Gå til innhold

Charterfeber

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Gjest_jadda_*

Svein prøvde å sjekke meg opp en gang, jeg var alt han så etter i en kvinne sa han - synd det ikke er gjensidig da sa jeg tørt. Vennene mine holdt på å le seg i hjel mens han fløy videre i vanlig tempo.

uansett, jeg orker ikke mer charterfeber og febrilske Svein ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein er helt krise.

Men, må følge med på programmet. Er stolt over å ikke være norsk når jeg ser på dette, ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein er altfor høy på seg selv. Han burde vært beskyttet for seg selv! Programmet er pinlig, men det er god underholdning. Det er imponerende hvordan tv3 klarer å finner frem til så mange tragiske mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jadda_*

Jeg begynner å forstå trådene på skråblikk om "hvorfor drar dere til syden", og holdningene til charterturister. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns denne sesongen bare ble tåpelig...

Tv3 drar de jo ned i desember (helt utenfor sydensesongen) bare for å filme... De andre gangene har de hvert fall hatt andre å feste med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er saken med han unge som er sammen med pensjonistene? Er han støttekontakt?

Jeg både elsker og hater dette programmet.

Har jeg også lurt på :ler: Han er jo mye yngre enn de andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten
Har jeg også lurt på :ler: Han er jo mye yngre enn de andre

De eldre ser da ikke ut til å trenge støttekontakt, de virka da nokså oppegående? Og sist var det en annen, med bart i lag med dem.. Hvor var han? :lete: Og hun som var sammen med Are, bare klaget, iallfall i første episode! :filer: Æsjj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patti Labella

Når det kommer på kan jeg se i 2- 5 minutter og så må jeg zappe. Dette er Idiot-tv på sitt beste. Det er ikke mye fornuft under hatten på disse folkene. Det er bare trist, og litt flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, dette programmet er dødspinlig, men må innrømme eg ler når eg ser det, at det går an:p Svein er jo totalt håplaus?! At det i heile tatt finst kvinnfolk som er interessert i den grisen kan eg ikkje forstå! :fnise:

De eldre ser da ikke ut til å trenge støttekontakt, de virka da nokså oppegående? Og sist var det en annen, med bart i lag med dem.. Hvor var han? :lete: Og hun som var sammen med Are, bare klaget, iallfall i første episode! :filer: Æsjj!

Ja, eg og har lurt på det her? Dei seier jo at det er en kompisgjeng frå burettslaget, men han yngste oppfører jo seg som en støttekontakt. Syns heile fyren er tåpelig irriterande, han snakka jo til gamlingane som om dei var tre år.. Og så omtala han alltid gjengen som "gutta boyz og jeg", blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...