Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lene må gå å legge seg snart. TRIANA HEN ER DU

Skrevet

Fy faen jeg blir så kvalm av Lene..... hadde hun sitti og flirt sånn foran meg er jeg redd for at det hadde klikket for meg.....

æsj for et kvinnfolk....

Skrevet (endret)

NEEEEJ!!!!!!

Reklame sux

Endret av dragonfly
Skrevet

NÅ skjer det!!!!

NEIIIIIIIIIIIIIIII!!!! Reklame!!!

Skrevet (endret)

argh da var det reklame igjen :(

(Nils, slå av den motor'n. Slå av motor'n sier jeg! Du er ikke tøff hvis du tror det! Vet sønnen din om dette her Nils? Hihi den guttungen er så søt i de reklamene)

Endret av Megana
Skrevet

Hva er det lene tror? at margrethe skulle ville være venn med en som har oppført seg sånn som henne? Og hvorfor har hun så vanskelig for å takle at ikke alle vil være bestiser med henne?

Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet

Blikket til Kevin da Triana kom var kult... Det så ut som han frydet seg litt :)

Gjest Wacmoc
Skrevet
Fy faen jeg blir så kvalm av Lene..... hadde hun sitti og flirt sånn foran meg er jeg redd for at det hadde klikket for meg.....

æsj for et kvinnfolk....

Tror jeg hadde slått hu om jeg var Margrethe. Er ikke sånn, egentlig. Men sånn som de holder på hadde jeg ikke takla.. Stakkars jente.. Og faen å drittsekk Andrè var...

Huff, kjenner jeg blir kvalm her jeg sitter..

Skrevet

De er så drøye!

Håper virkelig det får konsekvenser for Lene og at hun ryker på hue ut fort som bare det!

Nanna og Noor kunne også gått for min del!

Gjest Gjest_Gro_*
Skrevet (endret)

Lene mangler både selvinnsikt og empati, og ho skal bli psykolog! Er det bare meg som syns det er litt sært?

Endret av Scorpina
Skrevet

Håper det blir slått hardt ned på mobbegjengen her nå, ellers blir jeg veeeeldig sur!!

Skrevet

Jeg blir faktisk fysisk kvalm av å høre på Lene. Og forbannet!!!! Holder på å rable for meg

Skrevet

Ganske mange jeg kunne tenke meg å se dra nå altså.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...