Gjest Stjernedryss Skrevet 3. februar 2009 #1 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) 1 Endret 5. februar 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. februar 2009 #2 Del Skrevet 3. februar 2009 Så sant. Har ikke vært utsatt for det selv, men det er da alminnelig folkeskikk og ringe å si fra hvis man avlyser en avtale - enten det er date eller en vanlig venneavtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. februar 2009 #3 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) 2 Endret 5. februar 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 3. februar 2009 #4 Del Skrevet 3. februar 2009 Har vært utsatt for akkurat det samme! Han ringte meg og spurte om vi ikke kunne spise middag sammen en bestemt dag. Vi gjorde en avtale, men han dukka ikke opp og tok ikke telefonen heller. Enda det er umulig for han å unngå meg, er ikke såååå stor den byen her. Hvis han ikke vil spise middag med meg kan han vel la være å ringe og invitere meg da vel?? Jaja.. Er faktisk en liten trøst at det ikke er bre meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. februar 2009 #5 Del Skrevet 3. februar 2009 Han kunne latt være å inngå en avtale i det hele tatt, han kunne sendt en melding om at han ikke kunne....men neida.. Senest i går nevnte han at han gledet seg til å treffe meg... Jeg har også vært borti det en gang. Man føler seg skikkelig teit etterpå. Herregud, jeg hater sånt! Jeg skjønner meg ikke på sånt. Si at man gleder seg dagen før men så dukker man ikke opp. Du har absolutt ikke hørt noe fra han idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. februar 2009 #6 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) 3 Endret 5. februar 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. februar 2009 #7 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) 5 Endret 5. februar 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. februar 2009 #8 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei, jeg har ringt han mange ganger. Noen ganger har det ringt noen ganger også har jeg fått telefonsvarer, men nå er telefon helt slått av. Ikke er han online helller så jeg skjønner ingenting. Klarer ikke å roe meg ned heller før jeg vet hva som har skjedd. Det er greit hvis han ikke ville eller kunne liksom, men hvorfor da ikke bare sende en melding og gi beskjed? Neimen det skjønner jeg. Best å vite noe enn å ikke vite noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. februar 2009 #9 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) 4 Endret 5. februar 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #10 Del Skrevet 4. februar 2009 Eneste gyldige årsaken må jo være at det har skjedd en ulykke eller noe sånt, men sjansen for det er jo minimal. Det verste er at sånne ødelgger min tillit til gutter generelt, ennå en bekreftelse på at de fleste gutter er sleipe drittsetter. Ikke mist troen helt. Selv om jeg er kun 20 år, så er vi ikke alle sånn må jeg bare nevne. Har ingen respekt på oppførselen til han det var snakk om. Hilsen gutt/mann 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar 2009 #11 Del Skrevet 4. februar 2009 Eneste gyldige årsaken må jo være at det har skjedd en ulykke eller noe sånt, men sjansen for det er jo minimal. Det verste er at sånne ødelgger min tillit til gutter generelt, ennå en bekreftelse på at de fleste gutter er sleipe drittsetter. Det forstår jeg absolutt! Tro meg, du er ikke den eneste som tenker sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. februar 2009 #12 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) 5 Endret 5. februar 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente38 Skrevet 4. februar 2009 #13 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva er greia med gutter som avtaler å date, men som ikke dukker opp den aktuelle dagen? Han svarer selvfølgelig ikke på telefon eller meldinger og er ikke pålogget på nett. Hadde dette enn å vært unntaket hadde det væry greit, men er jo utrolig mange gutter som er sånn. Det var han som ville finne på noe en dag, så jeg lurer på hva greia er egentlig? Så dette er egentlig mest et spørsmål til dere gutter: Hvorfor tar dere kontakt med oss og vil finne på ting for så å bare la være å møte opp? :klø: Han fikk vel et bedre tilbud.... Enkelt og greit;-) I og med han ikke kjenner deg, så føler han ingen forpliktelse å underrette deg at han ikke dukker opp. Han vet at sjansen for at dere treffes igjen -etter hans "no-show"-, er usannsynlig. Dermed utsetter han ikke seg selv til å bli kjeftet på av deg i ettertid. Er faktisk ganske mange som driver slik. Spesielt dem du møter via nett-dating o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar 2009 #14 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vet da det, derfor jeg sa "de fleste" og ikke "alle". Jeg sendte jo til og med denne melding til han når vi gjorde avtalen. "Vi kan sikkert avtale en dag jeg kan prøve å være ferdig tidlig, men da må du være sikker på at du kan i hvertfall" Fortsatt ikke hørt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #15 Del Skrevet 4. februar 2009 Slike "gleder meg til å se deg" meldinger er som regel bullshitt, virker som det er blitt en berømt frase for enkelt type mennesker.. når jeg hører en slik skygger jeg unna automatisk, dessuten er ikke mms bra, er du seriøs tar du en telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. februar 2009 #16 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har aldri opplevd at mannen ikke har dukket opp, jeg og jeg har datet mange menn fra nettsteder. Kanskje det kommer av at jeg bare treffer menn over femogtredve? Kan det være at de er mer seriøse, høflige, pålitelige, eventuelt mer desperate enn menn i tjueårene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #17 Del Skrevet 4. februar 2009 Det høres veldig spesielt ut. Har aldri opplevd at noen ikke har dukket opp. Men hvis jeg hadde opplevd det hadde jeg ikke ringt mer enn en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. februar 2009 #18 Del Skrevet 4. februar 2009 Har også blitt utsatt for det samme, og vel, det er rett og slett bare uhøflig. Jeg ble ganske såra da det skjedde med meg, men i dag er jeg bare glad for det. Men, jeg forstår veldig godt din frustrasjon, synes det er utrolig barnslig. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt28_* Skrevet 4. februar 2009 #19 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva er greia med gutter som avtaler å date, men som ikke dukker opp den aktuelle dagen? Han svarer selvfølgelig ikke på telefon eller meldinger og er ikke pålogget på nett. Hadde dette enn å vært unntaket hadde det væry greit, men er jo utrolig mange gutter som er sånn. Det var han som ville finne på noe en dag, så jeg lurer på hva greia er egentlig? Så dette er egentlig mest et spørsmål til dere gutter: Hvorfor tar dere kontakt med oss og vil finne på ting for så å bare la være å møte opp? :klø: Tror du innerst inne vet svaret selv,det er da ganske logisk.Fordi han har mistet interessen,men ikke ønsker noe lange samtaler om hvorfor.Derfor gjør han seg utilgjengelig og håper at du slutter å ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. februar 2009 #20 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror du innerst inne vet svaret selv,det er da ganske logisk.Fordi han har mistet interessen,men ikke ønsker noe lange samtaler om hvorfor.Derfor gjør han seg utilgjengelig og håper at du slutter å ta kontakt. Men han burde i det minste være mann nok til å faktisk si i fra om det da. Det går an å vise folkeskikk selv om man har mistet interessen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå