Gå til innhold

paradise hotel

blåmeisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da blir det vel ikke jentesex... :klø:

Igjen, det var en spøk. Ikke en særlig god en men jeg kunne ikke dy meg!

Unnskyld Petter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Noor utalt seg om det siden alle tror det er henne? Lene og Nanna klinte jo en gang der inne.

Men da blir jo Lene selv en LesbiskPedoHore? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Noor utalt seg om det siden alle tror det er henne? Lene og Nanna klinte jo en gang der inne.

Men da blir jo Lene selv en LesbiskPedoHore? :fnise:

Lene skal ut i dag... Håper jeg.

Blir nok Nanna+Camilla eller Noor+Camilla.

Kan ikke tenke meg M er med,og Noor liker ikke Nanna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene skal ut i dag... Håper jeg.

Blir nok Nanna+Camilla eller Noor+Camilla.

Kan ikke tenke meg M er med,og Noor liker ikke Nanna. :)

Nei, det blir selvsagt Nanna + Karita, som deretter vil prøve å få med seg Noor og Camilla til å mobbe Margrethe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sara_*

Jeg syns det var utrolig slemt av disse jentene å behandle Margrethe sånn.. Og at så klart det ikke burde skjedd.. Men samtidig så er det veldig vanskelig å sette seg inn i settingen med å være på PH. Jeg trur helt klart at når man er der inne så blir ting veldig intenst. Sier ikke at det er unnskyldning for Lene eller noe.. Jeg vil jo også tru at tv3 har klipt til det værste av det som skjedde med mobbingen av Margrethe. Men syns det er sterkt av Margrethe at hu ikke slenger noe dritt tilbake. Det ska hu ha kreditt for eller at a går ut av rommet eller noe sånt når det skjer.

men samtidig så trur jeg ikke Lene er noe dritt kjerring egentlig. Men jeg trur det kan være ganske psykisk slitsomt å være inne der og at det helt klart går inn på fler av dem..

Det blir veldig spennende så skje hva som skjer under pandoras i dag.. gleder meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men syns det er sterkt av Margrethe at hu ikke slenger noe dritt tilbake.

Jeg hadde gitt henne mer cred om hun hadde gitt Lene en på trynet. Hun skulle tatt en Martin Schanke på Lene. Han satte seg jo virkelig i respekt da han slo til den politikerklysa fra AP. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir selvsagt Nanna + Karita, som deretter vil prøve å få med seg Noor og Camilla til å mobbe Margrethe.

What ? Det er snakk om hvem som har jentesex nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor har dere fått dette om lesbesexen fra egentlig? :S

Står i se og hør... Noor sa på nett at hun hadde hatt sex med jenter 3 ganger, hvor hun sa med hvem 2 av de var og den 3 ville hun ikke si... :P

Så er nok henne her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel Nanna som har sex med Lene for å unngå at Lene blir hivd på huet og ræva ut derfra. Hvis de har sex så blir de jo et par. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke klokken bli 21:30 snart ??

Har aldri vært så spent på ph episoden som i kveld...

IKKE si hva som skjer hvis noen vet..

Vil beholde spenninga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært konge om TV3 hadde overrasket deltakerne i finalen og sagt at ingen av dem får noen premie pga ufyselig oppførsel. Det er jo egentlig ingen av dem som fortjener å vinne uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke klokken bli 21:30 snart ??

Har aldri vært så spent på ph episoden som i kveld...

IKKE si hva som skjer hvis noen vet..

Vil beholde spenninga ;)

Hva om ingen ryker ut da, og Lene får fortsette som før? Det kan jo hende at Nanna begynte å grine bare fordi Triana kommenterte utseendet hennes eller noe. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Det hadde vært konge om TV3 hadde overrasket deltakerne i finalen og sagt at ingen av dem får noen premie pga ufyselig oppførsel. Det er jo egentlig ingen av dem som fortjener å vinne uansett.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Nanna sa til Margrethe at "til og med Negar er et bedre menneske enn deg", sa Kevin noe ala "Dette er en av grunnene til at du er for ung for meg" til Nanna.

Det var utrolig kult!

Og selvsagt sutret Nanna over det etterpå ... Yjihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...