Gå til innhold

Kjemi

Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*

Jeg har tenkt litt på det med å virkelig føle man har god kjemi med en gutt.

Er sånt noe bare den ene parten kan merke? Jeg tror jo egentlig at får å føle at man har en connection/erpånett osv så må det to til.

Jeg har lett for å bli sjarmert når jeg en sjelden gang møter en kar jeg føler at jeg klikker med veldig fort. (Da mener jeg ofte før man kjenner hverandre så godt da).

Veit ikke helt hva jeg vill med dette innlegget, men eh..ja, det er da noen spørsmål inni der! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker veldig lett om det er kjemi utenfor denne verden eller ikke. Har opplevd det noen få ganger bare, og da har begge merket det veldig godt!:)

Den sterkeste kjemien fikk jeg for et år siden med han som nå er bestekompisen min, Vi prater sammen så og si hver dag på tlf (han bor langt unna nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Om det er kjemi mellom to personer, kan man merke veldig fort. Ikke alltid begge merker det men jeg har også opplevd et par ganger at begge kjent at det var god kjemi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg har opplevd å ha veldig sterk kjemi med eksen min. Forholdet varte ikke så lenge, fordi jeg ikke helt følte at han var den rette, men kjemien var absolutt der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg har veldig lett for å bli sjarmert av gutter jeg får en sånn god kjemi med, for det skjer ikke såå ofte liksom. Så jeg lurer på om hvis man har en sånn god kontakt da, kan det tyde på at han liker meg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man kan lure seg selv også. Tro meg!:P

Skjedde en gang jeg var ute med en jeg hadde pratet med en stund på nettet og hadde allerede "bestemt" meg for å like, og da vi møttes var jeg sikker på at jeg kunne være helt avslappet for vi hadde jo allerede god kjemi. Satt igjen med en god følelse etterpå, og det gjorde han også, men dagen etter fikk jeg en ubehagelig melding. Må si jeg følte meg veldig dum da:(

Nå har jeg skjønt at jeg bare skal ta ting som det er, og ikke blåse ting opp i mitt eget hode. Jeg tror at kjemi ikke bare går på hvor avslappet man er og hvor god følelse man har med en person, men mer med om man er på bølgelengde: Om man prater med hverandre og ikke forbi hverandre, om man ler av vitsene til hverandre og har lik humor (og forstå når du spøker:P).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_anonym_*

Ja det er akkurat det jeg også mener med "god kjemi" da, spesielt det med å ha lik humor og føle at man får en kontakt på en måte da.

Men vanskelig å vite tydligvis:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...