Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest saklig
Skrevet
Sei mæ, har d klikka for dokk no? No må dokk jaggu ta dokk sammen og sjå at disse diskusjonan begynne å ta litt overhånd. Er dokk sur på Lene så vær saklig i det minste!!! Den dritten Lene må ta i mot her må æ si er rystende.. For dokk he jo ikke peiling på ka faen som skjer på Paradise virke det som. Margrethe veit JÆVLI GODT at Lene og dei andre he prøvd å ta kontakt, men når ho oppføre seg som et førrbainna fjotthau av ei toillpjeska å drit sæ ut, så må ho ikke kom å dytt skylda for det over på de andre. Æ synst Lene he strekt seg jævla langt ... Ho berre ork ikke å være barnepsykolog, og dramaqueena Margrethe må no få høre at ho mangla sosiale antenner og æ kan pinade ikke se kafor ho hoilller på å kuke rundt på Paradise så leng før ho sett seg på flyet hjem.

hahhhahaa, morsom du. Skriv norsk i det minste!

Når man melder seg på et program som PH, så får man jammen meg tåle at folk diskuterer det de ser, og oppførselen. Er jo en grunn til at man kritiserer lene mer enn feks noor! Det at tv3 kansje klipper litt kreativt unnskylder ikke det at lene faktisk sier det hun sier....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er i alle fall ikke et hår bedre enn gjengen på Paradise, sitter her og skriver anonyme personangrep.

Og med hvilken sikkerhet vet dere hva som egentlig foregår på Paradis? Under krigen hadde man noe som het NS-presse, tror du nazipressen gjengav krigens gang slik den egentlig var?

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet
Tenk om Lene faktisk leser det dere skriver, har dere noen gang tenkt på følelsene hennes da?

Det er så utrolig simpelt gjort!!!

Jeg håper virkelig hun sitter å leser dette. Både hun, Karita og Nanna fortjener det, uten tvil.

Skrevet
Dere er i alle fall ikke et hår bedre enn gjengen på Paradise, sitter her og skriver anonyme personangrep.

Det de fleste her reagerer på, er oppførselen til de tre jentene. Det går ikke på personangrep utover det. Synes ikke det er rart at folk blir provosert av regelrett mobbing!

Å kommentere mobbing i ettertid og si at det er forkastelig, er selvfølgelig noe helt annet enn å utføre den fæle mobbingen først. Så det blir litt meningsløst å sammenlikne. ;)

Flott hvis Lene og gjengen leser noe som står her, så skjønner de kanskje at det er helt uakseptabelt å oppføre seg sånn.

Skrevet
Sikkert ikke, men det er mange som er sympatisk innstilt overfor henne.

Nei, dessverre tror jeg ikke det er det lengre.

Hvis du leser innlegg som ble skrevet på begynnelsen av serien, så var de aller fleste veldig positivt innstilt til Lene. Hun var kul, virket oppegående og hadde alltid noe hyggelig å si om de nye deltakerne. Jeg heiet på henne selv.

Det er den horrible oppførselen i de siste episodene som har fått folk til å ombestemme seg. Lene har altså selv snudd seerne mot seg, og det er ganske fortjent.

For øvrig fokuserer du kun på Lene i disse forsvarstalene, noe som tyder på at du neppe er objektiv. Tipper du er eller kjenner henne. Det meste som er sagt her går på oppførselen til de tre jentene, altså ikke spesielt om Lene. Derfor skjønner jeg ikke at det kan være så ille for henne. Men de skjønner jo ikke at de oppførte seg dårlig selv, så forvirrende er det sikkert.

Gjest Catwoman
Skrevet

Alt i alt er det jo tv3 som bestemmer hvem vi skal like og ikke.

For alt vi vet har kanskje Lene vært likedan hele veien.

Bare at i starten så viste tv3 kun de klippene hvor hun var snill og kul og sympatisk, og nå viser de også de klippene hvor hun er bitchy.

Skrevet

Deltagerne i PH gikk nok på TV og var fullstendig klar over at de ville bli omtalt, både av "oss" og media.

Det er deres adferd som PH-deltagere vi kritiserer og angriper - og roser.

Vi liker og vi misliker disse personene, basert på hendelser fra dag til dag.

Er dette så personlig? Nei, jeg tror da ikke det - men, dersom jeg engang i fremtiden skulle trenger en økonomisk rådgiver ville jeg ikke valgt Petter, for han kan jo rive ned huset hvis han ikke får kuse.

Ikke ville jeg ha valgt en psykolog som het Lene heller...

Utenom slike småting - så personlig er ikke mine "angrep" på PH-folket og jeg kan ikke se at det ligger så veldig mye personlig i andres "angrep" heller.

• Liker 1
Skrevet
Og med hvilken sikkerhet vet dere hva som egentlig foregår på Paradis? Under krigen hadde man noe som het NS-presse, tror du nazipressen gjengav krigens gang slik den egentlig var?

Vi kan med sikkerhet vite at deltagerne har sagt de vi ser de sier. Såpass skjønner vel du også? Det er de stygge kommentarene vi reagerer på, og deltagerne har heller ikke benektet det i ettertid ;) Å kalle noen for hore, løsfitte, ønske at de skal bli pult i ræva av en elefant og dø av indre blødninger er, så kraftge utsagn at alle og enhver som vet hva folkeskikk er ville reagert.

For øvrig: Å sammenligne med nazipressen synes jeg er en forferdelig sammenheng. Man sammenligner ikke det som skjer i et reality show med krig. Da vet du altfor lite om hva krig egentlig er!

Skrevet

Selvfølgelig vil deltakere i et sånt program bli diskutert, både på godt og vondt. Dette er nok også deltakerne inneforstått med. Dersom de er veldig hårsåre og har problemer med kommentarer på deres oppførsel i ettertid, er nok kanskje ikke et program som PH det smarteste å være med i, i allefall bør man kanskje være mere forsiktig med sin egen oppførsel. At folk her inne bryr seg om det som skjer og viser empati for de som blir mobbet, er ikke det samme som å si at man mobber tilbake. Jeg ser ikke annet enn at folk her inne sier tydelig i fra hva de syns om denne mobbingen som har pågått og synes det er forkastelig.

Personer som bl.a Lene, som har såpass mye å si om andre, må nok dessverre tåle en god del negative tilbakemeldinger omkring sin egen figur. Men jeg håper da for all del at dette er noe de også tar høyde for.

Nå har det vært så utrolig mange realityprogram, og alle vet at det ikke bare er en lek å delta på noe sånt. Vi hører jo stådig vekk om deltakere som må få psykologhjelp i ettertid. Derfor mener jeg også at disse deltakerne i aller høyeste grad må vite hva de går til.

Lene har vel vært en av de som har vært best likt her inne, men dette snudde da Iris dro. Da tok hun litt over showet og har siden vært svært frekk mot enkelte deltakere.

At tv3 klipper og viser det de vil vi skal se er selvfølgelig en selvfølge, men vi kan ikke annet enn å reagere på det vi ser. Hva som evt kunne skjedd, men som tv3 ikke viser, er det umulig å ta stilling til. Men ønsker man om deltaker å bli likt av folket, så må man også være forsiktig med hva man sier å gjør, sånn er det i alle sammenhenger..

Skrevet
Det burde du (eller for å la oss lure av deg, "hun") strengt tatt tenkt på før du ("hun") meldte seg på Paradise og fremsto som så til de grader usympatisk.

Er du ikke i stand til å takle konsekvensene av å være med på et slikt show, ikke meld deg på.

Men det gjelder ikke Margrethe eller ?

Skrevet

:enig:

Gjest MåneSkygge
Skrevet (endret)
:enig:

De fleste som kommenterer oppførselen til jente trioen kommer ikke med personangrep men reaksjoner på deres uakseptable oppførsel og mobbing av ett annet menneske der inne. Det er noe helt annet enn å mobbe selv.

Edit: Mente å sitere innlegget over den jeg gjorde.

Endret av MåneSkygge
Skrevet

Ser ikke at Margrethe ikke takler konsekvensene jeg, Syns derimot hun takler deg svært bra. hadde jeg blitt mobbet på den måten, hadde jeg nok sutret meg hjem for lenge siden.

Skrevet
Margrethe sa vel rett ut at hun var glad at han dro og at hun ikke likte ham noe særlig, det er stor forskjell fra det å si at noen er naive hva spillet angår.

Tror vel det er et par til som har sagt det samme, bare om en annen person.

Men da er det greit? Bare fordi det er dem som vil det sånn? hehe...

Etter at han siste dro her om dagen, da kasta jo dem seg rett på flaska..

Ikke no "ta det rolig" å tenk på han som måtte reise greier.

Er det noe enkelte av folka der inne er flinke til , så er det å snakke med

to hoder. Dem kan si det samme selv, men ettersom det er dem som sier det

så er alt greit ^^; Men er det noen dem ikke liker som sier det samme , så er det

et helvete :)

Skrevet
Pøh, Lene er 24.

Slutt å plag henne.

Hun er da i alle fall 25. Vi så jo at hun feiret 25 årsdagen på Paradise.

Jeg synes det ikke er mulig å sammenligne en krig med PH. Og det er jo ikke slik at tv 3 tvinger deltagerne til å komme med uttalelser. Alt vi ser på tv har deltagerne faktisk sagt og det er mange av disse uttalelsene som her blir kommentert.

Margrethe takler situasjonen mye bedre enn jeg hadde gjort i alle fall. Det er ikke akkurat lett og få "alle" de andre deltagerne imot seg på den måten der. Og i tillegg høre på alle de negative kommentarene om deg selv.

Skrevet

Lene var kanskje koselig til å starte med, men da Mats måtte pakke så :klikk ^^;

Da fant hu ut at hu ikke bare kunne henge på en kar serien ut.

Da ble det game on som hu sier hele tiden og hu ble totalt paranoid.

Angrep alle som var og har fortsatt med det siden.

Vil nå si at de fleste (lene nanna petter noor) har dobbelt moral så det holder.

Dem angriper folk for ting dem gjør, men gjør akkurat det samme selv.

Flaut at folk ikke klarer å se seg selv , men bare hva andre gjør.

Skrevet

Men, selv om dere ikke liker utbruddene hennes, så må vi vel enes om at hun i alle fall rent fysisk sett er den mest attraktive deltakeren på Paradise (høye kinnben osv;) Margrethe ser ikke ut uten sminke.

Skrevet
Men, selv om dere ikke liker utbruddene hennes, så må vi vel enes om at hun i alle fall rent fysisk sett er den mest attraktive deltakeren på Paradise (høye kinnben osv;) Margrethe ser ikke ut uten sminke.

Det kommer vel an på øyet som ser, men hva spiller vel egentlig det for rolle? Hvem man liker har vel ingenting med utseende dems å gjøre??

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg heier fortsatt på lene jeg.

Man er veldig tett på hverandre der inne med en god del drama og forskjellige personer, så jeg sjønner godt at det renner over for mange av dem. Greit at måten de behandler Margrethe på er langt over streken, jeg vil ikke forsvare mobbing, men vi får ikke se alt som skjer der. Tv3 fremstiller det nøyaktig slik de vil. De aller fleste har sagt en god del stygge ting der inne, men jeg går ut ifra at alle sier ting i sinne eller frustrasjon som man ikke nødvendigvis står helhjertet bak i ettertid.

Skrevet
Jeg heier fortsatt på lene jeg.

Man er veldig tett på hverandre der inne med en god del drama og forskjellige personer, så jeg sjønner godt at det renner over for mange av dem. Greit at måten de behandler Margrethe på er langt over streken, jeg vil ikke forsvare mobbing, men vi får ikke se alt som skjer der. Tv3 fremstiller det nøyaktig slik de vil. De aller fleste har sagt en god del stygge ting der inne, men jeg går ut ifra at alle sier ting i sinne eller frustrasjon som man ikke nødvendigvis står helhjertet bak i ettertid.

Signerer denne :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...