gullego Skrevet 12. februar 2009 #41 Del Skrevet 12. februar 2009 Hm.... den store singeldagen ute på by'n altså??! Jasså jasså. det er min teori jah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 12. februar 2009 #42 Del Skrevet 12. februar 2009 *tøff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 14. februar 2009 #43 Del Skrevet 14. februar 2009 Noen som har fått noe idag da? Kanskje av en hemmelig beundrer eller en dere dater? Ikke jeg. Men jeg forventa heller ikke å få noe av noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. februar 2009 #44 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvor er det singelparty? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvor er det singelparty? Eneste singelfesten jeg vet om i Oslo er den sukker skal ha på stratos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. februar 2009 #46 Del Skrevet 14. februar 2009 Eneste singelfesten jeg vet om i Oslo er den sukker skal ha på stratos.. Okei, får bare satse på at hele oslo er et stort singelparty i dag da Det er jo sånn det som regel er uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Okei, får bare satse på at hele oslo er et stort singelparty i dag da Det er jo sånn det som regel er uansett. Ja i hvert fall ca 300 (siden det står at stratos kan ha ca 280 stk) av Oslo befolkning eller kanskje fra andre steder i landet og.. Endret 14. februar 2009 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 14. februar 2009 #48 Del Skrevet 14. februar 2009 etror nok at det er en stor sjanse for at det er endel single på byn i dag. Alle de andre er vel opptatt med sine kjære i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 14. februar 2009 #49 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg får besøk av veninna mi, vi skal kose oss med reker. Bare en stille rolig kveld med masse skravling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå