Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
HA HA!! Hva var det han sa???

Håper den gror mye, har mye growth, de snakker mye norsk engesk slang...

Særlig bærumsrampen Petter!

Han sa han håpet han var en "grower" :fnise: Bra det uttrykket han fikk etter han hadde sagt det! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, nå har jeg sett gårsdagens episode. For en jentegjeng. Ikke lett å være Margrethe der inne.

Såvidt jeg forstår på et av intervjuene hun hadde så prøver hun jo f.eks. å prate med Karita, men møter bare en kald skulder. Og slik er det vel mye med de andre jentene også.

Herlig da. Så lett for de andre å sitte å prate så utrolig mye drit om henne og gir henne ikke en sjanse i det hele tatt. Hadde jeg vært Margrethe så hadde heller ikke jeg vært så fryktelig kontaktsøkende med jentene. Det skal vel ikke så mye til for å merke at de ikke vil ha kontakt med henne.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Uff, nå har jeg sett gårsdagens episode. For en jentegjeng. Ikke lett å være Margrethe der inne.

Såvidt jeg forstår på et av intervjuene hun hadde så prøver hun jo f.eks. å prate med Karita, men møter bare en kald skulder. Og slik er det vel mye med de andre jentene også.

Herlig da. Så lett for de andre å sitte å prate så utrolig mye drit om henne og gir henne ikke en sjanse i det hele tatt. Hadde jeg vært Margrethe så hadde heller ikke jeg vært så fryktelig kontaktsøkende med jentene. Det skal vel ikke så mye til for å merke at de ikke vil ha kontakt med henne.

:Nikke:

Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet

Verre forsamling med kvinnfolk skal du lete lenge etter (ikke margrethe da), jeg spyr! :tristbla: Spesielt Karita, Nanna og Lene, i den rekkefølgen.

Karita er så usmakelig og bitchy.. hadde heller ikke gjort en innsats for å bli kjent med henne. Nanna er helt sprø.. Lene virker så utrolig sint hele tiden.

Skrevet

Fy søren for en bitch Karita er..De andre jentene også(utenom Margethe), men jeg synes hun er verst av dem. Skikkelig frekk, baksnakkende drittkjerring. :riste:

Nanna er på en sterk andreplass med elefantkommentaren sin.

Skrevet

Margrethe= ensom kåt jente med store problemer søker ung uerfaren gutt som kan manipuleres.

Jeg blei forresten kvalm når de rotet i kofferten hennes der alt luktet og så skittent ut. De fant ikke parfyme men løssilikoninnlegg med masse hår på og tannbørsten liggende løst. Grøss....

Skrevet

Karita virker som en mobber. Kanskje hun har et veldig behov for å føle at hun hører hjemme i gjengen og viser det ved å være ekstra slem mot Margrethe.

Det er ungdomsskoletakter å ignorere noen som prater til en når man sitter rundt samme bord. Det blir bare for dumt.

Margrethe er søt, oppegående, har fin kropp og virker veldig ålreit. Jeg tipper de andre jentene føler seg truet av henne.

Og hva er det maset med at Alex er så mye yngre enn henne? Herregud, gutten er da ikke umyndig.

Skrevet

Jeg får også mer og mer avsmak for Karita. Har aldri før merket meg at noen faktisk har blitt sure for at noen har "tatt" partneren deres, herregud, Margrethe måtte jo velge en! De ande takler det jo helt fint når de mister partneren sin til en annen, siden de er klare over at det er en del av spillet, men Karita har tydeligvis misforstått noe der. Håper inderlig at hun ryker neste gang en jente skal ut.

Skrevet

ja, er det ikke større forskjell på desperado (nanna) og slesken (kevin)?

Skrevet

syntes Noor og Karita er di værste møkka kjerringene der inne.. di er fader så ekkle mot andre at fy! men alle er jaggu slemme mot hu Margrethe.. liker Margrethe jeg virker som ei kjempejente..

Gjest Tanita
Skrevet

Respektløst at hu tok seg et bad i varmen? Hu kjente han jo ikke og de oppførte seg som om han hadde dødd! Og all drittslenginga om henne bare pga det... Skulle tro enkelte der inne var ti år...

Håper de får ut Karita. Ekle kvinnemenneske som snur seg med vinden.

Skrevet

Stakkars Margrete. Greit nok at hun er laus, men fy flate så mye hun får gjennomgå av de andre. Spesielt Lene er hårsår. HVA SÅ om Margrete BADA fremfor å sippe sammen med de andre over hun fyr hun ikkje kjente? Hva så om hun har god kontakt med guttene? Hadde jeg skulla komt inn og blitt møtt med den uvenneligheten til klan-jentene, hadde også jeg snudd meg til gutta.

Lene sier hun ikke har lyst til å være sammen med slike mennesker.. Jeg kunne aldri forblitt venner med folk som er så hårsåre og snevre i oppfattelsen som Lene og Nanna. Hva skjer med å ta det med en klype salt da? Le litt av det? Dessuten er jo ikke de andre jentene spesielt inkluderende og inviterende ovenfor Margrete. De sitter jo bare på ræva og venter på at hun skal komme til dem.

Den klanen består av bortskjemte ungdommer. De mangler totalt perspektiv.

Hvordan tror dere at dere hadde komt overens der inne?

Gjest TittTitt
Skrevet

Jeg er helt sjokert over jentene der inne. At det går an?! Jeg blir helt paff, og ville aldri anstrengt meg for å bli venner med slike falske jenter som det der. Da snakker vi Nanna og Karita spessielt. Og Lene. Jeg liker Lene, men.. Nei fysj!

Jeg hadde knekt sammen jeg, om jeg hadde vært Margrethe....

Alle har noe som kan misslikes av andre, men hva er greien med å psyke såå ned? Nanna, Noor, Lene og Karita er langt i fra perfekt. Ikke hun nye heller. Men hva så om hun vil heller henge med guttene, eller at hun liker sex? Jeg elsker sex og jeg syntes det er bedre å henge med kamerater, enn jenter. Jenter er jævla kyniske og skal alltid være bedre enn de andre jentene som er rundt seg. Nei, sånn der jenteklikker som de, holder jeg meg langt unna!

Skrevet

Da er det Paradise tid igjen!

Skrevet

Bare meg som synes André ligner på Ben Stiller? :ler:

Skrevet

Karita virker jo direkte hatefull! Hun blir rasende bare av å tenke på Margrethe!

Stakkar Karita, hun har nok litt mindreverdighetskomplekser. Hun er svært lite tiltrekkende, har dårlig klesstil, virker temmelig blåst og er generelt veldig harry.

Skrevet
Bare meg som synes André ligner på Ben Stiller? :ler:

Hehe.. Når du sier det, kan jeg kanskje klare å se en likhet! :fnise: Syns han virker merkelig jeg. Veldig "stiv" i holdningen liksom og ser litt "brent" ut. Stiv og brent :ler: Og kanskje heller ikke den skarpeste kniven i skuffen. Men virker snill da, det skal han ha :)

Skulle nesten ønske jeg var Margrethe på Pandoras eske i dag, skulle virkelig fått sagt hva jeg mente ja! Men man blir vel litt ordknapp når man sitter der og har alle mot seg er jeg redd..

Skrevet

Håper de nye får til noe. Kan jo få ut en av de gamle gutta siden Andre er fredet, selv om det er jentene det egentlig vil ha ut da.

Skrevet

Skulle ønske noen tok den diskusjonen med de jentene altså. Hadde det vært meg så skulle jeg sagt akkurat hva jeg synes!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...