Kreps Skrevet 5. juli 2003 #81 Del Skrevet 5. juli 2003 http://www.corporatedump.com/simwork.html klarer du denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #82 Del Skrevet 6. juli 2003 manglet de to siste :evil: - og synes jeg har trykket på ALT ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #83 Del Skrevet 6. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #84 Del Skrevet 6. juli 2003 Yes ... .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #85 Del Skrevet 6. juli 2003 klarte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #86 Del Skrevet 6. juli 2003 Selvfølgelig... hadde du ventet at jeg skulle gi opp? Har ikke du klart den ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #87 Del Skrevet 6. juli 2003 nei at du skulle gi opp, hadde jeg ikke trudd Jeg klart den ja, hadde du trudd noe annet? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #88 Del Skrevet 6. juli 2003 Regnet jo med at du hadde gjort det... men du virket litt overrasket over at jeg fikset det... så Vi er dyktige vi ... .. og oppfordrer alle andre som klarer den til å melde seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2003 #89 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei og hopp! Jeg mangler en.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #90 Del Skrevet 6. juli 2003 Bare vent ... Ikke gi deg. du finner den sikkert til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2003 #91 Del Skrevet 6. juli 2003 AAAARRRGGG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #92 Del Skrevet 6. juli 2003 AAAARRRGGG! Får du det ikke til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #93 Del Skrevet 6. juli 2003 :evil: Ikke gi deg.. bare ta det rolig... du får det til etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2003 #94 Del Skrevet 6. juli 2003 Nei! De andre skuffene skjer det jo ingenting på... Han drikker kaffi, fikser brillene, ruller ut stolen,friker ut på skjermen,spiller litt, slår til dataen, smugdrikker...HVA?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #95 Del Skrevet 6. juli 2003 hehe du finner noe ut av det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #96 Del Skrevet 6. juli 2003 Jo da... du kan ikke være dårligere enn oss.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #97 Del Skrevet 6. juli 2003 Nei! De andre skuffene skjer det jo ingenting på... Han drikker kaffi, fikser brillene, ruller ut stolen,friker ut på skjermen,spiller litt, slår til dataen, smugdrikker...HVA?! ser ihvrtfall en ting du har glemt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #98 Del Skrevet 6. juli 2003 ser ihvrtfall en ting du har glemt.. ... en ting... Det skal jo være 10 .. så da mangler det jo tre .. hvis jeg teller riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #99 Del Skrevet 6. juli 2003 To ting ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2003 #100 Del Skrevet 6. juli 2003 Siiii det daaaaa!!! Mangler bare en ting... Hva betyr hunt and peck? Jakte på hva? Ah.. Der klartejeg det plutselig...sitte og gjøre ingenting? Bli sparket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå