Gjest Miam Skrevet 30. april 2009 #161 Del Skrevet 30. april 2009 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 30. april 2009 #162 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg sendte svar tilbake til henne. Var egentlig ikke noe å svare på det hun skrev, men jeg klarte nå å formulere en setning der jeg la det litt opp til henne.. Er hun interessert "sånn" så er hun også keen på kontakt og vil klare å skrive noe tilbake. Har ikke hørt noe enda, så hun er vel ikke interessert på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bark Skrevet 1. mai 2009 #163 Del Skrevet 1. mai 2009 Krysser fingrene! Hehe, kom over denne, kanskje det kan brukes ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #164 Del Skrevet 9. mai 2009 Er det noe nytt eller? Jeg (og sikkert mange andre) håper at du gir et lite pip hvis du får noe svar fra henne på facebook! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #165 Del Skrevet 10. mai 2009 Håper TS heller tar en Crash and burn med ei hun faktisk er forelsket i enn å "holde på med en gutt fordi det er lettere". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest single lesbe Skrevet 10. mai 2009 #166 Del Skrevet 10. mai 2009 Enig med siste taler. Har sett og hørt om utallige eksempler på jenter/damer som velger menn fordi det er lettere på så mange måter, selv om det er ei jente de helst vil ha. De går glipp av så mye. Okey, det er ikke så mange partnere å velge mellom når man er single, men å leve med en kvinne er virkelig ikke noe problem, hvis man er trygg på seg selv. Men skjønner at folk trenger tid på å finne den tryggheten (been there). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 11. mai 2009 #167 Del Skrevet 11. mai 2009 .... dytter litt jeg skjera ? Noe mer kontakt enten på facebook eller på trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakee Skrevet 14. mai 2009 #168 Del Skrevet 14. mai 2009 Nysgjerrig på om det har skjedd noe mer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #169 Del Skrevet 14. mai 2009 Heier på TS, og vil vite hvor dette går :D <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skeiv jente Skrevet 17. mai 2009 #170 Del Skrevet 17. mai 2009 Åå, jeg vet at situasjonen du er i TS, er vanskelig! Jeg vet veldig godt. Men ta sjansen! Jeg mener det av hele mitt hjerte - ta sjansen!!! Du vil angre resten av ditt liv hvis du virkelig ikke gjør det du kan nå! Føler virkelig med deg, både i forhold til hvordan du har det med deg selv og dette her med denne spinninginstruktøren din. Men likevel; du har ingenting å tape! Jeg heier sånn på deg, og blir nesten litt forbanna hvis du ikke prøver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #171 Del Skrevet 20. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. august 2009 #172 Del Skrevet 7. august 2009 Hva skjer a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #173 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei Ser det er lenge siden det er svart her, men må si at jeg er vikelig spent på hvordan dette endte? For åtte år siden møtte jeg en jente jeg ble skikkelig betatt av, var stup forelsket i henne i seks år før noe skjedde, nå har jeg vært sammen med henne i snart to år Jeg klarte virkelig ikke å si det rett ut.. Vi har vært venner (bestevenner) hele tiden, og folk visste at jeg var forelket i henne, uten om hun selv For to år siden kom hun til meg å sa hun hadde følelser for meg! Wooot?? Vi er nå sammen, men tok faen meg hele seks år før den store forelskelsen min kom til meg, jeg var jo ikke den som tok skrittet med å si følelsene mine Håper alt er bra med deg TS! Håper dette endte godt for din del! Jeg vet godt hvordan det føles å være redd for å si det rett ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hermine Skrevet 19. mars 2010 #174 Del Skrevet 19. mars 2010 Hvordan gikk dette 'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente Skrevet 30. april 2011 #175 Del Skrevet 30. april 2011 nå har jeg lest hele tråden og er fryktelig nysgjerrig på åssen dette endte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vfjdbd Skrevet 30. april 2011 #176 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg også!!! Men tråden er jo 2 år gammel... :-( Håper det endte godt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 30. april 2011 #177 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Høres i alle fall ut som du er forelska! :-)For noen endrer seksualitet seg over tid, så det kan hende du er blitt "mer lesbisk" nå, eller at du forelska deg i han gutten som person fordi han var så bra, men at du generelt forelsker deg i jenter. For noen tar det lang tid å finne det ut. Jeg var selv 25 før jeg innrømma det hundre prosent overfor meg selv (er som deg 30 nå). Men begynte å tenkte tanken fra jeg var sånn 20-21. Er feminin selv, langt hår, alltid sminke, og ingen kan "se det på meg". Sånn er kjæresten min også. Og jeg eier ikke gaydar, ikke på den typen jenter jeg liker, i alle fall. Det er ikke lett å se det på feminine jenter. Selv har jeg bare datet via nett, gaysir.no, fordi jeg er sjelden på byen og som sagt ikke har den berømte gaydaren. Så det er jo ikke så lett for deg å vite om instruktøren din er "sånn". Du kan jo spørre hvor hun går ut, nevne at du går der og der...og nevne noen homofile utesteder (uten at du nødvendigvis går der, men har hun hørt om dem er det jo større sannsynlighet for at hun vet hva slags steder det er), eller si du leste en artikkel om et eller annet i Blikk...små hint. Men jeg skjønner det er vanskelig, jeg syns det er helt umulig å se det på feminine jenter, og ble helt sprø enkelte ganger da jeg var singel, mens jeg lurte og tenkte "kan hun være lesbisk tro?". Er i alle fall bra du har begynt å snakke med henne! Håper ikke det har skjedd noe spennende på side 2-3 her som gjør at mitt svar virker helt teit, har en kommende migrene på gang og orker ikke lese gjennom hele, ville bare svare på det med gaydar og sånn før jeg tar kvelden!:-) Lykke til! Livet med den rette jenta er i alle fall fantastisk, og verdt alle feilskjær man har før det skjer! Edit: Obs...skylde på hue mitt..denne tråden er jo gammal jo! Jaja, får håpe det ordna seg! Endret 30. april 2011 av HMS29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå