Gjest Stjernedryss Skrevet 5. februar 2009 #41 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) 13 Endret 5. februar 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lee_* Skrevet 5. februar 2009 #42 Del Skrevet 5. februar 2009 Wow, rakettforsker du eller? Det er godt å se deg smile Fortsett sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #43 Del Skrevet 5. februar 2009 Takk, takk Jeg er faktisk mer sjokkert over flere av innleggene her inne enn oppførselen til en del gutter. Det at gutter er hevngjerrige, drittsekker og samvittighetsløse er en ting, men at gjester på et forum synes det er morsomt er i hvertfall noe som får meg til å lure på hva som foregår oppi topplokket på folk. Ja men... Det er jo ærlig talt litt morsomt! Du ser den?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lee_* Skrevet 5. februar 2009 #44 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er faktisk mer sjokkert over flere av innleggene her inne enn oppførselen til en del gutter. Det at gutter er hevngjerrige, drittsekker og samvittighetsløse er en ting, men at... Du snakker om være sjokkert over innlegg... For det første er ikke oppførselen til "en del gutter" verre enn oppførselen til samtlige jenter,og for det andre så syns jeg det er patetisk å dra alle gutter inn i ein haug av "hevngjerrige, drittsekker og samvittighetløse" Kan du ikkje bare slå løs på hvilken som helst gutt som har passet til denne beskrivelsen, og bli ferdig med det? Uten å dra inn alle?! Gutter er MINST like gode og greie som jenter. MINST. Jenter har bare (vanligvis) mer samvittighesfølelse, og er kanskje bedre på å vise sin snille side når når den er der (selv om du likevel ikkje alltid kan vite med jenter...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 5. februar 2009 #45 Del Skrevet 5. februar 2009 Stjernedryss, det høres jo ut som du har vært maksimalt uheldig med gutter. Dette fortjener du selvsagt ikke. Men jeg lurer på om du kanskje ville ha tjent på å bli litt mer tøff og overlegen i holdningen din overfor gutter. Har lest i en tidligere tråd at du sier du ser så søt og snill og ufarlig ut. Kanskje det kan være litt av grunnen til at guttene tror de kan behandle deg sånn? At du ikke utstråler så mye selvtillit? Jeg bare gjetter her. Men jeg tror "attituden" til en jente har noe å si. Hvis du tenker inni deg at du ikke lar noen tulle med deg, så vil det vises utenpå også. Når du har et bra utseende kan du også tillate deg å være litt tøff og overlegen. Det kan også gjøre deg enda mer attraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 5. februar 2009 #46 Del Skrevet 5. februar 2009 For å ha litt mer kontroll kan du også gjøre slik at daten blir mest mulig tilpasset deg. Hvis for eksempel en gutt sier at han vil treffe deg, kan du svare at dere kan kanskje ta det en dag på sparket når du går fra jobb. At han for eksempel kan ringe deg en dag rett før du slutter på jobb, og spørre om du er ledig da så dere kan møtes etter jobb. Da slipper du å sette av tid til han på forhånd, han er den som må tilpasse seg deg, og han vil jo ikke trekke seg når han ringer rett før dere skal treffes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. februar 2009 #47 Del Skrevet 5. februar 2009 For å ha litt mer kontroll kan du også gjøre slik at daten blir mest mulig tilpasset deg. Hvis for eksempel en gutt sier at han vil treffe deg, kan du svare at dere kan kanskje ta det en dag på sparket når du går fra jobb. At han for eksempel kan ringe deg en dag rett før du slutter på jobb, og spørre om du er ledig da så dere kan møtes etter jobb. Da slipper du å sette av tid til han på forhånd, han er den som må tilpasse seg deg, og han vil jo ikke trekke seg når han ringer rett før dere skal treffes. Ja, du har helt sikkert rett i at det er et godt tips. Men på en annen side så vil jeg aldri bli sammen med en gutt det ikke går ann å gjøre avtaler med. Det at folk holder avtaler er den viktigste egenskapen jeg mener venner og kjærester skal ha. Jeg har jo også møtt gutter som holder avtaler da, og det er helt sikkert bedre å satse på en gutt som holder det han lover, enn en man ikke kan planlegge noe med fordi man vet at han kommer til å forandre planer rett før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 8. februar 2009 #48 Del Skrevet 8. februar 2009 Men han burde i det minste være mann nok til å faktisk si i fra om det da. Det går an å vise folkeskikk selv om man har mistet interessen. Mvh Yvonne ja det er vanlig folkeskikk å si ifra. han jeg ble bedt på date med hadde bestilt bord på restuarant å alt. herregud så utrolig teit å si du gleder deg når du ikke mener det Sånne menn vet å sjarmere deg å så dropp deg helt ut. jeg ringte til han en gang og fikk aldri høre noe fra han. gutter er PINGLER når det kommer til å si sannheten. jeg glemmer aldri når eksen ringte på morgenen å var helt vanlig og alt var som det var. han sa jeg var verdens nydeligste og at han elsket meg. så ringte han i lunsj tiden; hei du vi må snakke sammen. det er slutt og jeg klarer ikke avstanden mellom oss mer. ( jeg stavanger og han oslo) etter noen uker ble han sammen med ei fra Trondheim!!! herreguuuuuud gutter er så merkelig vesner av å til at jeg får helt helt maaakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #49 Del Skrevet 10. februar 2009 herreguuuuuud gutter er så merkelig vesner av å til at jeg får helt helt maaakk Eller er det bare det at veldig mange jenter/damer har en helt elendig vurderingsevne og dermed stort sett alltid går etter feil gutter/menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 10. februar 2009 #50 Del Skrevet 10. februar 2009 Eller er det bare det at veldig mange jenter/damer har en helt elendig vurderingsevne og dermed stort sett alltid går etter feil gutter/menn? Det burde jo ikke vært noe som het "feil typer menn" uansett da. Bare det at utrykket er oppfunnet beviser at det er en del idioter der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #51 Del Skrevet 10. februar 2009 Det burde jo ikke vært noe som het "feil typer menn" uansett da. Bare det at utrykket er oppfunnet beviser at det er en del idioter der ute. Ja, det er jo ingen som nekter for det. Spørsmålet er vel heller hvorfor mange damer alltid går etter idiotene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 10. februar 2009 #52 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, det er jo ingen som nekter for det. Spørsmålet er vel heller hvorfor mange damer alltid går etter idiotene. Nei, det er ikke det som er spørsmålet i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå