Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #21 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg ville ikke vært klar over dagen hadde jeg ikke sett denne tråden, så ingenting spesielt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 8. februar 2009 #22 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) ... Endret 4. mars 2009 av Don Giovanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlnextdoor Skrevet 9. februar 2009 #23 Del Skrevet 9. februar 2009 Først skal jeg få sendt røde roser til min store crush (som ikke vil ha meg), og så skal jeg på byen å drekke meg dritings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 9. februar 2009 #24 Del Skrevet 9. februar 2009 Skal jobbe, så barnebursdag eller fest. Evt. bare sitte alene hjemme og kose meg Tenker ikke over at det er Valentines, kommer ikke til å påvirke meg særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -usikker Skrevet 9. februar 2009 #25 Del Skrevet 9. februar 2009 Skal jobbe, så barnebursdag eller fest. Evt. bare sitte alene hjemme og kose meg Tenker ikke over at det er Valentines, kommer ikke til å påvirke meg særlig. kan jeg sende et kort til en det er komplisert til? høres merkelig ut, i know... men han bor ikke i samme by, vi har hatt noe på g en måneds tid...men så ble vi begge litt usikker, kanskje mest han.. og nå har vi ikke like mye kontakt.. men har lyst å gjøre noe på valentins dagen... men kanskje han blir redd?? jeg er så blank på det her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 10. februar 2009 #26 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg skal jobbe, og så skal jeg dra hjem (eventuelt på byen) og drikke meg full... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 10. februar 2009 #27 Del Skrevet 10. februar 2009 PÅ Valentines day skal jeg på harrytur, før vi vender nesa tilbake til moderlandet for konsumering av dagens fangst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. februar 2009 #28 Del Skrevet 10. februar 2009 Er det på lørdag???? Næææ, jeg får vel finne noen og pule da... *tøff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belladona Skrevet 10. februar 2009 #29 Del Skrevet 10. februar 2009 På singelparty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 10. februar 2009 #30 Del Skrevet 10. februar 2009 Er det på lørdag???? Næææ, jeg får vel finne noen og pule da... *tøff* Haha! Så moralen er at hvis man er singel på valentines day så finner man en annen singel og gjør som alle parene gjør med jevne mellomrom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. februar 2009 #31 Del Skrevet 10. februar 2009 Næ, ikke no moral. Jeg vil bare pule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 10. februar 2009 #32 Del Skrevet 10. februar 2009 Hadde bare alle vært så åpne om det så hadde nok vært lettere for mange menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #33 Del Skrevet 10. februar 2009 Hadde bare alle vært så åpne om det så hadde nok vært lettere for mange menn. Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 10. februar 2009 #34 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvorfor det? Prøv, så finner du det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. februar 2009 #35 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg tenker (og nå er jeg alvorlig) at jeg skal ha en koselig kveld med venninner og kamerater, med middag og bobler i glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #36 Del Skrevet 10. februar 2009 Prøv, så finner du det ut Nei, kan ikke du heller forklare? Du som er mann? Hvorfor ville det vært så mye enklere for menn, og hva ville vært lettere, dersom kvinner sa rett ut at "jeg vil bare pule"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 10. februar 2009 #37 Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, kan ikke du heller forklare? Du som er mann? Hvorfor ville det vært så mye enklere for menn, og hva ville vært lettere, dersom kvinner sa rett ut at "jeg vil bare pule"? Hehe! Kan sikkert breie ut om det alle mulige vinkler, men for å gjøre det enkelt sier jeg det slik: Kommunikasjon og ærlighet fra første stund om hva du evt vil ha den ene kvelden eller fremover. Forhindrer masse drama for begge. Dog, hadde sikkert vært ganske mange morsomme ansiktsuttrykk på diverse menn når dama sier etter 10 minutter: "Bare så du vet det, så ønsker jeg ikke noe annet enn å pule". Shotgun for å være flue på veggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 12. februar 2009 #38 Del Skrevet 12. februar 2009 Hehe! Kan sikkert breie ut om det alle mulige vinkler, men for å gjøre det enkelt sier jeg det slik: Kommunikasjon og ærlighet fra første stund om hva du evt vil ha den ene kvelden eller fremover. Forhindrer masse drama for begge. Dog, hadde sikkert vært ganske mange morsomme ansiktsuttrykk på diverse menn når dama sier etter 10 minutter: "Bare så du vet det, så ønsker jeg ikke noe annet enn å pule". Shotgun for å være flue på veggen! Har da hørt damer sagt det, men ingen som har ment det. Jo forresten....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 12. februar 2009 #39 Del Skrevet 12. februar 2009 de fleste jentene sier ikke det, fordi sånn er ikke vi skrudd sammen.. vi vil aldri (les sjelden) bare det... skulle ønske det var anderledes noen ganger har en teori om at lørdagskvelden på byen er preget av en desp stemning. alle som har deit er på resturant! og vi single er på byen på grøftefyll haha:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 12. februar 2009 #40 Del Skrevet 12. februar 2009 Hm.... den store singeldagen ute på by'n altså??! Jasså jasså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå