Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Men, selv om dere ikke liker utbruddene hennes, så må vi vel enes om at hun i alle fall rent fysisk sett er den mest attraktive deltakeren på Paradise (høye kinnben osv;) Margrethe ser ikke ut uten sminke.

Jeg syns ikke Lene er spesielt pen. Det syns jeg ikke før hun viste sitt sanne jeg heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Greit at måten de behandler Margrethe på er langt over streken, jeg vil ikke forsvare mobbing, men vi får ikke se alt som skjer der. Tv3 fremstiller det nøyaktig slik de vil. De aller fleste har sagt en god del stygge ting der inne, men jeg går ut ifra at alle sier ting i sinne eller frustrasjon som man ikke nødvendigvis står helhjertet bak i ettertid.

Nanna har da blitt konfrontert med oppførselen, og ikke sagt noe som tilsier at hun ikke mener det hun gjorde der inne var riktig.

Vi får ikke se alt som skjer? Hvis Margrethe hadde oppført seg som en gærning, så hadde selvfølgelig TV3 vist det. Det er jo i deres interesse å vise den dramaen som skjer der inne. Og uansett hva som har skjedd som vi ikke har fått sett, så foregår det en voldsom mobbing som ikke kan rettferdiggjøres på noe vis.

Gjest Kråkaa
Skrevet (endret)
Flott hvis Lene og gjengen leser noe som står her, så skjønner de kanskje at det er helt uakseptabelt å oppføre seg sånn.

Tviler sterkt på at deltagerne på Ph er så "dramatiske" irl som de er der inne..Det blir jo en helt skrudd hverdag der inne.Kun de samme folka å forholde seg til,passe på at ingen backstabber deg,prate taktikk hele tiden,paranoia følelsene begynner konstant å henge over deg,og man må hele tiden jobbe for at de "nye" blir jaga ut så fort som mulig så du selv kan vinne sjiten. OG blander man det hele med masse sol og alkohol så er det ikke rart at folk oppfører seg som dyr der inne..

Edit: En liten kommentar til..Har opplevd mennesker som ikke kan spille brettspill uten å bli til urasjonelle monster som skal vinne for enhver pris og det hele ender med at man må bare avslutte pågrunn av muggen stemning,så når du plasserer en dunge med konkurransemennesker på en plass over lengre tid så vil det bli dritt.

Endret av Kråkaa
Skrevet
Jeg syns ikke Lene er spesielt pen. Det syns jeg ikke før hun viste sitt sanne jeg heller.

Jeg synes at Lene ligner på Keira Knightley jeg:

http://www.imdb.com/media/rm389846016/nm0461136

Tror hun kommer dårlig ut på grunn av sminken og den hudnære leppestiften. Benstrukturen hennes er flott å se på.

Gjest Catwoman
Skrevet

Kanskje paradise deltagerne sitter og leser her inne og ler seg blålilla over oss som engasjerer oss såå mye over hva de har sagt og ikke sagt på tv. :fnise:

Gjest Catwoman
Skrevet

Synes også Lene er pen, hun er bare så dårlig på å sminke seg.

Ser ingen likhet med Keira da.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Jeg synes at Lene ligner på Keira Knightley jeg:

http://www.imdb.com/media/rm389846016/nm0461136

Tror hun kommer dårlig ut på grunn av sminken og den hudnære leppestiften. Benstrukturen hennes er flott å se på.

Syns ikke er nå lik jeg da men. Hun kan absolutt ikke å sminke seg nei. Mulig hun hadde vært mye finere om hun kunne det :)

Skrevet (endret)
Tviler sterkt på at deltagerne på Ph er så "dramatiske" irl som de er der inne..Det blir jo en helt skrudd hverdag der inne.Kun de samme folka å forholde seg til,passe på at ingen backstabber deg,prate taktikk hele tiden,paranoia følelsene begynner konstant å henge over deg,og man må hele tiden jobbe for at de "nye" blir jaga ut så fort som mulig så du selv kan vinne sjiten. OG blander man det hele med masse sol og alkohol så er det ikke rart at folk oppfører seg som dyr der inne..

Edit: En liten kommentar til..Har opplevd mennesker som ikke kan spille brettspill uten å bli til urasjonelle monster som skal vinne for enhver pris og det hele ender med at man må bare avslutte pågrunn av muggen stemning,så når du plasserer en dunge med konkurransemennesker på en plass over lengre tid så vil det bli dritt.

Njæh...

De risikerer fremdeles ikke noe verre ved å bli stemt ut, enn å reise hjem noen dager tidligere fra ferie. Alt ligger til rette for at de kan ha det knallfett mens de er der, med masse liv og moro.

Likevel velger mange å skape et helvete. Vel, de om det. Det kommer ikke ramlende ned i hodet på dem fra himmelen. Det er nettopp fra deres egne hoder jævelskapen hentes fra. Og det tragikomiske er at de mangler skamvett, slik at de faktisk selv tror at det er gudegitte nådegaver de eksponerer for TV-publikum.

Endret av Kamikatze
Skrevet (endret)

Uansett, så gleder jeg meg som en liten unge til morgendagens episode. Blir så spennende å se hva som utløser raserianfallet til Lene. Tipper at Margrethe har gjort noe forferdelig med Alexander.

Endret av Nattens rytter
Gjest MåneSkygge
Skrevet
Njæh...

De risikerer fremdeles ikke noe verre ved å bli stemt ut, enn å reise hjem noen dager tidligere fra ferie. Alt ligger til rette for at de kan ha det knallfett mens de er der, med masse liv og moro.

Likevel velger mange å skape et helvete. Vel, de om det. Det kommer ikke ramlende ned i hodet på dem fra himmelen. Det er nettopp fra deres egne hoder jævelskapen hentes fra. Og det tragikomiske er at de mangler skamvett, slik at de faktisk selv tror at det er gudegitte nådegaver de eksponerer for TV-publikum.

:enig:

Gjest Gjest_ :)
Skrevet

Nummer tre fra venstre kommer nok inn i morgen. Jenta som er nummer seks fra venstre er nok Therese. ;)

Skrevet
Nummer tre fra venstre kommer nok inn i morgen. Jenta som er nummer seks fra venstre er nok Therese. ;)

Tror det kommer 2 jenter, en ny og en "gammel" .... Enter Ida

Skrevet

Hvordan vet du det? Hvor ser du det?

Skrevet
Hvordan vet du det? Hvor ser du det?

I can feeeeeeeeeeeeeeeeel it :)

Gjest Wacmoc
Skrevet
Er jo ikke alle som er med på bildet heller? Jeg finner i alle fall ikke Alexander?

Ja, der sier du noe!

Skrevet
Synes også Lene er pen, hun er bare så dårlig på å sminke seg.

Ser ingen likhet med Keira da.

Lena hadde sikkert vært vakrere om hun ikke hadde sett så bekymret ut hele tid.

Syns ansiktsutrykket skjelden er strålende og smilende, også har det vel litt sammenheng med alt det stygge hun sier om de andre hele tiden.

Jeg syns Iris er utrolig vakker, selv om hun er utstemt. Hun har en flott utstrålig og glitrende øyne. Veldig flink til å sminke seg er hun og!

Skrevet

Hvis Ida kommer inn igjen blir hun sikkert regnet som en "gammel" av de andre "gamle", selv om hun ikke har vært inne i huset på leeeenge.

Så det om at de sier at de vil ha ut de nye for det er mere rettferdig at en "gammel" som har cært der lengst er bare tull.

De stemmer etter de de kjenner best der inne.

Lurer på når de skal innse at NOEN alltid skal måtte dra, ikke alle kan vinne.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...