Gå til innhold

Jeg er så sint..

Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Zara_*

Tror ikke dette er så vanlig. Jeg har datet mange menn, både i 20- og 30-årene men aldri opplevd at noen ikke møter opp. Men så er jeg jo helt uimotståelig da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Gutt28_*
Men han burde i det minste være mann nok til å faktisk si i fra om det da. Det går an å vise folkeskikk selv om man har mistet interessen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja,han burde absolutt det. Vet ikke hvor gammel han er, men alder spiller nok en rolle. Veldig vanlig tror jeg uansett ikke at slik oppførsel er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,han burde absolutt det. Vet ikke hvor gammel han er, men alder spiller nok en rolle. Veldig vanlig tror jeg uansett ikke at slik oppførsel er.

Vel, nei, men det er uansett en del som har opplevd det, ihvertfall utifra hva man kan lese av de innleggene som har blitt skrevet. Er dog enig i at alder, eventuelt modenhet, kan være en faktor. Det sier jo sitt, og da er det kanskje like greit at man slipper å forholde seg videre til personen det gjelder. Kjipt vil jeg si at det er uansett, spesielt om det er en person man kanskje har fattet litt interesse for.

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han burde i det minste være mann nok til å faktisk si i fra om det da. Det går an å vise folkeskikk selv om man har mistet interessen.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke snakk om en ny gutt fra et nettsted. Det er en gutt jeg kjenner fra før og har møtt flere ganger. Jeg vet av erfaring at han har en tendens til å utsette avtaler fordi det dukker opp ting så jeg var veldig skeptisk i utgangspunktet. Han maste en del om at vi skulle møtes og til slutt gikk jeg med på at vi kunne avtale en dag, men da måtte han være HELT SIKKER på at han kunne. Min teori er at han har planlagt dette på forhånd og rett og slett gjør det for å være dust. Jeg har ingen som helst forståelse for hvorfor han gjør dette. Dersom jeg ikke vil møte en gutt så inviterer jeg han heller ikke på date. Virker som han har et behov for gjøre sånt kun for å være slem.

Det gjør jo ikke saken nå bedre.. da skjønner jeg absolutt at du er sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente38
Hvorfor kommer du forresten med en smiley inni der som om dette er morsomt? Jeg har aldri sett humoren i det å såre eller tråkke på andre....

Selvsagt setter jeg smiley her ;-) Det er mitt innlegg. Skriver hva faen jeg vil;-)

Skal man deppe og gråte over alle ganger TS kommer til å bli dumpet/han ikke stiller opp/han ikke gir lyd fra seg/whatever i fremtiden...så kan hun likeså godt gå i kloster i dag.

Toughen Up, jenter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Helen_*
Men i alle dager da, oppfør deg, eller pell deg ut av tråden!

Det Jente38 vil fram til er jo at du bør komme deg videre og ikke dvele lengre ved dette. De aller fleste opplever i løpet av livet å treffe gutter som ikke er noe å samle på, (for det er man jo ikke når man oppfører seg slik).sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt setter jeg smiley her ;-) Det er mitt innlegg. Skriver hva faen jeg vil;-)

Skal man deppe og gråte over alle ganger TS kommer til å bli dumpet/han ikke stiller opp/han ikke gir lyd fra seg/whatever i fremtiden...så kan hun likeså godt gå i kloster i dag.

Toughen Up, jenter ;-)

Vet du hva, så "tough" vil jeg ikke bli. Evnen til å bli lei meg når jeg blir såret vil jeg beholde, takk. Det er nok kynisme i verden. Ikke har jeg tenkt å gå i kloster heller.

Jeg skjønner godt at Stjernedryss ble såret av dette. Og videre tror jeg helt sikkert hun kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, så "tough" vil jeg ikke bli. Evnen til å bli lei meg når jeg blir såret vil jeg beholde, takk. Det er nok kynisme i verden. Ikke har jeg tenkt å gå i kloster heller.

Jeg skjønner godt at Stjernedryss ble såret av dette. Og videre tror jeg helt sikkert hun kommer. :)

Jeg forstår deg MEN på en annen side må man lære seg å heve seg over slike mennesker, jo tidligere jo bedre..erfaring lagres, det kan føre til "skade" over sikt faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg tar og henger meg på denne tråden når det gjelder å være litt sint. Jeg skulle få besøk av en venn av meg igår. Men jeg hadde en avtale og sa til han at jeg skulle sende mld når jeg var ferdig og på vei hjem. Pga han så dro jeg tidlig hjem og sendte som sagt mld. Det tok over 3 timer før jeg hørte noe og da var det for seint. Herregud, han hadde sett mld min men gadd ikke svare på det. Hva med å svare på den i stedet for å vente til det er for seint på kvelden og fortsatt tro at man kan komme på besøk?? Nei, sånt gidder jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig. Hva er det folk tenker på noen ganger egentlig? Det er så utrolig dårlig gjort å bruke opp anders tid på den måten der.

Helt enig! Jeg synes at uansett så kan man i hvert fall gi beskjed om man kan eller ikke. I stedet for å la en person vente. Spesielt når man er venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Lee_*
Hva er greia med gutter som avtaler å date, men som ikke dukker opp den aktuelle dagen? Han svarer selvfølgelig ikke på telefon eller meldinger og er ikke pålogget på nett. Hvorfor tar dere kontakt med oss og vil finne på ting for så å bare la være å møte opp? :klø:

Du må skjønne ein ting, og det er at gutter antagelig er litt mer artige enn deg! :ler:

Jeg er jente, men jeg er veldig vandt med gutter da jeg bor med to og kjører offroad med dei iblant. Gutter er i mine øyne noen vi burde se opp til! De vet å ha det gøy (hvertfall de som lever livet), og mitt svar på ditt FORFERDELIGE problem, er at de kanskje hadde et veddemål? :lur: Det hadde hvertfall jeg hatt om deg hvis du er like patetisk som du er. Ta et hint sweety :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guttejenta
Han svarer selvfølgelig ikke på telefon eller meldinger og er ikke pålogget på nett.

Men kjære deg da, du kan jo ikke bare sitte å anta at han ikke er pålogget på nett.

Ut i fra det du skriver har han nok mest sannsynelig blokkert deg.

Men alvorlig talt, dette er faktisk ikke vanelig oppførsel blandt gutter, og det at det skjer til stadighet med deg får meg til å synes litt synd på deg (selv om det er litt morsomt også) ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hva skjer her da? Hvorfor er det så mange som går inn for å plage/irritere/såre Stjernedryss? Hva i alle dager får man ut av det?? Så klart er mange menn drittsekker og konfliktssky, men det er også hun fullstendig klar over.. hun er bare lei og oppgitt. Ikke noe vits i å slenge dritt om henne av den grunn? Blir flau på deres vegne jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...