Gå til innhold

Legningen min..


Gjest utlogget for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest-jente

Har fulgt med fra starten av og sitter her å krysser fingrende for en "happy ending" :yvonne:

Håper alt står bra til TS og at du har vært på masse spennende spinning timer i det siste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest.ungkvinne
Har fulgt med fra starten av og sitter her å krysser fingrende for en "happy ending" :yvonne:

Håper alt står bra til TS og at du har vært på masse spennende spinning timer i det siste :)

Helt enig med deg!

Må ta meg en tur innom forumet hver dag for å sjekke om det har skjedd noe spennende...

Håper du vil oppdatere oss TS og at det står bra til :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en mnd siden hennes forrige innlegg her, tror hun ville delt mer hvis hun ville det...

... Men jeg bare dytter denne litt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Huldali

kanskje hun tok motet til seg og sa til denne jenta at hun likte henne og fikk positiv respons tilbake, videre utvikklet alt seg fort: de ble et par og har det nå så fint sammen nå at hun ikke har tid til å skrive her inne lenger :) Det håper jeg!

Dette er den koseligste og mest spennende tråden jeg har lest her inne på kvinneguiden noen sinne! Jeg håper at alt har gått bra for disse damene :)

Endret av Huldali
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje hun tok motet til seg og sa til denne jenta at hun likte henne og fikk positiv respons tilbake, videre utvikklet alt seg fort: de ble et par og har det nå så fint sammen nå at hun ikke har tid til å skrive her inne lenger :) Det håper jeg!

Dette er den koseligste og mest spennende tråden jeg har lest her inne på kvinneguiden noen sinne! Jeg håper at alt har gått bra for disse damene :)

Hei alle sammen!! :)

Hyggelig at dere leser og venter på at jeg skal skrive..

Er ikke som du, Huldali skriver. Jeg har ikke tatt motet til meg og spurt henne. Det som er, er det at jeg har vært litt opptatt og ikke fått trent så mye med henne. Men så henne på torsdagstimen sist uke. Synes fortsatt hun er en flott jente, og har de samme tankene om henne enda. Hun er attraktiv, har en god utstråling osv.. Men jeg er litt feig, og tør ikke gjøre noe mer.. enda.

Har også fått kontakt med et par gutter som jeg har tatt kaffe med og som jeg liker. Føler det er lettere å ta kontakt med gutter på "den" måten enn med jenter. :( Skulle ønske jeg kunne våget å bli litt mer kjent med henne hvertfall, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem.

Etter timene hennes klarer jeg bare å snakke om hvor bra timen har vært, at jeg ble ordentlig sliten osv.. Skulle så gjerne ha snakket mer med henne om andre ting, for å se om hun var interessert i å ha kontakt og prate.. men aner ikke hva vi skal snakke om?!

Som sakt så har jeg kontakt med to andre gutter, som jeg også liker godt. Det er liksom lettere å bare fortsette med en av de, og ha det bra (dersom det utvikler seg i den retningen). Kommer nok alltid til å tenke tilbake på dette og tenke, hva om jeg hadde våget, hvis jeg bare hadde tørt å prate mer med henne.. :sjenert:

Jeg er nok BI, men heller klart mot gutter- er jo bare henne her jeg har hatt sånne tanker og følelser med av alle jenter jeg har kjent. Så jeg har slått meg til ro med at jeg en sjelden gang kan møte en jente jeg liker på den måten.

Skal ikke være enkelt dere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått kontakt med et par gutter som jeg har tatt kaffe med og som jeg liker. Føler det er lettere å ta kontakt med gutter på "den" måten enn med jenter. :(

Ikkesant. :( Skulle nesten hatt det skrevet i panna synes jeg, utrolig vanskelig.

Men hadde du turt noe om du hadde visst at hun likte jenter på den måten da ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkesant. :( Skulle nesten hatt det skrevet i panna synes jeg, utrolig vanskelig.

Men hadde du turt noe om du hadde visst at hun likte jenter på den måten da ? :P

Ja, hadde jeg visst at hun likte jenter hadde det vært MYE enklere.. da hadde det vært enklere å nærme meg henne. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel lesbe

Du kan jo spørre hvor hun pleier å gå når hun skal på byen (og så ser du om det er homoplasser/homovennlige eller typisk strighte) - eller flette noe sånt inn i en samtale "Hva sier typen din når du er borte hver kveld for å trene - hvis du har type da :)".......... Altså, jeg skriver bare rett ut hva jeg tenker, men formuler det naturlig og flett det enda mer naturlig inn i en samtale.

Sånn kan du sjekke terrenget, sjø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele tråden, synes det var spennende :)

Håper du får klarhet i hva hun tenker snart.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest-jente
Du kan jo spørre hvor hun pleier å gå når hun skal på byen (og så ser du om det er homoplasser/homovennlige eller typisk strighte) - eller flette noe sånt inn i en samtale "Hva sier typen din når du er borte hver kveld for å trene - hvis du har type da :)".......... Altså, jeg skriver bare rett ut hva jeg tenker, men formuler det naturlig og flett det enda mer naturlig inn i en samtale.

Sånn kan du sjekke terrenget, sjø :)

Bra plan!! Nå ble jeg ivrig he he

Å prate om hvor man går ut byen osv bør jo være greit :jepp: , eller? Alltid et tema som funker for small-talk i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ HAR JEG GJORT DET!!! :jepp:

Har sendt henne mld på Facebook!! Stilte bare et spm. i forbindelse med noe sportstøy vi har snakket om.. Er da en start ;)

Hun svarte tilbake!! :fnise: Svarte på det jeg skrev bare, men veldig hyggelig da.. nå er vi hvertfall litt mer på glid!? Og på en setning klarte hun å få inn 2 smil til meg!! Vi er ikke venner der, det våget jeg ikke med en gang.. men jeg fikk se litt av profilen hennes. Hun har bare bilder av seg selv uten noen gutter, og hun er bare SÅ skjønn på de bildene!! Under informasjon (der man legger inn info om seg selv) har hun ikke fylt inn at hun liker gutter.. Jeg hadde det, men fjernet det da jeg startet å tenke på jenter ;)

HUn er litt samme type som Therese i Paradise Hotell, dersom dere ser på det.. Så det kan jo være..

Ahhhh, litt stolt av meg selv nå!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Gratulerer TS, det er en start! :D Du kan jo sende melding tilbake igjen og spørre om du kan legge henne til som venn kanskje? Det opplever jeg som ganske vanlig hvertfall, at hvis jeg har noen meldingskontakt med en bekjent på Facebook så spør man gjerne om å legge til som venn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest swettiepie
NÅ HAR JEG GJORT DET!!! :jepp:

Har sendt henne mld på Facebook!! Stilte bare et spm. i forbindelse med noe sportstøy vi har snakket om.. Er da en start ;)

Hun svarte tilbake!! :fnise: Svarte på det jeg skrev bare, men veldig hyggelig da.. nå er vi hvertfall litt mer på glid!? Og på en setning klarte hun å få inn 2 smil til meg!! Vi er ikke venner der, det våget jeg ikke med en gang.. men jeg fikk se litt av profilen hennes. Hun har bare bilder av seg selv uten noen gutter, og hun er bare SÅ skjønn på de bildene!! Under informasjon (der man legger inn info om seg selv) har hun ikke fylt inn at hun liker gutter.. Jeg hadde det, men fjernet det da jeg startet å tenke på jenter ;)

HUn er litt samme type som Therese i Paradise Hotell, dersom dere ser på det.. Så det kan jo være..

Ahhhh, litt stolt av meg selv nå!! ;)

You go girl!!! Jeg er selv en mulig "skapbifil".. veldig spennende å lese denne tråden :popcorn:

Håper du en dag får funnet ut om kjemien virkelig stemmer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at du endelig har kommet et steg videre! Nå er du trygt forbi grensene for når det er helt naturlig å legge henne til som venn i FB, så her kan det umulig gå galt eller være mer å vente på. Jeg synes du skal gjøre det ganske snart, når dere nå har kontakt og før det har gått for lang tid og føles vanskeligere igjen. Du har ikke stort å tape her... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo! Gratulerer :) Dette var jo en kjempegod nyhet, og jeg venter spent på fortsettelsen! Det at hun ikke har skrevet noe om hvilket kjønn hun foretrekker mener jeg er veldig positivt. Jeg har nylig kommet ut av "bi-skapet", og har fjernet denne infoen på facebook ;)

Hilsen fra hun i den andre tråden "Mer om legning".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...