Ole27 Skrevet 7. april 2009 #1141 Del Skrevet 7. april 2009 Vi hadde ikke sex, sier Iris: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=541385 Øystein kan ikke ha sex, vanskelig å posere og holde på sveisen mens man jukker på. Han fremstår for meg som en helt a-seksuell type, en sånn som bare blir kåt av å se seg selv i speilet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1142 Del Skrevet 7. april 2009 Verdt å huske at det ikke er så lett å sminke seg når man skal foran kamera hvis man ikke har gjort det før da:) Man må jo legge på en del ekstra, men samtidig ikke for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. april 2009 #1143 Del Skrevet 7. april 2009 MEn altså! Jeg har ikke fått med meg når Iris plutselig ble så mislikt at resten av gjengen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1144 Del Skrevet 7. april 2009 Prikke på skulderen ?? Javel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1145 Del Skrevet 7. april 2009 Når Lene begynte å bli Ms. Bitchy og si at Iris var falsk. Etter at Nanna røyk ut. Også var det i går når Kevin begynte å bable om noe Iris hadde sagt for leeeenge siden. Ellers har ikke jeg fått med meg noe mer. Var det noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. april 2009 #1146 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg synes nå Nanna er grusom jeg da. Iris liker jeg faktisk, hvorfor skal alle plotte seg mot henne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 7. april 2009 #1147 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Tørk tårene og stå for hva du gjør - jeg tror ikke hun er spesielt lei seg egentlig.. Hun kunne valgt at Iris skulle bli. Endret 7. april 2009 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole27 Skrevet 7. april 2009 #1148 Del Skrevet 7. april 2009 Der ser man hvorfor Nanna er grusom. Shit å gjøre slikt mot venninna ... men men, ding dong the bitch is gone. Nanna ut next!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 7. april 2009 #1149 Del Skrevet 7. april 2009 Tørk tårene og stå for hva du gjør - jeg tror ikke hun er spesielt lei seg egentlig.. Hun kunne valgt at Iris skulle bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. april 2009 #1150 Del Skrevet 7. april 2009 Tørk tårene og stå for hva du gjør - jeg tror ikke hun er spesielt lei seg egentlig.. Hun kunne valgt at Iris skulle bli. Enig. Hvis det var så grusomt så kunne hun ha stemt annerledes. Men LENE! Det er jammen meg en twofaced bitch altså. Hun er jeg IKKE fan av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 7. april 2009 #1151 Del Skrevet 7. april 2009 Moro med backstabbing Hadde absolutt trodd at Karita skulle ut.. Forstår ikke helt hva som skjedde med Iris, hvorfor hater Lene henne og alle syns hun er falsk? Og hvor var han nye gutten på avstemningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole27 Skrevet 7. april 2009 #1152 Del Skrevet 7. april 2009 Enig. Hvis det var så grusomt så kunne hun ha stemt annerledes. Men LENE! Det er jammen meg en twofaced bitch altså. Hun er jeg IKKE fan av! Lene sier iallefall det hun mener, og hun har jo sagt rett ut til Iris hva hun mener. Bitch, ja kanskje, men det er ikke nødvendigvis negativt. Babe In Total Control of Herself Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 7. april 2009 #1153 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg liker Lene, synes hun er tøff, og artig at det blir litt action på hotellet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1154 Del Skrevet 7. april 2009 Lene er så frekk og storkjefta at det er ikke gøy engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbæret Skrevet 7. april 2009 #1155 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg liker Lene, synes hun er tøff, og artig at det blir litt action på hotellet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 7. april 2009 #1156 Del Skrevet 7. april 2009 Hvem har liksom Iris dolket i ryggen? For DET har ikke jeg fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. april 2009 #1157 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Lene er så frekk og storkjefta at det er ikke gøy engang Joda, jeg synes også det er bra at hun sier det hun mener og alt sånn, menmåten hun sier det på er ikke noe som tiltaler meg. Endret 7. april 2009 av Joker'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red headed girl Skrevet 7. april 2009 #1158 Del Skrevet 7. april 2009 Ikkje at Iris var min storfavoritt, så tok det ikkje så tungt at ho skulle ut idag.. MEN, ka er greia med den impuls-backstabbinga?! Eg har ikkje fått med meg at Iris har vore så fæl.. Klart, ho er "ruttisen", og har nok hatt god kontroll på det dei dreiv med, så skjønna at Lene rett og slett såg seg lei på at ho hersa andre rundt, men ærlig talt.. Og ka er greia med Nanna og alle krokodilletårene sine? Get a grip. Ho kunne jo lett ha valgt Iris, eg ser ikkje koffor ho valgte Karita i heile tatt.. Men det viser vel igrunn kem som egentlig skulle vore ute først! Ellers ler eg litt kver gang alle snakka om ærlighet, og at dei ikkje lika uærlige folk osv. Fair enough, men er det igrunn ein einaste person der inne som med handa på hjertet kan sei at dei har vore ærlige heile veien, og at dei ikkje spilla med i spillet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1159 Del Skrevet 7. april 2009 Vanskelig å komme i halsen på Noor ihvertfall! "Du er heit" Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toffee Skrevet 7. april 2009 #1160 Del Skrevet 7. april 2009 Lene har blitt mer og mer bitchy ja. Slitsomt å se på.. Lurer også på NÅR Iris gikk bak ryggen hennes? Og æsj, jeg så nettopp Noor kline med han nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg