Kreps Skrevet 6. juli 2003 #101 Del Skrevet 6. juli 2003 http://www.transience.com.au/pearl3.html klarer dere denne da? selv kommer jeg bare til level 3 :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #102 Del Skrevet 6. juli 2003 Siiii det daaaaa!!! Mangler bare en ting... Hva betyr hunt and peck? Jakte på hva? Ah.. Der klartejeg det plutselig...sitte og gjøre ingenting? Bli sparket? Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #103 Del Skrevet 6. juli 2003 http://www.transience.com.au/pearl3.html klarer dere denne da? selv kommer jeg bare til level 3 :-? Level 3.. - synes ikke det var bare... Likte ikke fyren jeg .. så jeg vil ikke spille mer med ham... (tapte dessuten hver gang ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #104 Del Skrevet 6. juli 2003 godt og høre at det ikke bare er jeg, som er håpløs i det spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2003 #105 Del Skrevet 6. juli 2003 Kom bare til level 2 og vant bare en gang mot den sleske ufordragelige typen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #106 Del Skrevet 6. juli 2003 Kom bare til level 2 og vant bare en gang mot den sleske ufordragelige typen... Ja han er virkelig sleip, skulle gjerne ha satt håndgjern på han å låst han inne i en mørk kjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #107 Del Skrevet 6. juli 2003 Bar si fra.. stiller opp jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #108 Del Skrevet 6. juli 2003 Bar si fra.. stiller opp jeg... Vi kan jo liste oss innpå han bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #109 Del Skrevet 6. juli 2003 Vi kan jo liste oss innpå han bakfra. Kjempegod til å liste meg på tå jeg... er jp bare sååå lettbent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #110 Del Skrevet 6. juli 2003 Ja du bråker ikke mye selv om du hopper slik opp og ned. så dette går nok bra, kan vi sette han i kjelleren din , du har jo gjort den ren tilogmed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #111 Del Skrevet 6. juli 2003 God plass i kjelleren min... - så det får greit... men han burde kommet for en stund siden... da var det mer passende for ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #112 Del Skrevet 6. juli 2003 JA søren også, han passert jo ikke akkurat inn i en ren kjeller. Hva med og sette han sammen med min leieboer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #113 Del Skrevet 6. juli 2003 Det høres bra ut... Da roper han sikkert om det blir noe tull i kveld... Så du kan sove trygt uten å være redd for brannalarmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #114 Del Skrevet 6. juli 2003 JA det høres bra ut, da setter vi han der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #115 Del Skrevet 6. juli 2003 Bare gi meg et lite hint når vi skal kaste oss over ham.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #116 Del Skrevet 6. juli 2003 Ok, har peilet han inn nå, vi teller sammen til 3 1 2 ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #117 Del Skrevet 6. juli 2003 GO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #118 Del Skrevet 6. juli 2003 .. så var det gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #119 Del Skrevet 6. juli 2003 Skål for god innsats og samarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #120 Del Skrevet 6. juli 2003 Ja skål, vi får til det meste vi da, godt du var så rask så vi fikk på han håndjerna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå