Gjest imli Skrevet 24. april 2009 #81 Del Skrevet 24. april 2009 Kjedelig med leggeproblemer og spiseproblemer da. Det høres ille ut med "bit-problemene". Dakar bebisen da, må være ekkelt når hun kaster opp sånn. Håper dere finner ut av det hvis det er noe fysisk som gjør at hun ikke greier å spise biter. Og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 25. april 2009 #82 Del Skrevet 25. april 2009 Stakkars lille jenta da. Høres lurt ut å sjekke de mandlene nå som hun er frisk. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 28. april 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 28. april 2009 Takk dere! Var hos legen med lillesøster idag. Mandlene var ganske store, og siden hun har problemer med å spise ble vi henvist videre til ØNH-lege. Har hatt en superdeilig spahelg. Vi var 15 jenter på tur. Jeg var vel den første til å legge meg om kvelden. Måtte jo benytte muligheten til å sove litt . Det hadde gått veldig bra hjemme med jentene heldigvis Igår gikk vaskemaskinen vår i stykker Jeg ringte etter reperatør idag og de kan ikke komme på over en uke. Jeg pleier å kjøre to maskiner om dagen, så dette blir moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 30. april 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 30. april 2009 Deilige dager! Sovingen til lillesøster har gått helt strålende i det siste. Nå sover hun uten å våkne helt til hun vil opp. Det er gjerne i 5-tiden da, men uansett er det en helt ny verden for oss. Plutselig har jeg masse tid om kvelden igjen. Fantastisk! Lillesøster fikk en Brio-tralle i helgen av foreldrene mine. I begynnelsen skjønte hun ikke hvordan hun skulle bruke den, men nå har det blitt favorittleken. Hun traver over gulvet, frem og tilbake, og roper på meg når jeg må hjelpe henne å snu. Det er veldig uvant å se henne gå over gulvet ja. Plutselig ble den lille babyen min så veldig stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. mai 2009 #85 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvordan går det med dere kjære Siona? Har dere planer for sommeren? Hvordan går det med mandlene til lillesnuppa? Har dere vært hos ØNH-legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 11. juni 2009 Vil så gjerne flytte til et stort hus med store deilige rom og en forholdsvis stor, solrik og usjenert hage. Begynner å bli litt lei av å surfe på finn hver dag, men jeg har blitt ganske god på å luke ut uaktuelle boliger allerede på overskriften Koselig = Litt rotete planløsning, med små rom. Mye furu. Sjarmerende = Gammelt og slitt Innholdsrik = Små rom, uoversiktlig Nyere = Ihvertfall ikke ny, gjerne 10 år gammel Velholdt = Skikkelig gammel, men med forholdsvis fersk maling Hyggelig = Det er sjelden positivt når dette ordet brukes Designbolig = Et helt vanlig hus med hvite vegger som er stæsjet opp med møbelklassikere før visning Pent oppusset = Gammelt med lys maling, muligens nytt bad eller kjøkken Landlige omgivelser = Huttiheita Bolig = Tomannsbolig eller enebolig i rekke, selvom bildene er tatt i merkelige vinkler for å skjule at det ikke er en enebolig Familiebolig = Som over osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 12. juni 2009 #87 Del Skrevet 12. juni 2009 Hahaha, så sant så sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #88 Del Skrevet 17. juni 2009 Idag gikk lillesøster 10-12 skritt alene. Lille, søte, flinke jenta vår! Hun begynner å bli stor nå, bare 2,5 uker til ettårsdagen. Det er veldig fint om hun begynner å gå ordentlig snart, slik at hun rekker å bli litt stødig før barnehagestart i august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvordan går det med dere kjære Siona? Har dere planer for sommeren? Hvordan går det med mandlene til lillesnuppa? Har dere vært hos ØNH-legen? Dette har jeg vel aldri svart på Har vært litt sløv med dagbokskriving i det siste! Jeg bestilte aldri time hos ØNH, for plutselig løsnet det med spisingen hennes, og hun sluttet helt å kaste opp. Derfor bestemte vi oss for å se det an litt. Nå går det veldig bra heldigvis, og hun spiser alt hun får uten problemer Vi har ikke de største planene for sommeren enda. Vi har bestilt et feriehus i Danmark i en uke sammen med foreldrene mine. Ellers blir det nok noen småturer rundt i Norge som vi kommer til å ta litt på sparket. Greit å se an været litt. Vi skulle gjerne tatt en tur til varmere strøk, men jeg tror vi drøyer det til jentene er bittelitt eldre. Nå hadde det vært mer stress enn ferie tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #90 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er hett om dagen! Puh! Deilig med varme, men det er nesten litt for mye av det gode. Orker nesten ikke være ute i hagen. Imorgen drar vi til Tjøme. Satser på at det er litt friskere der. Kommer hjem igjen på lørdag, og på lørdag kommer det også en fotograf hjem til oss for å ta ettårsbilder av lillesøster (og av storesøster også selvfølgelig). På søndag blir det feiring av ettårsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 2. august 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 2. august 2009 Imorgen blir en spennende dag. Første barnehagedag for lillesøster, og første dag tilbake på jobb etter permisjon for meg. Det er mannen som skal ha tilvenningen i barnehagen. Jeg synes det er litt trist at jeg ikke skal være med, men jeg tror det går bedre uten meg. Hun er en skikkelig mammadalt for tiden. Mannen har permisjon i noen uker fremover, så det blir nok uansett en veldig myk start for henne. Er spent på hvordan storesøster synes det er å ha lillesøster der. De er i samme avdeling. Kanskje litt uheldig, men det går vel greit håper jeg. Litt spent på å komme tilbake på jobb også. Har ikke vært der så mye de siste 3 årene . Hadde permisjon i over ett år med storesøster, jobbet så i 6 mnd før jeg gikk ut i permisjon igjen, og har nå hatt permisjon i 14 mnd... Har i tillegg fått ny sjef, ny avdeling og ny stilling, så det føles nesten som det er første dag på ny arbeidsplass. Har ikke helt fått avklart hvor mye jeg skal jobbe heller. Jeg sndte en epost om at jeg ville jobbe redusert, men ingenting ble bestemt. Jeg lurer litt på å jobbe 60% eller 70% dersom det er ok for arbeidsgiver, men må forhøre meg litt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. august 2009 #92 Del Skrevet 3. august 2009 Oj, spennende dager dette! Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 11. august 2009 #93 Del Skrevet 11. august 2009 Hvordan går det med jobb og barnehage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 21. august 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 21. august 2009 Lenge siden jeg har oppdatert nå ser jeg. Det går fint med jentene i barnehagen. Vi hadde litt problemer i begynnelsen, med storesøster. Hun ble nok litt sjalu da lillesøster hadde innkjøring. Det løste seg ved at storesøster ble flyttet over på storebarnsavdelingen. Tror uansett det er mye bedre for henne å gå der. Hun er veldig moden for alderen, og hadde ikke mye til felles med de andre barna på småbarnsavdelingen. Lillesøster klarer seg nå veldig bra, men hun blir ganske sliten selvom hun stort sett bare har 6-timers dager. På jobben går det vel sånn passe greit. Det var tungt å begynne igjen synes jeg, og jeg har ikke hatt så mye å gjøre enda. Trives bedre med travle dager! I tillegg ble nesten 30 stk permittert denne uken. Jeg slapp heldigvis, men stemningen der er ikke akkurat på topp. Mange snakker om å finne ny jobb, og alle synes jo synd på de som ble rammet av permitteringene. Jeg har endelig fått klarsignal for å jobbe deltid, og fra månedsskiftet begynner jeg med 60%. Da kan jentene ha noen ekstra fridager innimellom. Det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 11. september 2009 Forfatter #95 Del Skrevet 11. september 2009 Vi har kjøpt nytt hus! Vi har kikket etter noe nytt lenge, og plutselig dukket det opp et hus med nydelig tomt i et område vi egentlig ikke har vurdert. Men det virket veldig bra, så håper vi blir fornøyd. Nå er det fullt kjør med å klargjøre dette huset for visning. Vi kjøpte det nye huset på mandag, hadde megler her på tirsdag og takstmann på onsdag. Skal bruke helgen til å klargjøre huset til fotografen kommer på mandag. På onsdag legges det ut på finn, med visninger påfølgende mandag og tirsdag. Puh! Men det er jo litt spennende da. Håper vi får solgt med en gang og at vi får (minst) takst! Men man vet jo aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 14. september 2009 #96 Del Skrevet 14. september 2009 Gratulerer med huskjøp, og lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 26. september 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 26. september 2009 Takk for det! Gikk veldig greit med salget heldigvis. Hadde visning mandag og tirsdag, og solgte huset på onsdag Fikk bittelitt over takst (hadde egentlig vært fornøyd med endel mindre, for vi syntes taksten var litt høy), og fikk akkurat den overtakelsesdatoen vi ville. Så dette kunne ikke gått bedre! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå