Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3461 Skrevet 22. april 2009 Jeg heier ikke på Margrethe fordi noen har vært slemme mot henne. Hva er det for noe da?
missluna Skrevet 22. april 2009 #3462 Skrevet 22. april 2009 Jeg heier ikke på Margrethe fordi noen har vært slemme mot henne. Hva er det for noe da? ??
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3463 Skrevet 22. april 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=572091 Jaja, Nanna har i det minste litt vett i etterkant i forhold til Lene... Det virker jo ikke som om Lene angrer i det hele tatt....
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3464 Skrevet 22. april 2009 (endret) http://www.side2.no/tv/article2609330.ece Syns dette ble litt svakt. Syns det var bra at triana brøt inn Jeg klarer ikke tro på det etter så stygge som de var mot M Men er glad de faktisk sier unnskyld, det er jo positivt Endret 22. april 2009 av dragonfly
*Nessa* Skrevet 22. april 2009 #3465 Skrevet 22. april 2009 Jeg heier ikke på Margrethe fordi noen har vært slemme mot henne. Hva er det for noe da? for de andre fortjener å vinne da el? Djis
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3466 Skrevet 22. april 2009 Jeg synes det er litt morro at noen tror at programlederen selv har tatt initiativ til å stoppe mobbinga og at alt kommer fra hjertet hennes. Talen var desverre innøvd fra et manus men hun leste det opp bra.
Ole27 Skrevet 22. april 2009 #3467 Skrevet 22. april 2009 Vedder ganske mye på at Lenes "unnskyldning" til Margrethe på slutten der kommer etter sterk oppfordring fra produsentene, de så tydeligvis at dette ville være noe folk reagerte sterkt på og at en slik unnskyldning sikkert kan gjøre folk noe vennligere stillt overfor henne i ettertid.
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3468 Skrevet 22. april 2009 Jeg synes det er litt morro at noen tror at programlederen selv har tatt initiativ til å stoppe mobbinga og at alt kommer fra hjertet hennes. Talen var desverre innøvd fra et manus men hun leste det opp bra. Innøvd eller ikke hun mente det i hvertfall så det ut som. Applaus til Triana
Gjest Langsyne Skrevet 22. april 2009 #3469 Skrevet 22. april 2009 Margrethe kan sette seg på flyet til Langtvekkistan, ka faen va det som fikk ho til å melde seg på PH? Ho mangla sosiale antenner, plutselig kan hun snakke og smile! Falske bitch! Hm..? :klø: Har bare fått med meg noen episoder av PH og har virkelig vurdert å bare la være de siste dagene pga all mobbinga. Blir rett og slett for leit og slitsomt å se på og er kjempe lei av å se drama på tv, egentlig. MEN er det noe som irriterer meg så er det slik urettferdighet som M har blitt utsatt for. Og når voksne mennesker mister såpass mye fatningen og lar seg selv være så SLEM og usaklig blir det så sinnsykt, sinnsykt leit å se på. Søren at det skal være sånn! Hva skjer egentlig? Man skal stille opp når noen blir mobbet, man skal da ikke stå å se på at en jente eller medspiller blir utfryst og så dårlig behandlet(jeg lurer på hvor mange timer M hadde trengt hos psykologen etter dette oppholdet, jeg. Hun er blitt skikkelig "trødd på" på tv og på en kjempe usaklig og urettferdig måte). Jeg lurer rett og slett på om Lene er helt frisk?
waco Skrevet 22. april 2009 #3470 Skrevet 22. april 2009 Det er vel ingen som tror at det var trianna selv som kom på dette. At hun ikke har fått forhåndsføringer fra paradise-hotelprosjektledelsen eller at hun har fått beskjed om hva hun skal si og ikke si. Trianna kunne aldri laget egne regler etter sitt eget forgodebefinnende, ingen tror vel det heller håper jeg?
Gjest Kråkaa Skrevet 22. april 2009 #3471 Skrevet 22. april 2009 Jeg synes det er litt morro at noen tror at programlederen selv har tatt initiativ til å stoppe mobbinga og at alt kommer fra hjertet hennes. Talen var desverre innøvd fra et manus men hun leste det opp bra. De har nok gått igjennom hva hun skulle si..Men synes Triana gjorde en god jobb. Hun virka små pissed og det var på sin plass.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3472 Skrevet 22. april 2009 Det er vel ingen som tror at det var trianna selv som kom på dette. At hun ikke har fått forhåndsføringer fra paradise-hotelprosjektledelsen eller at hun har fått beskjed om hva hun skal si og ikke si. Trianna kunne aldri laget egne regler etter sitt eget forgodebefinnende, ingen tror vel det heller håper jeg? Det virker faktisk som noen her mener at Triana er helten i PH nå.
Sarah85 Skrevet 22. april 2009 #3473 Skrevet 22. april 2009 Helt på sin plass ja, om enn for sent. Men de kunne godt ha sendt ut flere samtidig, både Lene, Karita og Nanna. Men vi må vel godta å holde ut med de andre to tussetrollene en stund til...
Ole27 Skrevet 22. april 2009 #3474 Skrevet 22. april 2009 Det er vel ingen som tror at det var trianna selv som kom på dette. At hun ikke har fått forhåndsføringer fra paradise-hotelprosjektledelsen eller at hun har fått beskjed om hva hun skal si og ikke si. Trianna kunne aldri laget egne regler etter sitt eget forgodebefinnende, ingen tror vel det heller håper jeg? Selvsagt, men det var digg å se hurpetrynene få passet påskrevet. Skulle vært dobbeltepisode idag, så vi fikk sett hele Pandoras
Gjest 123 Skrevet 22. april 2009 #3475 Skrevet 22. april 2009 Petter virker som ein stor drittunge, som har ingen egne meininger. Og slikker jentene langt oppover ryggen. Blir rett å slett uvel av å se på han. Håper Therese er tøff nok til å sende Lene heim.
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3476 Skrevet 22. april 2009 Det virker faktisk som noen her mener at Triana er helten i PH nå. Greit Applaus til TV3! Triana er jo ansikte man retter seg mot her da siden det var hun som sa det. Det er greit at det ikke er hun som har skrevet det, men er sikker på at hun mente det hun og. Så bøyer seg for Triana og alle bak henne som har skrevet dette! :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3477 Skrevet 22. april 2009 Jeg synes det er litt morro at noen tror at programlederen selv har tatt initiativ til å stoppe mobbinga og at alt kommer fra hjertet hennes. Talen var desverre innøvd fra et manus men hun leste det opp bra. Jeg synes det hørtes ut som om talen kom rett fra hjertet. Hørte jo tydelig forskjellen før og etter. Men selvfølgelig skjønner vi jo at det ikke var Triana som kom på opplegget med at en måtte sendes hjem.
Gjest Figaro Skrevet 22. april 2009 #3478 Skrevet 22. april 2009 http://www.side2.no/tv/article2609330.ece Syns dette ble litt svakt. Syns det var bra at triana brøt inn Jeg klarer ikke tro på det etter så stygge som de var mot M Men er glad de faktisk sier unnskyld, det er jo positivt Selv om de sier unnskyld er jo ikke det nødvendigvis forenelig med at de føler anger. Det er i dette tilfellet et tomt ord.
Tullpia Skrevet 22. april 2009 #3479 Skrevet 22. april 2009 Bra at det ble grepet inn, men synd at Lene ikke hadde vett nok til å sende seg selv hjem. Nanna "tok en for felleskapet" som de så pent kaller det. Dronning Lene fører an saueflokken... Og hva er det Andrè? "Jeg gir faen?!?" For en gjøk. Håper det kommer inn en ny gutt som Margrethe kan danne par med. Om Therese utnytter fredningen sin med å sende ut Lene (forutsatt at hun får velge partner sist) så står den gamle gjengen svakt der inne. Tror hun er tøff nok til det siden hun valgte å splitte Petter og Nanna. Nattens rytter tror jeg faktisk er et forumtroll som sier det han kan for provosere mest mulig.
VirreVapp Skrevet 22. april 2009 #3480 Skrevet 22. april 2009 Utroooolig irriterende at jeg ikke fikk sett det i dag.. Og hva skjeeer med webtv på tv3??? Men bra noe skjedde i dag Orker ikke se på mer mobbing og vonde ting!
Fremhevede innlegg