LilleBille Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 30. juni 2003 Det er klart vi teller deg - hvis du føler deg "spisbar"... (selv i utvidet forstand) --- her dikrirminerer vi ingen... Jeg er en... Livets datter (eller frosken) er to Kreps er tre Kira (eller hvertfall deler av henne - godt krydret - er fire.... Merete er fem .... Skal jeg telle deg også....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 30. juni 2003 #22 Del Skrevet 30. juni 2003 Sa noen hestepølse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 30. juni 2003 ... pass deg ellers slår ordtaket ditt til .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 30. juni 2003 #24 Del Skrevet 30. juni 2003 Det ville ikke overrasket meg Er pokker meg farlig å åpne kjøleskapet etter ferietur. Før du vet ordet av det så raner agurken deg, mens tomatene driver med annen kriminell gjengaktivitet bak ryggen på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 30. juni 2003 ... sånn er det bare ... Du som er mann bør spesielt frykte Agurken ... 17 grunner til hvorfor agurker er bedre enn menn Gjennomsnittsagurken er 15,2 cm lang Agurker holder seg harde i minst en uke En agurk forteller deg aldri at størrelsen ikke spiller noen rolle Agurker blir aldri for opphisset Agurker lider ikke av prestasjonsangst Agurker er aldri opptatt med noe annet i helgene Allerede på varehuset kan du kjenne på agurken og straks finne ut hvor hard den er før du tar den med deg hjem Agurker respekterer deg alltid om morgenen En agurk spør deg aldri - Er jeg den første? Agurker blåser i om du er snill pike Agurker forteller ikke til andre agurker hva du foretar deg Du kan ha så mange agurker på en gang som du kan klare Agurker lager ikke scener fordi om det ligger andre agurker i kjøleskapet Agurker har ingenting i mot å hjemme seg i kjøleskapet når din mor kommer på besøk Agurker sier ikke at de liker deg bedre med langt hår En agurk overgir seg aldri til en annen kvinne, mann eller en annen agurk Agurker spiller ikke gitar og forsøker ikke å finne seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. juni 2003 #26 Del Skrevet 30. juni 2003 Sprell levende frisk, frukt! Og Fisk redder kreft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. juni 2003 #27 Del Skrevet 30. juni 2003 LilleBille WildThing: Phear! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 30. juni 2003 #28 Del Skrevet 30. juni 2003 Herregud.... det gikk plutselig opp for meg.... JEG ER EN AGURK!!! *hyle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 30. juni 2003 ... skal jeg telle deg også ...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 30. juni 2003 #30 Del Skrevet 30. juni 2003 geitekillingen som kunne telle til ti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. juni 2003 #31 Del Skrevet 30. juni 2003 Kan du telle så langt, WildThing? *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 30. juni 2003 .. så du forsto det til slutt du også ... vi er bare fem foreløpig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 30. juni 2003 #33 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg kan telle langt, jeg - spørs bare om jeg gidder På tysk kan jeg bare telle til ti, though... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #34 Del Skrevet 30. juni 2003 Er det ikke en sjøstjerne her inne en plass også? Hvordan er den på grillen tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. juni 2003 #35 Del Skrevet 30. juni 2003 hvor mange er vi ? er vi blitt 5? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. juni 2003 #36 Del Skrevet 30. juni 2003 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #37 Del Skrevet 30. juni 2003 Vi var fem ... Før Merete snakket om grillede sjøstjerner.... Teller henne jeg .... - og teller fisken også .. for sikkerhets skyld... Jeg er en... Livets datter (eller frosken) er to Kreps er tre Kira (eller hvertfall deler av henne - godt krydret) - er fire.... Merete er fem Starfish er seks og Fisk er syv... .. så da bør vi vel være trygge ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #38 Del Skrevet 30. juni 2003 Det bør jo være dessert med til all denne maten! Er det ikke en banan her inne også? Vært godt med sprøstekte bananer med is..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 30. juni 2003 Må selvfølgelig passe på bananen også Jeg er en... Livets datter (eller frosken) er to Kreps er tre Kira (eller hvertfall deler av henne - godt krydret) - er fire.... Merete er fem Starfish er seks Fisk er syv og Chiquita er åtte.... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. juni 2003 #40 Del Skrevet 30. juni 2003 Og starie! Også jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå