Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei, er det noen som har vært på studentsamfunnet her? Lurer litt på hvordan det er der og hva hvordan typer mennesker som henger der, eller hvem det passer for? er det lett å treffe noen på festene der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgause Skrevet 4. februar 2009 #2 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror du må utdype hvor "her" er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #3 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror du må utdype hvor "her" er.. med "her" mener jeg om en av dere her inne har vært på studentersamfunnet som ligger på majorstuen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgause Skrevet 4. februar 2009 #4 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Chateau Neuf, også kjent som Det Norske Studentersamfund? Det er vel forsåvidt alle slags mulige mennesker der. Betong(i kjelleren) har en metallhistorie, og det er jevnlig metallkonserter på klubbscenen(også i kjelleren). Ellers er det god stemning både i glassbaren og bokkafeen med jevnlige minikonserter med forskjellig type musikk av det roligere slaget. Generelt sett vil jeg ikke påstå at det er enkelt å bli kjent med folk der, da det er sjelden noen dukker opp alene nettopp for å bli kjent med noen. Man drar ut i grupper, og de er vanskelige å få kontakt med. Jeg løste det ved å bli frivillig på huset, noe som funket ganske bra! Endret 4. februar 2009 av Morgause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #5 Del Skrevet 4. februar 2009 Har vært med i studentersamfunn både i stavanger og bergen, og det er mange som møter hverandre der! Føler det går mest i førsteårsstudenter som liker øl og musikk og sosialt samvær, om du ikke får deg en kjæreste så får du i hvert fall en million venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #6 Del Skrevet 4. februar 2009 Gjest over igjen: Nå snakket jeg om å bli medlem, ikke bare gå ut der! Sant at de henger i grupper, melder du deg inn som frivillig blir du en del av en stor familie, men tropper du opp alene en lørdagskveld er det nok nesten vanskeligere å få innpass i gjengene der enn om du går ut på et "vanlig" utested! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgause Skrevet 4. februar 2009 #7 Del Skrevet 4. februar 2009 Gjest over igjen: Nå snakket jeg om å bli medlem, ikke bare gå ut der! Sant at de henger i grupper, melder du deg inn som frivillig blir du en del av en stor familie, men tropper du opp alene en lørdagskveld er det nok nesten vanskeligere å få innpass i gjengene der enn om du går ut på et "vanlig" utested! Å bli medlem(koster 100kr) innebærer ikke så mye annet enn at du får et plastkort og billigere øl og mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå