingen som vet det......

Skrevet
Jeg har hele tiden sagt at jeg syes det de TRE gjorde var forkastelig oppførsel. Grunnen til at det har gått en del på Lene de siste sidene er nok fordi Lene/noen prøver og forsvare oppførselen til nettopp Lene. Da blir det svar på de innleggene og det blir da mye Lene.

Synes ikke Lenes "oppførsel" er værst.

...Og jeg er ikke Lene. -.-

Skrevet
Det er ingen som vet det......

Skulle ikke forundre meg, hadde vært typisk av TV3, da vet de de får enda flere intriger.

Skrevet

Jeg synes Karita har vært verre enn Lene. Spesielt ille synes jeg Karita var under Pandoras eske. Men både Lene, Nanna og Petter har kommet med kommentarer jeg synes er uakseptable.

Jeg synes at Lene ligner på Keira Knightley jeg:

http://www.imdb.com/media/rm389846016/nm0461136

Tror hun kommer dårlig ut på grunn av sminken og den hudnære leppestiften. Benstrukturen hennes er flott å se på.

Jeg synes ikke de ligner i det hele tatt, men Lene er grei pen hun.

Kanskje paradise deltagerne sitter og leser her inne og ler seg blålilla over oss som engasjerer oss såå mye over hva de har sagt og ikke sagt på tv. :fnise:

Det har jeg tenkt også. Denne tråden er faktisk på over 100 sider. En ting kan i alle fall deltagerne si om seg selv og det er at de virkelig engasjerer. Må si jeg har blitt litt avhengig av PH selv :sjenert:

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Synes ikke Lenes "oppførsel" er værst.

...Og jeg er ikke Lene. -.-

Jeg har ikke sagt at Lene var verst heller jeg. Jeg har sagt at de alle tre var ille.

Skrevet
Uansett, så gleder jeg meg som en liten unge til morgendagens episode.

Det gjør jeg og. :hoppe:

Skrevet
Lenes reaksjoner er ikke forståelige selv om enkelte ting kanskje er tatt litt ut av sammenhengen, eller noe av det Margrethe har sagt er klippet bort.

Lene kommer med voldsomt negative karakteristikker av mennesker hun nesten ikke kjenner. Det hun særlig hisser seg opp over er at de nye jentene får oppmerksomhet fra guttene. Hun har brukt ord som hore, løs fittekjerring og så videre. Det virker særdeles usympatisk, og ikke minst sjokkerende.

Kanskje hun fikk et kultursjokk da hun plutselig prøvde noe annet enn kebabvogna i Tromsø, jeg vet ikke. Men oppførselen hennes er bare helt uakseptabel.

Liker denne kommentaren godt, men er litt lei av å diskutere Lene nå jeg, og denne ene gjesten som later som hun/han er flere her inne. På tide med noe artig her. Blir helt utslett!

Skrevet
Liker denne kommentaren godt, men er litt lei av å diskutere Lene nå jeg, og denne ene gjesten som later som hun/han er flere her inne. På tide med noe artig her. Blir helt utslett!

Du vet det er mange gjester her inne ?

Gjest MåneSkygge
Skrevet

:Nikke: Flere som blir utslett.... eller var det utslitt, er du utslett, eller no sånt.... :)

Skrevet

Tror nok det er mange forskjellige gjester som støtter Lene jeg. Hun er ikke akkurat Hitler da og mange finner henne mer sympatisk enn mange av de andre deltakerne på Paradise (pest eller kolera? ... neida :lur: ) Lene er ikke gjennomført ondskapsfull slik som Karita, hun er nok bare et følelsesmenneske med litt for mye temperament.

Av jentetrioen er Lene helt klart den snilleste, hun er bare litt hissig av seg. Og vi må ta hensyn til hvordan forholdene er på Paradis for øvrig også. Lene er ingen helgen, men jeg vil si hun er blant de snilleste deltakerne. Tror mange av forumposterne som fordømmer henne ikke ville vært et hår bedre enn henne om de var i samme situasjon og at sto om et større pengebeløp. Uansett, morgendagens episode blir spennende og jeg håper at Lene klarer å avsløre Margrethe (det virker i alle fall slik ut i fra reaksjonen hennes)

Skrevet

Jeg er såååååå spent på situasjonen mellom Lene og Margrethe i morgen! :slåss:

Åhhh..kunne det bare blitt mandag :popcorn:

Skrevet (endret)
Tror nok det er mange forskjellige gjester som støtter Lene jeg. Hun er ikke akkurat Hitler da og mange finner henne mer sympatisk enn mange av de andre deltakerne på Paradise (pest eller kolera? ... neida :lur: ) Lene er ikke gjennomført ondskapsfull slik som Karita, hun er nok bare et følelsesmenneske med litt for mye temperament.

Av jentetrioen er Lene helt klart den snilleste, hun er bare litt hissig av seg. Og vi må ta hensyn til hvordan forholdene er på Paradis for øvrig også. Lene er ingen helgen, men jeg vil si hun er blant de snilleste deltakerne. Tror mange av forumposterne som fordømmer henne ikke ville vært et hår bedre enn henne om de var i samme situasjon og at sto om et større pengebeløp. Uansett, morgendagens episode blir spennende og jeg håper at Lene klarer å avsløre Margrethe (det virker i alle fall slik ut i fra reaksjonen hennes)

Ja, jeg får bare mer og mer sympati med Lene når jeg ser hvor mange som kritiserer henne her på forumet. Hun er da bare helt herlig :rødme: (og noe frustrert)

Tror vel også at mange av postene om Lene er motivert ut i fra "previewet" vi fikk av krangelen mellom Lene og Margrethe (ikke så mye annet å diskutere i påvente av neste episode)

Endret av Nattens rytter
Skrevet

Jeg takler ikke Karita, hun virker tvers igjennom ond.

Ufyselig menneske!

Hun rett og slett koste seg når hun fikk være på sitt verste under Pandoras, onde øyne.

Skrevet
Uansett, morgendagens episode blir spennende og jeg håper at Lene klarer å avsløre Margrethe (det virker i alle fall slik ut i fra reaksjonen hennes)

-Avsløre Margrethe? Hva mener du med det? Det er vel bare naturlig at Margrethe til slutt klikker på den behandlingen hun får.

Men ja, morgendagens episode blir spennende... :hoppe:

Skrevet
-Avsløre Margrethe? Hva mener du med det? Det er vel bare naturlig at Margrethe til slutt klikker på den behandlingen hun får.

Enig. Synes ikke akkurat det er å "avsløre" Margrethe fordi hun endelig tar til motmæle mot mobberne. ;)

Synes for øvrig det er litt slitsomt med Lene-tilhengeren som spammer tråden med sympatiinlegg. Kanskje moderatorer kan se gjennom og sjekke ip-adressen på disse innleggene?

Skrevet

Hehe ... Kanskje Lene fersker Margrethe med en ung meksikansk gutt? (virker nesten slik ut i fra previewet :gjeiper:)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...