LilleBille Skrevet 30. juni 2003 #1 Del Skrevet 30. juni 2003 ... mottoet ditt tar bare helt knekken på meg... - hver gang jeg ser det blir jeg bare helt satt ut.... .... du høres bare så vannvittig rå ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. juni 2003 #2 Del Skrevet 30. juni 2003 Pass på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #3 Del Skrevet 30. juni 2003 ... mottoet ditt tar bare helt knekken på meg... - hver gang jeg ser det blir jeg bare helt satt ut.... .... du høres bare så vannvittig rå ut..... Vistse du at biller er delikatesser i enkelte land....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. juni 2003 #4 Del Skrevet 30. juni 2003 Knis, ja, du ser jo gapet mitt allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 30. juni 2003 UÆÆÆÆÆ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 30. juni 2003 ... ble så skræmt at det kom to ganger jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 30. juni 2003 #7 Del Skrevet 30. juni 2003 Noen spiser til og med FROSKER... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #8 Del Skrevet 30. juni 2003 Froskelår og sprøstekte biller......nam nam Synes nå også slike svarte pølser er godt også jeg da...he he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. juni 2003 #9 Del Skrevet 30. juni 2003 mmm, er det matlagning her... Deler dere ut smaksprøver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 30. juni 2003 #10 Del Skrevet 30. juni 2003 Froskelår og sprøstekte biller......nam nam :o Føler meg litt utsatt her... Best å holde en lav profil til dette "legger seg"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. juni 2003 #11 Del Skrevet 30. juni 2003 mmm' date=' er det matlagning her... Deler dere ut smaksprøver? [/quote'] Ja, bare forsyn deg. Har hørt at de selger hestepølse også, ja ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. juni 2003 #12 Del Skrevet 30. juni 2003 mmm hva skal jeg smake på først da... Sprøstekte biller? Eller saftige froskelår? Mye godt og velge mellom her Kira.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #13 Del Skrevet 30. juni 2003 mmm hva skal jeg smake på først da... Sprøstekte biller? Eller saftige froskelår? Mye godt og velge mellom her Kira.. Ikke så bråkjekk nå........Kreps med masse majones og salatdusk på loff er jo kjempegodt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. juni 2003 #14 Del Skrevet 30. juni 2003 Ikke så bråkjekk nå........Kreps med masse majones og salatdusk på loff er jo kjempegodt...... væææ det hadde jeg ikke tenkt på Ligg unna!!!!!!!! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #15 Del Skrevet 30. juni 2003 he he.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. juni 2003 #16 Del Skrevet 30. juni 2003 Merete har jo et par spisbare legger, da. Dig in. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. juni 2003 #17 Del Skrevet 30. juni 2003 ja jeg kan jo bruke de skarpe klørna mine. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #18 Del Skrevet 30. juni 2003 Fingra av fatet.... :fy: Ikkeno go smak på den bodylotion jeg bruker vettu.. Men sexy...ja det er de!!! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 30. juni 2003 Burde kanskje danne en egen liten støttegruppe for oss spisbare.... Jeg er en... Livets datter (eller frosken) er to Kreps er treKira (eller hvertfall deler av henne - godt krydret - er fire.... skal jeg telle deg også???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #20 Del Skrevet 30. juni 2003 skal jeg telle deg også???? Tja, men jeg er jo bare spisbar i den forstand at menn bare sikler etter meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå