Gå til innhold

paradise hotel

blåmeisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Verdt å huske at det ikke er så lett å sminke seg når man skal foran kamera hvis man ikke har gjort det før da:) Man må jo legge på en del ekstra, men samtidig ikke for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Når Lene begynte å bli Ms. Bitchy og si at Iris var falsk. Etter at Nanna røyk ut. Også var det i går når Kevin begynte å bable om noe Iris hadde sagt for leeeenge siden.

Ellers har ikke jeg fått med meg noe mer. Var det noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tørk tårene og stå for hva du gjør - jeg tror ikke hun er spesielt lei seg egentlig.. Hun kunne valgt at Iris skulle bli.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser man hvorfor Nanna er grusom. Shit å gjøre slikt mot venninna ... men men, ding dong the bitch is gone. Nanna ut next!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørk tårene og stå for hva du gjør - jeg tror ikke hun er spesielt lei seg egentlig.. Hun kunne valgt at Iris skulle bli.

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n

Enig. Hvis det var så grusomt så kunne hun ha stemt annerledes.

Men LENE! Det er jammen meg en twofaced bitch altså. Hun er jeg IKKE fan av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Moro med backstabbing :hoppe:

Hadde absolutt trodd at Karita skulle ut.. Forstår ikke helt hva som skjedde med Iris, hvorfor hater Lene henne og alle syns hun er falsk? Og hvor var han nye gutten på avstemningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Hvis det var så grusomt så kunne hun ha stemt annerledes.

Men LENE! Det er jammen meg en twofaced bitch altså. Hun er jeg IKKE fan av!

Lene sier iallefall det hun mener, og hun har jo sagt rett ut til Iris hva hun mener. Bitch, ja kanskje, men det er ikke nødvendigvis negativt. Babe In Total Control of Herself :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Joker'n
Lene er så frekk og storkjefta at det er ikke gøy engang

:jepp:

Joda, jeg synes også det er bra at hun sier det hun mener og alt sånn, menmåten hun sier det på er ikke noe som tiltaler meg.

Endret av Joker'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje at Iris var min storfavoritt, så tok det ikkje så tungt at ho skulle ut idag..

MEN, ka er greia med den impuls-backstabbinga?! Eg har ikkje fått med meg at Iris har vore så fæl.. Klart, ho er "ruttisen", og har nok hatt god kontroll på det dei dreiv med, så skjønna at Lene rett og slett såg seg lei på at ho hersa andre rundt, men ærlig talt..

Og ka er greia med Nanna og alle krokodilletårene sine? Get a grip. Ho kunne jo lett ha valgt Iris, eg ser ikkje koffor ho valgte Karita i heile tatt.. Men det viser vel igrunn kem som egentlig skulle vore ute først!

Ellers ler eg litt kver gang alle snakka om ærlighet, og at dei ikkje lika uærlige folk osv. Fair enough, men er det igrunn ein einaste person der inne som med handa på hjertet kan sei at dei har vore ærlige heile veien, og at dei ikkje spilla med i spillet? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene har blitt mer og mer bitchy ja. Slitsomt å se på.. Lurer også på NÅR Iris gikk bak ryggen hennes?

Og æsj, jeg så nettopp Noor kline med han nye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...