Gjest Kira Skrevet 30. juni 2003 #21 Del Skrevet 30. juni 2003 Uhu. I'll remember that. *notere* Tar du poolboyen, Bertha? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. juni 2003 #22 Del Skrevet 30. juni 2003 Jepp. Han har jo rakt løv i hele dag, dakkar... Trenger litt adspredelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 30. juni 2003 #23 Del Skrevet 30. juni 2003 ... de har vist hestehotell med hestepool i Løten, har jeg hørt Er vi på Løten? *ser meg forvirret omkring* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 30. juni 2003 #24 Del Skrevet 30. juni 2003 Man raker ikke løv her Bertha. Her har man løv-blåsere. Som bråker noe helt aldeles forferdelig. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. juni 2003 #25 Del Skrevet 30. juni 2003 Men i all verden, Litago - hva er det da de bruker slike river til, som han sprader rundt med??? :o *lister av gårde atter en gang - for å undersøke saken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 30. juni 2003 #26 Del Skrevet 30. juni 2003 Det du ser der er nok ikke riva hans...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. juni 2003 #27 Del Skrevet 30. juni 2003 :o *ser etter en gang til* :o :o Ble plutselig litt varmt her, gett... *vifte-vifte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 30. juni 2003 #28 Del Skrevet 30. juni 2003 Liitagooo........... Kan'ke du stikke inn å hente en kald Cola til meg a.........med isbiter.......værsåsnill............ *ser bedende på Kua* Bertha tar bade-anda mi hvis jeg forlater den nemlig.....*skuler bort på Bertha* *Plasker fornøyd rundt i poolen mens Kua henter mer kaldt drikke* Liiiitagooo - kan du ta med solkremen også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 30. juni 2003 #29 Del Skrevet 30. juni 2003 Ta deg en pærebrus du! Alt er stort i Amerika vet du..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. juni 2003 #30 Del Skrevet 30. juni 2003 Skal jeg beskyldes for å naske badeender også, nå??? *furte* Jeg bare "lånte" den litt i sted på stupebrettet.... for å sjekk om den kunne fly. Det kunne den altså ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 30. juni 2003 #31 Del Skrevet 30. juni 2003 Fælt så mas det er på deg da Usikker? Ser du ikke at vi beundrer utsikten????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. juni 2003 #32 Del Skrevet 30. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 30. juni 2003 #33 Del Skrevet 30. juni 2003 Uff, føler meg litt råtten og henter en cola. Poolboy/løvraker: Stå heeeeelt stille til jeg kommer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 30. juni 2003 #34 Del Skrevet 30. juni 2003 Utsikt :o Hææ.........hvilken utsikt :-? *tar av meg og ser* Ser ikke noe utsikt jeg - bare en smågutt som står i veien her! :x Å tusen takk for cola'n Kua........du er grei asse! :kysse: Bertha - det var jo det jeg sa til deg............denne anda kan ikke fly...... at du aldri kan høre etter *plasker avgårde med cola'n og anda mi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. juni 2003 #35 Del Skrevet 30. juni 2003 Kan'ke no for at jeg er født døvhørt, trangsynt og tett i pappen vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #36 Del Skrevet 1. juli 2003 *strekke seg, gjespe, og rulle rundt på magen igjen* *mmmmmmmmmm* Jeg skulle hatt noen til å smøre meg.... Kom her Viggo!! *Snill gutt jah!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. juli 2003 #37 Del Skrevet 1. juli 2003 *går opp trappa til stupebrettet, sprer alle fire beina i hver sin himmelretning og forbereder tidenes magaplask* UNNA VEI! FLODBØLGE I ANMARSJ!!! P L A S K Litago, hadde du trodd at teakstolene dine var så lette å skylle bort! Og så alle 8 stolene, da!!! *ler seg skakk og holder på å drukne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. juli 2003 #38 Del Skrevet 1. juli 2003 *hoste-harke* For et regnskyll... Du har rett, Litago - alt er så mye større i Amerika, selv mageplaskene til Væren! Men hva i all verden gjør badeanda til Usikker i toppen av pæretreet??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #39 Del Skrevet 1. juli 2003 Nå kommer jeg og tar deg! sa sentrifugen... Det hadde i grunnen vært kult om Væren fikk sånn ekte Amerikadamehårfarge... Anbefaler du en frisør Litago? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. juli 2003 #40 Del Skrevet 1. juli 2003 Amerikafrisør kan anbefales, ja! Væren kjørte vaskemaskin en gang tidligere på et rekeparty (det inni hekken), og etterpå sentrifugerte vi henne. *knis* Det hører med til historien at på grunn av visuelle omstendigheter og Værens allmentilstand forøvrig etter sentrifugeringen, så ble ei saks tatt i bruk for å rette opp skjevheter. Og så var det den puddelutstillingen dagen der på da....... *mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå