Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #41 Del Skrevet 1. juli 2003 Ja, det var fest det.... Men hun fikk ikke sånt nusselig lillaskjær i pelsen da? Jeg mener å huske at det gikk mer mot det :oops: rosa , men det var kanskje hennes bleke skinn som skinte gjennom pelsen det? Jeg så forresten høytrykksspyleren til naboen til Litago i sta. DEN var diger den! Ikke at vi trenger det da, etter DET magaplasket men Viggo gjør seg unektelig godt som firefighter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. juli 2003 #42 Del Skrevet 1. juli 2003 Æh..... Får litt sånn gufne fornemmelser av å høre ordet "høytrykkspyler", jeg... Kan vi ikke skifte tema?? Jo! Det var den fargen... De amerikanske ladies ser jo ut til å elske blå-lilla (i hvert fall på film). Hva med en blå-lilla amerikasau? *fundere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 1. juli 2003 #43 Del Skrevet 1. juli 2003 Leter - ser meg rundt Hvor er den da?? JEG FINNER IKKE BADEANDA MI.........NOEN HAR RAPPA BADEANDA MI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. juli 2003 #44 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg husker i hvert fall ikke noen puddelutstilling! :-? Rosa? Jeg?? Hah!!! Dere har dårlig hukommelse! Jeg har da aldri vært rosa?!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. juli 2003 #45 Del Skrevet 1. juli 2003 Badeanda di er i toppen av Litago's pæretre, Usikker. Ser du - den kunne fly likevel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 1. juli 2003 #46 Del Skrevet 1. juli 2003 Dere er så morsomme :D Kan dere ikke ordne en avtale med et filmselskap borti der a? Det ville ha blitt en utrolig kassasuksess, århundrets komedie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 1. juli 2003 #47 Del Skrevet 1. juli 2003 Hææææ :o *ser opp* åååå næææiiiiii.............. Liiiiitagooo...........kom - se hva de har gjort med badeanda mi a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. juli 2003 #48 Del Skrevet 1. juli 2003 ...kom - se hva de har gjort med badeanda mi a ..."de" er altså flodbølgen som ble forårsaket av et mageplask..... Men, Usikker: Kunne anda di fly opp, så er den garantert i stand til å fly ned igjen også. Væren, kan ikke du ta et nytt svalestup? *løper i dekning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 1. juli 2003 #49 Del Skrevet 1. juli 2003 Så så, ingen krangling nå barn. Vi bare roper på pool boy'en så kan han ta ned anda med den lange staken sin! 8) 8) :o Og så kan vi sitte og se på mens vi nipper til litt pærebrus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. juli 2003 #50 Del Skrevet 1. juli 2003 Til ære for Usikkers badeand: Kva-kva-kva-kva-kvaaaak... Kva-kva-kva-kvaaaakkk.... Kva-kva-kva-kva-kvaaaaak..... Kva-kva-kva-kvaaaak... (fritt etter "Andungen Kvakk-Kvakk") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. juli 2003 #51 Del Skrevet 2. juli 2003 Bruker Litago alle de oppblåste mennene mine, eller? :o De forsvinner alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 2. juli 2003 #52 Del Skrevet 2. juli 2003 Oppblåsbare menn? Er de oppblåsbare? :o Uff, der kom jeg borti med det ene hornet mitt! *POOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #53 Del Skrevet 2. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. juli 2003 #54 Del Skrevet 2. juli 2003 Ikke si at løvrakeren også var oppblåsbar?!? Ikke si det!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå