Livets datter Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 9. juli 2003 Her går du lenge og lurer på om du skal forbli singel for evig og alltid - og så feiger du ut når ting begynner å skje?!?! Oooh... BUSTED! Der tok du meg på kornet! Det er ikke så mye å fortelle om denne saken. Iallefall ikke enda. Denne mannen (la oss kalle ham Espen), leier et stort hus sammen med 3 andre gutter, og jeg og min venninde skulle egentlig på fest dit forrige lørdag. Men av ukjente grunner ble det ikke noe av. Det skal også nevnes at jeg møtte ham ute på byen på fredag. Da satt det ei "sexy reim" på fanget hans, og han hadde såvidt tid til å si hei. Mulig jeg er prippen, men synes ikke det var særlig imponerende. Hadde han virkelig vært interessert, hadde han vel fått henne "av seg" for å komme bort og slå av en prat? Eller? Hva mener dere? Samme kan det igrunn være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 9. juli 2003 #22 Del Skrevet 9. juli 2003 Det skal også nevnes at jeg møtte ham ute på byen på fredag. Da satt det ei "sexy reim" på fanget hans, og han hadde såvidt tid til å si hei. Mulig jeg er prippen, men synes ikke det var særlig imponerende. Hadde han virkelig vært interessert, hadde han vel fått henne "av seg" for å komme bort og slå av en prat? Eller? Hva mener dere? Samme kan det igrunn være Glem han!!!! Han høres ut som en flørt, og slik jeg "kjenner" deg, så er du en superflott jente som fortjener myyyye bedre. Se forøvrig undertittelen min...den er til deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 10. juli 2003 :D Åh, så god du er Sofia. Fin undertittel! Nei, han var nok ikke "the one". Finner jeg ikke en jeg vil ha, og en som vil ha meg for hvem jeg er, så venter jeg heller. Det er mange fisk i havet, har jeg hørt rykter om . "Don't settle for next best"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 10. juli 2003 #24 Del Skrevet 10. juli 2003 :D Åh, så god du er Sofia. Fin undertittel! Nei, han var nok ikke "the one". Finner jeg ikke en jeg vil ha, og en som vil ha meg for hvem jeg er, så venter jeg heller. Det er mange fisk i havet, har jeg hørt rykter om . "Don't settle for next best"... Bare hyggelig Livets datter. Det er Robbie som synger disse fine ordene.. Til deg vil jeg bare si, du fortjener det beste, og vet du, jeg har en god følelse av at Mannen plutselig dukker opp, når du minst venter det. Når til og med jeg har fått kjæreste dette siste halvåret så er det jo klart at du også får en som er akkurat passe til deg.... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 10. juli 2003 De ordene skal jeg ta med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 29. juli 2003 Og nå har han selvsagt funnet ut av tlf-nummeret mitt. Har ringt meg 4 ganger på en uke. Og den ene gangen bare for å si at han var på vei ned til meg på besøk. Det løste seg i grunnen av seg selv, for jeg var ikke hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå