Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Del Skrevet 4. februar 2009 Fy faen, så nasty. Hva blir det neste? Offentlig promping, raping og pissing i veikroken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_møyfrid_* Skrevet 4. februar 2009 #2 Del Skrevet 4. februar 2009 akkurat som guttene? oi oi hvor skal det bli av verden, likestillingen har gått for langt... lissom.... osv.... :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #3 Del Skrevet 4. februar 2009 akkurat som guttene? oi oi hvor skal det bli av verden, likestillingen har gått for langt... lissom.... osv.... :s Tror ikke du forstår hva likestilling er. Likestilling handler ikke om å opptre så vulgært, eller mandig som mulig. Jeg vet ikke om en eneste mann i hele Norge som synes kvinner som snuser er sexy, eller OK å se på. Og nei, jeg synes ikke noe om menn som snuser heller, men nå tenner jeg ikke på menn heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tåkney Skrevet 4. februar 2009 #4 Del Skrevet 4. februar 2009 promp, fis, rap, tissing, snusing. mann som kvinne. skal den ene få "lov" må den andre også få lov. selv liker jeg ingen av delene, selv om jeg gjør det i smug selv. unntatt snusing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 4. februar 2009 #5 Del Skrevet 4. februar 2009 Snusing er noe av det minst attraktive jeg ser hos det samme og motsatte kjønn. Kanskje litt drøyt å si, men kunne aldri blitt sammen med en som snuser...synet av det er utrulig avtennende. Men smaken er som baken og bladibla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 4. februar 2009 #6 Del Skrevet 4. februar 2009 Og snus som ligger overalt lukter vondt!!! Kan nevnes at jeg snuser noe selv.. Fordi jeg av og til (AV OG TIL) har lyst på. Jeg syns ikke en skal legge seg så opp i hva andre folk gjør. Det er ikke lurt å snuse (kreft) og det ser dumt ut (iallefall om du har en kjempestor bakesnus og tror du er kul). Snus er nok som mye annet, en greie en starter med fordi det er noe forbudt eller "kult" med det. Eller en vil bare prøve for å ha prøvd selv. Men det er jo helt klart at det ikke er akseptert at kvinner snuser på samme måte som menn. Et eksempel. To helsearbeidere er på jobb. En kvinne og en mann. Begge snuser, men hvem får oppmerksomheten? Det er vel ikke noe å lure på. Så fort en jente snuser er det noe en skal snakke om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #7 Del Skrevet 4. februar 2009 Men det er jo helt klart at det ikke er akseptert at kvinner snuser på samme måte som menn. Et eksempel. To helsearbeidere er på jobb. En kvinne og en mann. Begge snuser, men hvem får oppmerksomheten? Det er vel ikke noe å lure på. Så fort en jente snuser er det noe en skal snakke om.. Ja, fordi snus er fryktelig lite feminint. Jeg ville reagert like sterkt om en mann kom med sminke på jobb. Irriterer meg noe sinnsykt at så mange menn går på solarium for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 4. februar 2009 #8 Del Skrevet 4. februar 2009 Det hender jeg tar en festpris. Mannen min har ikke noe problem med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 12. februar 2009 #9 Del Skrevet 12. februar 2009 Både jeg og sambo snuser (han bakesnus og jeg portion). Han har ikke noe i mot det, og det vises ikke spesielt godt på meg at jeg snuser. Har aldri bekymra meg for hva folk synes om at jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 12. februar 2009 #10 Del Skrevet 12. februar 2009 Har ikke noe imot jenter som snuser, har venninner som gjør det og det er deres valg. Ser ikke lekkert ut med snusleppe, men det gjør det ikke på menn heller. Mannfolket mitt snuser posesnus en gang i blant, ikke det deiligste, men hva kan man gjøre? Holder kjeft og er glad det ikke er løssnus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #11 Del Skrevet 16. februar 2009 Er kvinne og er snuser, dog uten snusleppe. og om en mann eller tusen skulle syns det er usexy gir jeg da blanke f i. Desuten snuser jeg fordi jeg, som mange andre er som ikke kom seg gjennom "ung og dum" fasen uten å begynne å røyke, avhengig av nikotin. Hadde slutta på timen om det var enkelt for meg å slutte. Men da pga av helsa og ikke fordi noen finner meg utiltrekkende. Hvorfor i allverden skal jeg gå rundt å være tiltrekkende i tide og utide bare fordi jeg er kvinne?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #12 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg synes det er frastøtende uansett kjønn. Både eksteriørmessig, men også tanken på å ha gjort seg til frivillig slave av en så kynisk industri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PopTart Skrevet 16. februar 2009 #13 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg er helt enig i at det ser verre ut med jenter som snuser enn gutter, men ingen ser bra ut med snusleppe - uansett kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 17. februar 2009 #14 Del Skrevet 17. februar 2009 Jente eller gutt - snusleppe ser helt idiotisk ut uansett. For å være litt frekk vil jeg også si at jeg synes snusleppa gjør at man ser lite intelligent ut, rett og slett. Selv om det sikkert ikke er fakta alltid... Men jeg skjønner ikke logikken bak det å begynne med snus i utgangspunktet. Men kjør på for min del, plager ikke meg. Går jo ikke ut over andre slik røyking ofte gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 22. februar 2009 #15 Del Skrevet 22. februar 2009 Jenter som snuser er som menn i kjole, lov men tullete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Telys Skrevet 22. februar 2009 #16 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg snuser,og det har jeg gjort i 2 år nå. Jeg bryr meg ingenting om noen synes det ser teit ut,(noe jeg vet at det gjør) Men jeg har planer om å slutte,for jeg føler det er en byrde å være så avhengig av noe. Men får nå se hvordan det går,siden samboer også snuser og da er det vanskelig hvis han skal sitte der å friste meg Men jeg reagerer ikke mer på at jenter snuser enn mannfolk. Nei,jeg synes at det burde bli slutt på alle tobakksvarer. Det er noe hark. Men det er vel så mye penger i det at det ikke kommer til å skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marilyn0103 Skrevet 23. februar 2009 #17 Del Skrevet 23. februar 2009 mmm snus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariehønen Skrevet 23. februar 2009 #18 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har aldri sett en dame som snuser jeg Eller, jeg har sikkert gått forbi noen på gata uten å legge merke til det, men kjenner ingen og jobber ikke sammen med noen. Men synes det er litt ekkelt når mennene på jobben sitter og legger opp løssnus i kantinen (rett overfor meg) mens jeg fortsatt sitter og spiser... Tror ikke jeg ville synes det var mer ekkelt om en dame gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FangeLiv Skrevet 2. mars 2009 #19 Del Skrevet 2. mars 2009 Åååh, jeg savner snus. Deilig snus. Driter i hvordan det ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten :-) Skrevet 2. mars 2009 #20 Del Skrevet 2. mars 2009 jeg snuste litt på fest i en liten periode, men fant ut at i tilegg til at jeg så helt rar ut, så ble jeg enkelte ganger så dårlig at jeg kastet opp, og jeg fikk negative kommentarer fra gutter om at jenter å snusing var ekkelt. Så har sluttet helt nå. (fest røyker i stedet..) når det er sakt, så synes jeg at snus ser mye teitere ut på jenter enn gutter, vet ikke helt hvorfor. Typen min snuser, og jeg synes ikke det er tiltrekkende på noen måte, med har heller ingenting i mot det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå